2. Bölümm Psikopat&Aşk💜

615 25 21
                                    

Reyyandan: Hissettiğim şeyle şoka uğradım çünkü Miranın elleri bacağımdaydı Ellerini bacağımdan çektim çok rahatsız olmuştum...
Miran: Şortun çok hoşuma gitti mükemmel fiziğini ortaya çıkarıyor
Reyyan: Sen ne hakla bana dokunuyorsun ya zorla oturttun beni yanına rahat bırak beni
Miran: Seni rahat bırakmak mı ah hiç sanmıyorum bebeğim
Reyyan: Bebeğim mi? Bana bebeğim deme bana yaklaşma adımı söyleme uğraşma benle Miran Aslanbey!
Miran: Şimdi ben dersten çıkıcam ve arkamdan sen de çıkıcaksın yoksa çok kötü şeyler olur anladın mı beni!
Reyyan: Hayır gelmeyeceğim sen istediğin yere git RAHAT BIRAK BENİ!
Miran dersten Çıkar... Ama reyyan dersten çıkmaz tenefüs zili çalar Miran reyyanı Okulda bulup zorla okuldan dışarı çıkarır ve arabasına bindirir okuldan uzaklaşırlar.
Reyyan: Bırak nereye götürüyorsun beni
Miran: Evime!
Reyyan: Hayır, hayır gelmem ben hayır. Miran durdur arabayı yalvarırım bırak nolur bırak istemiyorum miran lütfen
Miran: Ben sana dersten çık demiştim ama sen çıkmadın şimdi sonuçlarına katlanmak zorundasın güzelim.
Miranın evine Gelirler Miran kapıyı açar ve reyyanı içeri götürür. Oturma odasına doğru giderler miran reyyanı oturtur ve O sırada Miranın Telefonu çalar. ( konıştuğu kişi X kişisi olsun )
X-........
Miran- Tamam aşkım akşam bekliyorum
X-........
Miran- Akşam çok eğlenicez güzelim ben sana bizim evin konumunu atarım saat 9-10 gibi bekliyorum hayatım
X-........
Miran- öpüyorum seni bebeğim görüşürüz.
-Konuşma biter-
Reyyan: Ne kadar pisliksin sen sevgilin olduğu halde beni evine mi getiriyorsun okulda yaptığına ne demeli bacağıma dokunmalar falan?
Miran: Ben tek gecelik takılırım kızları zevkim için kullanırım bu gece altıma alıcam o kızı yarın gidicek ve bir daha da görüşmeyecz anladın mı benim hayat felsefem bu.
Reyyan: Hayat felsefeni s***** Miran.
Miran: "Küfür edince baya çekici oluyosun" der ve reyyanın yanına oturur. Reyyanın gözünden bi kaç damla yaş akar
Mirandan: Reyyan ağlayınca nedense bi garip oldum ona neden ağlıyorsun diye sordum.
Miran: Neden ağlıyorsun?
Reyyan: Çünkü senden korkuyorum anlıyor musun beni korkuyorum.
Miran Hemen reyyanınn yanından kalkar ve mutfağa gidip reyyana peçete geitirir.
Miran: Al şunu gözlerini sil makyajın akıcak
Reyyan: Ben abartılacak kadar makyaj yapmam bu yüzden makyajım akmaz....
Miran: Tamam al gözlerini sil.
Reyyan: Ne zaman bırakıcaksın beni?
Miran: Bugün asla ama asla bırakmam aklından çıkar gitmeyi
Reyyan: Bugün o kız gelicek sizin pisliklerinize şahit olmak istemiyorum.
Miran: Şahit ol diye tutuyorum zaten seni burda...
O sırada kapı çalar ve o bahsettiği kız gelmiştir içeri girdiği anda miranla öpüştüler miran onu duvarla arasına alıp sert bi şekilde öpüyordu kız kırmızı kısa ve dar deri bi elbise giymişti saçları sarı gözleri yeşildi beyaz tenli bi kızdı dudağında kıpkırmızı bi ruj vardı tam anlamıyla orospu gibi duruyordu... Öpüşmeyi kestiler ve Miran Bana döndü ve ****************** dedi...

Merhaba Arkadaşlaar sizce diğer bölümde ne olucak ya da ne olmasını istiyorsunuz oylamayı unutmayınnn.
Eğer fikirleriniz varsa Yorumlara yazın seve seve cevaplayacağım ve sizce diğer bölümde +18 şeyler yazayım mı? Dediğim gibi yorumlara yazınn sizlerii çooookkk seviyorummmmm yeni bölüm akşam gelebilir akşam gelmezse bile yarın kesin gelicekkk💖💖

PSİKOPAT&AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin