''Biraz daha yanımda kalmanı isterdim Sevgilim''
''Shads bak''
Mavi kirpi heyecanla eliyle bir yeri gösterirken gülümsedi Shadow, sevgilisinin gösterdiği yere bakarken, parıldayan minik yıldızları görünce aklına gelen şeylerle hafifçe nefesini tuttu ve titrekçe verdi, geçmişi asla unutamazdı belki ama geçmişine de takılı kalmazdı. Geç olsada bunu yanında ki biricik sevgilisi sayesinde anlamıştı.
''Çok güzeller Shads''
'' Sevgilim kadar olamaz, Sonic sen daha güzelsin''
Gülümsedi Shadow, sevgilisini utandırmayı seviyordu ve bunu asla inkar etmeyecekti, Sonic'in yanakları tatlı bir pembelikle boyanırken, bakışlarını kaçırdı ve kulakları titreşti Sonic'in. Shadow' dan böyle kelimeler duymak onu her zaman utandırırdı, utandırdığı kadar ise mutlu eder ve kalbini pır pır ederdi.
''Shads, senden bir şey isteyebilir miyim?''
Shadow bütün ilgisini yanakları al al olmuş sevgilisine verdi, hoş zaten ondaydı lakin yine de o kızarık yanaklar çok tatlı geliyordu ona ve ister istemez aklında başka şeyler canlanıyordu.
''Bir sorun mu var?''
Sonic parmakları ile oynamaya başlarken, kulaklarının da yavaşça kızardığını görebiliyordu Shadow, ve açıkcası bu ona aşırı sevimli geliyordu.
''Şuraya bak''
Parmakları ile oynamayı bıraktı Sonic ve bir elini kaldırıp gökyüzünü gösterdi, parıldayan yıldızların arasında ufak bir kayan yıldız vardı.
''Sakıncası yoksa, dilek dileyebilir miyiz Shads?''
Gülümsedi Shadow, ve gökyüzüne uzanan eli narinçe tutarak üstüne bir öpücük kondurdu.
''Elbette Sevgilim, bunu sormana yada istemene gerek yok. Seninle dilek dilemek kulağa hoş geliyor''
Gülümsedi Sonic ve gözlerini kapattı, aklında ki dileği dilerken, gözlerini yavaşca araladı ve Shadow'a baktı.
''Diledim''
Sonic usulca sevgilisine yaklaşırken karşı çıkmadı Shadow ve ona yaklaşmasına izin verdi, Sonic yavaş ve utangaç adımlarla kendini Shadow'un kucağına bırakırken ayaklarını Shadow'un beline sardı ve kolları usulca Shadow'un omuzlarını sarmaladı.
''Seni seviyorum Shads''
''Sana aşığım Sevgilim''
Duyduğu kelimelerle kulakları titreşen Sonic şapşalça güldü ve elleri Shadow'un yanaklarını kavradı.
''Benim dileğim''
Usulca yaklaştı ve Shadow'un dudaklarının kenarını masumca öptü.
''Seninle sonsuza kadar kalmak ve sana sonsuza kadar aşık olmak''
Minik bir öpücük kondurdu Shadow'un dudaklarına Sonic ve gülümsedi, kalbi yerinden çıkacakmış gibi atarken mutluydu.
''Peki, senin dileğin Shads?''
''Söylemem''
Hınzırca gülümsedi Shadow ve Sonic'i yavaşça arkasında ki ağaça yasladı, Sonic'in kuyruğu da dahil kulakları ve yanakları kızarırken utançla hıçkırdı, güldü Shadow
''Seni seviyorum''
Sessizce mırıldandı ve dudaklarını utanan sevgilisine bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Yıldızın Altında (Askıda)
Teen FictionSadece hisset, her zaman orada olacağım...