Kapitel 1

104 1 0
                                    

Jeg redte den sidste ugle ud af mit lyse lange hår, før jeg gik ud af døren. Jeg satte mig op på cyklen, og cyklede afsted mod Simon. 

Jeg stillede min cykel, hvor 100 andre cykler stod. Kate kom løbende mod mig, og i det hun krammede mig, kunne jeg lugte hendes alkohol ud af munden. Hendes alkohol ånde væmmes jeg ved. Jeg trak mig ud af krammet, og kiggede hende fra top til tå. Hendes sorte kjole virkede meget bekendt.

- "Er det min kjole" spurgte jeg, med et løftet øjenbryn.

- "Nej, hvad skulle dig få til at tro det?" grinte Kate nervøst, imens hun skubbede blidt til mig.

- "Næste gang, så spørg lige" sagde jeg, og ruskede hende kort i håret. 

Jeg tog hendes hånd, og sammen gik vi ind til festen. Da jeg trådte ind af døren, kunne jeg mærke bassen, i gulvet og hvordan mit hjerte slog i takt. Jeg slap Kates hånd i det at Simon kom hen til mig. Han stak mig en øl i hånden, inden han hev mig ind i et kram. 

Kate og jeg stillede os hen til nogle andre piger, som havde stillet sig i hjørnet, så de havde overblik over hele. Vi stod som gribbe, der skude ud over mængden for at finde sit næste bytte. 

Pigernes interesse bliver hurtigt fanget, og alle står og gør sig til. Men jeg kan ikke se, hvad eller hvem de har set. Før han eller den er på vej herhen.

Han kunne umuligt være menneske, han måtte være en form for gud. I det han går her over, er det som om at han går i slowmotion. Der er en form for lys aura omkring hans hoved som lyser hele Simons stue op. Eller næsten da. Hans mørke hår, som sidder perfekt på hans hoved. Med en tot hængende ned over ansigtet, som gav mig en stor trang til at sætte den bag øret på ham. Hans perfekte muskuløse krop, som spiller godt sammen med den mørkeblå bluse, som han har valgt at tage på. 

I det han er kommet helt tæt på, skuer han ud over alle os piger. Til hans blik lander på mig, og han tager et skridt tættere på mig. Jeg kan mærke hvordan mit hjerte hamre der ud af, og i det han kommer tættere på, kan jeg dufte hans parfume. Den er maskulin og meget tung, men samtidig med et tvist af citron. 

Men i det jeg tror at han skal til at gribe fat i mig, bliver jeg skubbet af vejen af pigen bag mig, som springer i armene på ham. 

- "Skat du kom!" bliver der skreget, fra den mørkhåret pige, som havde kastet sig i hans favn. 

 Jeg kigger irriteret over på den brun-håret pige, selvfølgelig skal hun være pæn. 

I det jeg vender mig rundt, og skal til at hive fat i Kate, er hun væk. Hvor fanden er hun gået hen. Jeg kigger lidt panisk rundt i rummet, efter enten Kate eller Simon. Men ingen af dem er i stuen. Så jeg bevæger mig ud i køkkenet. Og ingen held der. Der er kun et sted tilbage, hvor de måske kan være. Udenfor.

Jeg går hen til køkkendøren, og kigger ud. Men ikke en eneste sjæl er der ude. Jeg sukker håbeløst, og sætter mig udenfor på bænken. Op af min fisker jeg en pakke smøger og en lighter. Jeg fugter hurtigt mine læber med tungen, inden jeg placere smøgen i mellem mine læber og tænder den. 

Jeg suger ind, og mærker hvordan røgen suser ned igennem min hals, og ned til mine lunger. Inden jeg fjerner smøgen fra mine læber, og igen puster ud, og røgen danner en røg sky. 

- "Hey" lød der en stemme bag mig, og af ren refleks vender jeg mig hurtigt rundt, og ser at det er drengen fra før. 

- "Sorry, det var ikke for at forstærke dig" sagde han, og satte sig vedsiden af mig på bænken. 

- "Hej" fik jeg taget mig sammen til at sige.

- "Hej" sagde han, jeg fokuserede på hans perfekte læber. De var fyldige, og ville passe perfekt ind i mine.

- "Hej" sagde jeg igen, og grinte akavet. 

- "Hvor mange gange skal vi sige hej, indtil at vi har hilst nok på hinanden?" grinte han, og svingede med håret

- "Vi kan da lige udveksle navne, jeg hedder Emma" sagde jeg og rakte hånden frem.

- "Tyler" svarede han, og tog fat i min hånd. Selv hans hænder var perfekte, de var store, og silkebløde. 

Jeg tog min hånd til mig, og tog et hurtigt væs af min smøg. Og prøvede at se sej ud imens jeg gjorde det. Tyler kiggede meget intens på mig, imens jeg pustede røg ud af munden. Hans ene hånd ligger han på mit lår, og stød går op igennem hele kroppen på mig. Han læner sig ind imod mig, og rækker sin hånd frem.

- "Giver du et sug?" spurgte han, inden han tager fat i min smøg og tager et væs af den. 

- "Behold den bare, jeg har flere med" sagde jeg, og tog min pakke smøger op af lommen. Men han standsede min hånd. 

- "Vi kan sagtens dele" sagde han, og afleverede smøgen tilbage til mig.

- "Nej, du må da godt få en, jeg har masser" sagde jeg, og prøvede at vikle min hånd ud af hans greb. 

Han rystede på hovedet, og jeg tog et væs til. Inden jeg nåede at blinke havde han nuppet smøgen fra mig igen. Han sugede ind, og fjernede smøgen fra hans perfekte læber, før han igen pustede ud. Han tog mig i at stirre på ham, og tog endnu et sug, og lagde hånden som han ikke havde smøgen i under min hage, med tommelfingeren placeret på min underlæbe. Han lænede sig ind imod mig, og med tommelfingeren hev han ned i min læbe, og pustede røgen ned i min hals. Vores læber var få millimeter fra at remme hinanden. Og jeg skulle bare rykke mit hoved en anelse, også ville vores læber mødes.

Han fjernede sig igen, og tog et sug igen af smøgen.

- "Kunne du lide det?" spurgte han, og pustede røgen ud. 

Jeg svarede ikke, jeg kigge bare ud i den kul sorte have. Jeg rejste mig hurtig, men han greb fat om min arm. Jeg vendte mig rundt og kiggede Tyler direkte i øjnene. "Ikk gå, vi har det lige så hyggeligt" sagde Tyler, og hev lidt i min arm. To piger kom til syne i havedøren, og Tyler slipper hurtigt min arm, og sender et charmerende blik til de to piger.  


Jeg ser min chance for at smutte, og masser mig hurtigt igennem de to piger som opholder sig i havedøren. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 19, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Scream my nameWhere stories live. Discover now