...Minjoon:eve bırakmamı ister misin?
Jisung:peki
__ __ __
^Lee know^
Sanırım yarım saattir camdan Jisung'u arıyordum.Kapının oraya bir araba gelmişti.Ve içinden Jisung çıkınca beni çok sinirlendirmişti.O Min Joon denen herifin arabasından indi ve bana hiçbir açıklama yapmadı mesaj atmadı bildiğin beni siklemedi.Onu kıskandığımı belli etmemeliydim.Ama o çocuk yine benim önümde Jisung'a yavşarsa ona bir şeyler diyecektim.Fark edilmemek için içeri girdim.5 dk sonra zil çaldı.Gelen Jisung'tu.
^Jisung^
Umarım Lee know bana sinirlenme.Ona haber verecektim ama konuşurken unuttum.Ah bu unutkanlığım!Arabadan inince Lee know'un evine geldim ve zili çaldım.Ne diyeceğimi bilmiyordum ama Lee know kapıyı açınca bir şeyler uydurmam gerekiyordu.
*Lee know kapıyı açar*
Jisung Lee know'un sinirli olduğunu görünce yapacak bir açıklaması da olmadığı için aklına gelen ilk şeyi yapar.
Bir süre baktıktan sonra hızlı bir şekilde Lee know'a sarılır.Neredeyse bir kaç dakika sarılır.
^Jisung^
Yaptığım hareketin çok aptalca olduğunu biliyorum ama ben Lee know hyung'a sarılınca Lee know'un siniri geçmiş gibi gözüküyordu.Zaten hep böyle olur hah ben işimi biliyorum.
^Lee know^
Jisung bana sarılınca kalbim hızlandı.Bu hep böyle oluyordu.Jisung'un bana ufak bir dokunuşu bile kalbimi hızlandırıyordu.Bana böyle davranırsa ona kızamazdım.Ve Jisung bunu biliyordu.Jisung arada kurnaz olsada bu kısa sürüyor.Sonra yine eski salaklığına dönüyor.Bu salaklığı yüzünden hala ona aşık olduğumu anlamadı.Neyse bir gün anlar heralde.
Lee know ve Jisung salona doğru geçerler.Lee know'un sinirinden eser yoktur.Ama yine de Jisung bir şeyler geveler
Jisung:şeyy haber vermediğim için üzgünüm hyung.Haber verecektim ama dalmışım.Bu unutkanlığım yüzünden hep birşryler oluyor.Bir daha bir yere gidersem sana haber vermeyi unutmam.
Ayrıca Hyunjin ile konuşuyordum bölmekte istemedim.Onunla sıra arkadaşı olduğun için çok şanslısın çok yakışıklı biri zaten bunu biliyorsundur
^Lee know^
Bu çocuk nasıl bu kadar konuşabiliyorrr
Lee know en sonunda Jisung'un konuşmaması için ağzını kapatır.Yüzleri dip dibedir.Nefes alışları birbirine karışacak kadar yakın.Göz göze geldiklerinde ikiside göz temasını keser.Jisung elini istemsizce Lee know'un bacağına uzatır.Lee know elini çektiğinde hala mesafe aynıdır.Nefes alış verişleri birbirine karışır.Lee know Jisung'a biraz daha yaklaşır artık aradaki mesafe yok denecek kadar azdır.Jisung geri çekilmek istemez.Olaylar karşısında tepkisiz kalmayı tercih eder.
Dudakları birbirine hafif bir temas halini alır.Ve o sırada Lee know'un telefonu çalar.
Lee know:offf sikiyim ciddi misin?!!!
*Arayan Hyunjin*
Lee know:*sinirle* alo!
Hyunjin:alo minho bir şry mi oldu sinirli gibisin?
Lee know:maalesef bir şey olduğu yok
Hyunjin:oww bir şeyi mi böldüm yoksa
Lee know:hıhı
Hyunjin:şeyyy ben kapatıyım o zaman
Lee know:iyi olur
^Jisung^
Neden bilmiyorum ama kalbim hızlı atmaya başladı.Neden minho beni birden bire öpmeye çalıştı.Ve ben neden beni öpememesine üzüldüm.Kafam acayip karışık.Minho hyung bana karşı bir şeyler mi hissediyordu acaba.Herneyse bunları düşünmek kafamı iyice yoruyordu.
Jisung:ben en iyisi odama gidiyim sonra konuşuruz
^Lee know^
Jisung hızla evden ayrıldı.Acaba onu öpmeye çalışmamdan rahatsız mı oldu.Cidden bu çocuk hala ondan hoşlandığımı anlamazsa sikicem artık.Onu öpmek için bir şans elde etmiştim.Edindiğim arkadaş sağolsun o şansı da kaçırdım.Herneyse bu kadar kafaya takmasam en iyisi.Gidip bir şeyler içeyim ve biraz uzanıp tv izleyim.En azından kafamı dağıtmam lazım.
BU ARADA DİĞER BÖLÜM HYUNJİN VE JEONGİN'İN BULUŞMASINDAKİ ŞEYLERLE İLGİLİ OLUCAK KAFANIZ KARIŞMASIN DİYE SÖYLİYM DEDİM DSKDKSK👌DÜŞÜNCELERİNİZİ BELİRTİN💒💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hannie loves you,hyung
Random~Jisung...fazla saftı dokunulamış bir mücevher gibiydi~ ~Yani bakire bir insan nasıl bu kadar tecrübeli olabilirdi~ ~Sanırım Jisung bir Heteroseksüeli bile azdırabilirdi~ ~Lee know hyung sahip olmak istediğim kişiydi~