Prológ

14 1 0
                                    

Hlavné postavy:

Kim Hae Nol       - Haenol

Yoo Young Jae     - Youngjae

Vedľajšie postavy:

Yoo Eun Sun        - Eunsun

Park Sun Mi         - Sun-mi

Lee Minhyuk       - Minhyuk

Po tragickej autonehode manželov Kim Nami Ko a Yoo Choi Ho, sa z trojmesačnej Eun Sun stala sirota a náhle i dieťa bez milujúcich rodičov či domova. Zostala obklopená lekármi, napojená na rôzne hadičky a prístroje, len aby jej bezmocné telíčko mohlo opäť zazrieť svetlo sveta.

A zatiaľ čo Eun Sun zo všetkých síl bojovala, o jej adopciu a majetok sa uchádzalo mnoho ľudí. Predovšetkým vzdialená rodina túžiaca po hromadnom majetku, naprieč o Eun Sun. Lenže ako sa vraví, i v tmavých uličkách uzrie svetlo.

O dopočutí sa o úmrtí Kim Nami Ko, sa jej sestra Kim Hae Nol a hlavná hrdinka príbehu, rozhodla prevziať všetku starosť na seba a dieťa si adoptovať. No malo to menší háčik. Nebola jediná, ktorá bolo oslovená a požiadaná o adopciu netere.

Brat Yoo Choi Ho, Yoo Young Jae po dieťati netúžil a nejavil čo i len menší záujem o dcéru svojho zosnulého brata. Avšak, po rozbrojoch s Kim Hae Nol musel učiniť rázne rozhodnutie a prijať fakt, že on sám si svoje šťastie nevybuduje.

Upozornenie:

Mená postáv nebudú nijak skloňované.

Môžu sa vyskytnúť vulgarizmy i chyby v daných textoch.

Žiadne SEXUÁLNE scény!










Pokrvné putá - Yoo Young JaeWhere stories live. Discover now