Selaam =D Multide Deniz ♡♥ =)
Ve bu bölümü biriciğim, sınıf ve sıra arkadaşım Bap-vixx e ithaf ediyorum :*Ben daha şu iki dakika da olanları sindirememişken telefonuma yeni bir mesaj geldi.
Kimden : Özel numara
Eminim ki korktun değil mi ? Aah bu karanlık fobisi hastalığı da fazla yaygınlaştı.Her kimse biliyordu..Fobimi Selin ve Boradan başka kimse bilmezdi. Selin !. Bayılmıi olamazdı heralde. Banyoaya karanlıkta düşmemek için temkinli adımlarla gittim. Kapıda durumca su sesleri gelmeye başladı ışık da yanıyordu. Demek ki sadece yatak odasının şarteli attı ? Ah hadi ama burası otel. Tek seçenek biri -ki büyük ihtimal bana mesaj atan kişi - odanın şartelini attırmış. Selin'e haber vermeden aynı şekilde düşmemek için yavaş yürüyerek odaya geçtim. Fobimi düşünmemek için tek yapabileceğim uyumak olduğu için uykum olmadığı halde uyumaya çalıştım.
------
"Günaydın" Gece zor da olsa uyumuştum hatta öyle bir uyumuşum ki uyandığım da saat 8 di. Selin kahvaltıya indiğini belirten not bırakmıştı kısa duş alıp aşağı inmiştim. Allahtan tüm sınıf bir birine bağlı değildi. Çünkü kalabalık da olmak istemiyorum. Hele de dün gece yaşananlardan sonra herkesden korkuyorum. Selinle Ozanın yanına oturdum.
"Esi iyisin değil mi ? "
Artık şu sorulardan sıkıldığım için dalgaya vurarak "Senden iyiyim ben be" dediğimde öyle bir baktı ki korkularım geçti. İyi ki Selin yanımda iyiki...
"Ee kızlar ne yapıyoruz bugün " Keşke aklımdan çıksa da bende tatilin tadını alabilsem.
"Ben dün duymuştum bugün dağ yürüyüşü varmış"
"Aa yok olmaz Esi daha yeni geldi kendine"
"Olur gideriz."
"Laf dinlesen şaşardım zaten.!" Diye homurdandı Selin. Üzgünüm meleğim sana o gizli kişiyle olanları söyleyemem.
"Bende seni seviyorum fıstığım " dedim ve Seline öpücük vererek kalktım masadan. Ozan, "Nereye" diye sorduğun da dolaşacağımı söyledim ve Selin'in tedbirleriyle yemek bölümünden çıktım. Tenha bir yerde durmamak için nereye gidebilirim diye bakınırken Denizi gördüm.
Ne yapmam gerekiyordu ? Yanına gidip konuşmalımıydım yoksa görmemiş gibi mi davranmalıydım ?? Oouuf !!"Esila ?"
"Aaıığmm Deniz ?"
"Bişeym mi oldu ?" Birşey ? Neler olmadı,olmucak ki..
"Eee y-yok bişey niye sordun ki ?" Tek kaşını mı kaldırdı o ? Yapma onu ya sen yapma litfin.
"Acaba yolun ortasında kendi kendine konuştuğun için olabilir mi ?" Yolun ortasında, kendi kendime konuşmak ha anladım. Nee ?! Nasıl yaaa duydu mu acaba ?! Allahım ya duyduysa!
REZİL OLDUM !"K-kendi kendime ? Ya bak ben şey özür dilerim ben öyle demek istemedim ya çok özür dilerim ben.."
"Heyy heey dur bi ne özrü ya ?" Ay ne dedi ne dedi kesin kızdı demiii ?
"..Deniz gerçekten öz- ne dedin ? Ne özrü mü eeım şey sen kendi kendine konuşuyorsun dedin diye ben şey ettim hani gitmek gelmek falan.." Aaaah ! İyi bi şekilde yaşamam için şu çenemi kapalı tutmam mı gerekiyor illa ?
"Sadece bişeyler mırıldanıyordun ne dediğini anlayamadım bile sahi ne diyordun ki burda durmuş." Duymamış yanlış anlamadım demi ? Duymamış.! Duy-ma-mış.! Yeepp ! Ay senin duymadım diyen ağzını.. Ya lafın gelişi dedim ben onu ya hemen de yanlış anlayın zaten ne fesatsınız.