1. Se acceptă în general toate comenzile care vor respecta regulamentul. În cazul în care nu știți exact ceea ce va doriți pentru coperta voastră, am sa fac coperta după bunul plac.
2. Coperta va fi acceptată în momentul în care voi lăsa comentariu cu ,,acceptat" la formularul vostru.
3. La fiecare coperta voi trimite două exemplare, unul cu titlul și unul fara.
4. Coperta se face o singura data, fara schimbări ulterioare, excepția fiind titlul, acela poate fi schimbat.
5. Plata se va face imediat ce coperta este acceptată. Plata constă în follow + comentarii/voturi la una dintre cărțile mele. La alegere. Iar in descriere sa apara ,,Coperta realizata de: BatmanGirlfriend"
6. Coperțile necesită timp.
7. Coperțile trebuie ținute minim 2 săptămâni.
8. În ceea ce privește distribuția, va rog sa fiți hotărâți. Odată făcută, coperta nu va mai fi schimbată.
9. Împreună cu cerințele pentru copertă, vă rog să menționați și modul prin care doriți să vă fie trimisă.
10. În cazul în care nu sunteți mulțumiți de copertă, va trebui să completați un alt formular.În continuare, aveți câteva exemple de coperți la care am lucrat înainte de deschiderea acestei cărți. De asemenea, pentru alte exemple la care am lucrat, vă invit la cartea "trailers" la care am lucrat acum câțiva ani.
Primele 6 sunt recente, coperți de cărți și reviste. Celălalte sunt realizate în urmă cu 1 an, respectiv 2-3. Enjoy.
CITEȘTI
Cover shop (Deschis)
RandomDeschis. Lăsați comenzile în comentarii la capitolul ,,formular".