ÇOK GÜZEL ÖLÜRÜM BEN

1K 13 4
                                    

Yok yok ben savcıda olmıcam vazgeçtim o kadar zor bir meslek ki ben bunun altından kalkamam başka meslek bulmam lazım benim ama ne işte sevdiğim başka ne var ki?

[ERTESİ GÜN]

Annemle çarşıya çıktık öyle boş boş yürüken tabelada "KAYA AJANS" yazayordu. Annem dalga geçer bir vaziyette
-Aaa hadi seni ajansa kaydettirelim yeteneğin ortaya çıksın dedi (çok güzel ölürüm de ondan bahsediyo)
Benim bu fikir kafama yatmıştı aslında, hiç değilse banada bir eğlence olurdu evde götümü büyütmezdim.
Kabul! dedim. Kabul ama babama söyleme.
Annem:
-Ciddimisin sen? Ben şaka yapmışt...
-Ben şaka maka dinlemem gidelim yazdıralım banada eğlence olur işte
Annemi ikna etmiştim (bu kolay olmuştu çünkü ona epilasyon sözü vermiştim :D)
İçeriye girdik, küçük,basık bir yer anne çıkalım hadi başka biryer bakarız dicektim ki ajansın içinde kim olduğunu bilmediğim biri çıktı odadan. Kumral saçlı, yeşil gözlü, inci gibi dişli, kaslı biri.
(Azıcık ağzımın suyu akmış olabilir.)
-Merhaba ben Çağlar Kaya ajansın sahibiyim.
-Iı merhaba ben Sena yani Sena Setenay kayıt başvurusu yaptırmaya gelmiştim ama (ufak bir şekilde sırıttım)
-Ee şuan kayıt yeri dolu ama sizin güzelliğiniz için birşeyler yaparız. (bildiğin al benle evlen diyo ya şapşikk)
Beraber odasına gittik kayıt başvurusunu çıkardı bişeyler doldurdu adımı soyadımı falan aldı kayıdımı yaptı, biz sizi ararız falan da demedi
-İyi günler :)
Dedi gitti ben arkasından bakakaldım sonra bende odadan çıktım bildiğiniz çarpılmışa döndüm annem koluma girene kadar.
Birden irkildim oh be dedim. Kayıt oldum mutlu hissediyorum bakalım seçilecekmiyim.
Ohoo daha beni çağıracaklar rol yapmamı isteyecekler falan filan çok iş var.
(Tam kapıdan çıkarken)
-Sena hanım Çarşamba günü saat 3.30 uyarmı size?
-Ne için ?
-Daha sizi test etmem gerekiyor diksiyonunuz rol yapışınız falan :)
-Hihihihihi evet uygun Salı aman Çarşamba 3 buçuk tamam anladım iyi günleer :)

♠MAÇA KIZI♠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin