inside here

31 5 0
                                    

И Жунсог буюу миний талаас :

 Урдаас минь угтах энэ харанхуй газраар хаа хүрэхээ мэдэхгүй ч алхсаар л . Яагаад энд зөвхөн харанхуй зонхилно вэ? 

Магадгүй тэр одоо юу ч мэдрэхгүй байгаа юм болов уу ?  Энэ чигээрээ  харанхуй байсаар байгаад байвал  тэр үхэж ч болохоор байдалтай байгаа шүү дээ .  

Ямар ч аргаар хамаагүй энэ харанхуйгаас гарах хэрэгтэй . Би түүнтэй цуг үхэх гэж биш түүнийг аврахын тулд энд ирсэн. 


Тиймээ би түүний оюун санаанд байна . 

Хэдхэн өдрийн өмнө тэр клиник үхэлд орчихсон  . Түүнд амьд үлдэх магадлал үнэхээр хомс байгаа  гэж бодох төдийд л дотор минь энэ газраас ч илүү харанхуйлна . 

Тэрэнд байгаа хоёр сонголт  : Нэг бол одоо шууд үхэх ,

 Харин нөгөөх нь хэдэн жилээр ч хамаагүй үхлээ хүлээн хэвтэх . 

Гэхдээ ер нь бол сэргэх магадлал маш бага гэж эмч хэлсэн ч би үүнийг зөвшөөрөөгүй . Зөвшөөрөх ч үгүй надад үлдсэн ганц эрдэнэ минь дүү минь болохоор .

Тиймээс би Тагнуулын төв хороонд мэдэгдэж түүнийг өөрөө аврахаар шийдсэн нь энэ . 

Өөрийн зохиосон виртуалаар ингэж аялана гэж бодож байсангүй . 

Гол нь түүнийг үхэхээс нь өмнө сэрээх хэрэгтэй . Энэ аялал түүнийг бүрэн гүйцэд сэрэхээс нааш зогсохгүй бас  хэрвээ түүнийг сэрээхээс өмнө тэр үхчихвэл би ч гэсэн хамтдаа үхнэ гэсэн үг лдээ .  Гэхдээ энэ намайг тийм ч их айлгахгүй байна . Харин энд хэтэрхий их цагийг үр дүнгүй өнгөрөөж байгаа нь намайг айлгаж байна .

Түүнийг алдаад энэ хорвоо дээр орь ганцаараа үлдэж байснаас  , Хамт ирсэн шиг ээ хамт буцах нь надад дээр санагдана . 

Гэхдээ би түүнийг хамгаалахыг хүсч байна . 

Тэгэхээр энэ харанхуйгаас ямар нэгэн байдлаар гарах хэрэгтэй . 

САЙН УУ , ХӨӨЕ НАМАЙГ СОНСОЖ БАЙНА УУ ?  ийн хоолойн хэрээр асуусан ч анх байсан шигээ Түнэр харанхуй , хоосон хэвээрээ л . 


   Би юу хийх ёстой юм бэ ?ц ааш энэ хэвээрээ алхсаар л байх уу  ? 

Эсвэл яг энэ цэг дээрээс өөрчлөлтийг хайх хэрэгтэй юу .    Шийдэж чадахгүйн улмаас толгой минь задрах шахам өвдөнө . 

Одоо би яах вэ ?  Хэдий эр хүн ч гэлээ цөхөрсөндөө магадгүй түүнийг алдхаас айсандаа ч юм уу нулимс минь урсана .

Надад ганцхан чи л байна . Бид хэдийнээ эцэг эхээ алдчихсан шүүдээ . 

Би үнэхээр айж байна . 

Хэтэрхий гэгээлэг чамайг минь энэ харанхуй өөртөө уусгачихвий гэдгээс ..

Гэнэт хаа нэгтэйгээс нэгэн үл мэдэх хоолой 

" Фани "

Би гайхаж юу билээ гэж бодож байтал нөгөө хоолой дахиад 

Тиффани  ... Миний Миёон 

 НАМАЙГ УУЧЛААРАЙ 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 19, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Inside outWhere stories live. Discover now