𝖳𝗁𝖾 𝖪𝗂𝗌𝗌

228 10 0
                                    

𝖳𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝖽𝖺𝗒 𝗈𝖿 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝖱𝗈𝗌𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖩𝗂𝗌𝗈𝗈, 𝖫𝗂𝗌𝖺, 𝖺𝗇𝖽 𝖩𝖾𝗇𝗇𝗂𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌.

𝖱𝗈𝗌𝖾: 𝖲𝗈 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖽𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗇𝖾𝗑𝗍?
𝖩𝗂𝗌𝗈𝗈: 𝖶𝖾𝗅𝗅 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗆𝗎𝗌𝗂𝖼 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌!
𝖠𝗅𝗅: 𝖲𝖠𝖬𝖤!
𝖩𝖾𝗇𝗇𝗂𝖾: 𝖸𝖺𝗒 𝗐𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌!
𝖫𝗂𝗌𝖺: 𝖧𝗈𝗅𝖽 𝗈𝗇 𝖻𝗋𝖻, 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝖿𝗂𝗑 𝗆𝗒 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗎𝗉! 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗒𝖺 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝖺𝗍 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌!
𝖩𝗂𝗌𝗈𝗈: 𝖮𝗄𝖺𝗒 𝖻𝗎𝗍 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝖻𝖾 𝗅𝖺𝗍𝖾!
𝖫𝗂𝗌𝖺: 𝖬𝗄𝖺𝗒 𝖻𝗒𝖾𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌!
𝖠𝗅𝗅: 𝖡𝗒𝖾!

𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝖺𝗍 𝗆𝗎𝗌𝗂𝖼 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖫𝗂𝗌𝖺 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗂𝗍 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗅𝗅 𝗋𝖺𝗇𝗀. 𝖠 𝖿𝖾𝗐 𝗆𝗂𝗇𝗌 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋, 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖻𝗎𝗍, 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖽𝗈𝗋𝗆𝗌. 𝖱𝗈𝗌𝖾 𝖻𝗎𝗇𝗉𝗌 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝖼𝖼𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝗄𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆...

𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗄𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝖩𝖾𝗇𝗇𝗂𝖾 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗆.

𝖩𝖾𝗇𝗇𝗂𝖾: 𝖠𝖶𝖶𝖶 𝖧𝖮𝖶 𝖲𝖶𝖤𝖤𝖳!
𝖫𝗂𝗌𝖺: 𝖳𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗂𝗉 𝗁𝖺𝗌 𝗌𝖺𝗂𝗅𝖾𝖽!!!!!
𝖩𝗂𝗌𝗈𝗈: 𝖱𝖮𝖲𝖤𝖬𝖨𝖭 𝖥𝖮𝖱 𝖳𝖧𝖤 𝖶𝖨𝖭!!!!
𝖱𝗈𝗌𝖾: 𝖴𝗁𝗁𝗁 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖻𝗎𝗆𝗉𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇...
𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇: 𝖨𝗍𝗌 𝖿𝗂𝗇𝖾... (𝗁𝖾 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝖼𝗍𝗌 𝖺𝗐𝗄𝗐𝖺𝗋𝖽)
𝖱𝗈𝗌𝖾: 𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗎𝗆 𝖻𝗒𝖾... 𝖫𝖾𝗍𝗌 𝗀𝗈 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌...
𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇: 𝖡𝗒𝖾!

𝖫𝗂𝗌𝖺: 𝖮𝖬𝖦! 𝖧𝖤 𝖩𝖴𝖲𝖳 𝖪𝖨𝖲𝖲𝖤𝖣 𝖸𝖮𝖴!
𝖱𝗈𝗌𝖾: 𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝗒 𝖺𝖼𝖼𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍!
𝖩𝖾𝗇𝗇𝗂𝖾: 𝖸𝖾𝖺𝗁 𝗌𝗎𝗋𝖾 "𝖺𝖼𝖼𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍"!
𝖱𝗈𝗌𝖾: 𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌!
𝖩𝗂𝗌𝗈𝗈: 𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗅𝗎𝖼𝗄𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄, 𝖱𝗆, 𝖺𝗇𝖽 𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀 𝗐𝖺𝗌𝗇𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝗏𝗂𝖽𝖾𝗈 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝗄𝗂𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗋 𝖾𝗅𝗌𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝗅𝗄 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅!
𝖱𝗈𝗌𝖾: 𝖨 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖨 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌...
𝖫𝗂𝗌𝖺: 𝖡𝗎𝗍, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗌𝗈𝗈𝗇𝖾𝗋 𝗈𝗋 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋.
𝖩𝖾𝗇𝗇𝗂𝖾: 𝖳𝗋𝗎𝖾...
𝖱𝗈𝗌𝖾: 𝖡𝗎𝗍 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖩𝗂𝗌𝗈𝗈 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗍 𝗅𝖾𝖺𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖽𝗂𝖽𝗇𝗍 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝗏𝗂𝖽𝖾𝗈 𝗈𝖿 𝗎𝗌!
𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗇𝗈𝖽𝖽𝖾𝖽.

𝖬𝖾𝖺𝗇𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾, 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗂𝗆𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍𝗅𝗒 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗎𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄, 𝖱𝗆, 𝖺𝗇𝖽 𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽.

𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇: 𝖦𝗎𝗒𝗌! 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗎𝗒𝗌!
𝖱𝗆: 𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗌𝗉𝗂𝗅𝗅!
𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀: 𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗌 𝗂𝗍?
𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇: 𝖬𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖱𝗈𝗌𝖾 𝖻𝗎𝗆𝗉𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾 𝖺𝖼𝖼𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝗄𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋...
𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄: 𝖶𝖠𝖨𝖳 𝖶𝖧𝖠𝖳!
𝖱𝗆: 𝖴𝖦𝖧 𝖶𝖤 𝖲𝖧𝖮𝖴𝖫𝖣 𝖧𝖠𝖵𝖤 𝖡𝖤𝖤𝖭 𝖳𝖧𝖤𝖱𝖤 𝖳𝖮 𝖥𝖨𝖫𝖬 𝖨𝖳!
𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇: 𝖱𝖬!
𝖱𝗆: 𝖮𝗈𝗉𝗌!
𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀: 𝖣𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖱𝗈𝗌𝖾?
𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄: 𝖣𝗎𝗁 𝗂𝗍𝗌 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌!
𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇: 𝖭𝗈, 𝗇𝗈𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒, 𝗌𝗁𝖾 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗆𝗒 𝗍𝗒𝗉𝖾... (𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗅𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗂𝗍 𝖺 𝗌𝖾𝖼𝗋𝖾𝗍)
𝖱𝗆: 𝖲𝗎𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 "𝗍𝗈𝗍𝖺𝗅𝗅𝗒" 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗁𝖾𝗋...
𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇: 𝖨 𝖽𝗈𝗇𝗍!
𝖠𝗅𝗅 𝖾𝗑𝖼𝖾𝗉𝗍 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇: 𝖬𝖧𝖬𝖬𝖬.....

𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇'𝗌 𝖯𝖮𝖵:
𝖳𝖻𝗁 𝖨 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖱𝗈𝗌𝖾, 𝖩𝖾𝗈𝗇𝗀𝗒𝖾𝗈𝗇 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗆𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖽𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋. 𝖡𝗎𝗍, 𝖨 𝖼𝖺𝗇𝗍 𝗅𝖾𝗍 𝖱𝗈𝗌𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐, 𝗌𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗒 𝗇𝗈𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗆𝖾... 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗂𝗍 𝖺 𝗌𝖾𝖼𝗋𝖾𝗍 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝖨 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾𝗌 𝗆𝖾 𝖻𝗎𝗍, 𝗁𝗈𝗐 𝖽𝗈 𝖨 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗈𝗎𝗍. 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗂𝖽𝖾𝖺! 𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗂𝖿 𝖨 𝖻𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝖾𝖼𝗋𝖾𝗍 𝖺𝖽𝗆𝗂𝗋𝖾𝗋! 𝖳𝗁𝖺𝗍𝗌 𝖺 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍 𝗂𝖽𝖾𝖺! 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝖿𝖺𝗄𝖾 𝖺𝖼𝖼𝗈𝗎𝗇𝗍 𝗈𝗇 𝖨𝗇𝗌𝗍𝖺𝗀𝗋𝖺𝗆 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝖾𝗑𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖼𝗁𝖺𝗋𝗆 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗈, 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗌𝖾𝖾 𝗁𝗈𝗐 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗍 𝗈𝗋 𝗂𝖿 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖼𝗈𝗇𝖿𝖾𝗌𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗂𝖿 𝗌𝗁𝖾 𝖽𝗈𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗋𝖾𝗏𝖾𝖺𝗅 𝗆𝗒 𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍𝗂𝗍𝗒...

𝗦𝘁𝗮𝘆 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗱 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗻𝗲𝘅𝘁 𝗲𝗽𝗶𝘀𝗼𝗱𝗲!

Secret Love||Rᴏsᴇᴍɪɴ♡Where stories live. Discover now