LALALİSAM
6.435.982 LİKE
90.435 YORUM
KORE'YE İNDİM. HAVALAR YAVAŞ YAVAS ISINIYOR...YORUMLAR ;
E : Woav sarı sana çok yakışmış.
Y : Çok güzelsin.
O : Bok gibisin.
R : @O adını sormadık.
U : Unnie favori rengin sana yakışmış.
JUNGKOOKBTS : Sarı yakışmış 💛💛
LALALİSAM : @JUNGKOOKBTS Teşekkürler.
H : İkisi sevgili değilse dişimi kırarım.
P : @H Dişini kirsan iyi edersin. Daha sevgili değiller.JİSOOBP : Evet maknea yanımızda ona iyi bakıyoruz.
ROSEBP : @JİSOOBP Unnie yalan atma az önce Jennie ile kızı sorguya çektiniz.
LALALİSAM : @ROSEBP Aynen öyle yalancı unnieler
JENNIEBP : Ya ya maknea line kendinize gelin biz getirmeyelim.
JİSOOBP : @JENNIEBP ozellikle Rose kimse öğrensin istemezsin değil mi ? P.J
LALALISAM : Santajcı unnieler JENNIE UNNIE sende kimse öğrensin istemezsin değil mi ? M.Y
ROSEBP : Hahahah JİSOO UNNIE sende kimse öğrensin istemezsin tahminimce değil mi ? K.S
JİSOOBP : Tamam karşılıklı susalim.
PARKJM : Noluyor kim kimi tehdit ediyor anlamadım.
LALALISAM : @PARKJM Aman boşver Jisoo Unnie boş yapıyor.
MİNSUGABTS : @LALALİSAM Boş yapıyor snjhkhshius
NAMJOONBTS : Ben de bunlar nerde diyorum.
SEOKJİNYUM : Ya Lalisa sarı seni güzel göstermiş
JISOOBP ; @SEOKJİNYUM Bence de!
TAETAEBTS : @BLACKPINKOFFICAL @BTSOFFICAL Oha herkes burda.
JUNGKOOKBTS : Aynen !!!
JHOPEBTS : Ben hariç
JENNİEBP : @JHOPEBTS Yalnız değilsin
ROSEBP : @JHOPEBTS @JENNIEBP Yalnız değilsiniz...
NAMJOONBTS : Oooo bizim maknea fotoğraf paylaşmış oraya taşiniyoruz.JUNGKOOKBTS
6.234.123 LİKE
120.831 YORUM
DİSTPACH X BTS... 💛💛YORUMLAR ;
T : Oppa çekimlere baktım çok güzel cıkmışsin.
J : Kemerin olam tak beni
H : @J Yürü git pis Şizofren...
K : Kendini boşa kasma yakışıklı değilsin.
S : Woav yeni fark ettim Bts ve Blackpink üyelerinin hepsi birbirini takip ediyor ve gonderileri beğeniyor lisa ve jungkook da dahil ibhsguba.
JENNIEBP : @S Öyle oldu evet.
R : Böyle yakın olmanız güzel bişey.
MİNSUGABTS : @R Kesinlikle.
E : JEON JUNGKOOK kalbimi patlatiyorsun.
T : Çok yakisiklisin.TAETAEBTS : Benim kadar olmasan da yakisiklisin.
JUNGKOOKBTS : @TAETAEBTS Uzaa
SEOKJİNYUM : Ikiniz de kesin ben varken
ROSEBP : @SEOKJİNYUM Bence de hyung grubun visuali sendin değil mi bizde de Jisoo Unnie vghsfghdhgs.
MİNSUGABTS : @ROSEBP Amacını anladım egfwhfg.
JHOPEBTS : Bende
LALALİSAM : Bi zahmet anlayın yani.
JUNGKOOKBTS : @LALALİSAM Aynen.
NAMJOONBTS : fjyghfgfjsfgh anladım.
PARKJMBTS : @NAMJOONBTS Sen anlarsın seksi beyinli.
ROSEBP : @PARKJMBTS Seksi beyinli shjgafjgvhcs
TAETAEBTS : Grupta Namjoon'un lakabı o gerçekten çok zeki.
SEOKJİNYUM : Kesinlikle soğan dogramasini bilmicek kadar zeki.
MİNSUGABTS : @SEOKJINYUM Sen de herşeyi yemeğe bağlama...
JİSOOBP : @MINSUGA Saçmalama tabiki bağlar en önemlisi yemek yapmak.
JENNIEBP : @MINSUGA Bizde de Jisoo Unnie yemekci dir.LISA'NIN AĞZINDAN ;
Gruplar kaynasmisti uçaktan indikten sonra unnieler ile konuştum. Sanırım Rose Jimin'e karşı biseyler hissediyordu. Jisoo Unnie ise Jin Hyung'a. JENNIE belli etmese de Suga'yi begenmisti buna sevinmiştim. Zaten sevgili yasagimiz yoktu sanırım onların da yok. Neyse bu konuları bırakıp comeback imiz odaklanmaliyiz. Yakında KİLL THIS LOVE albumumuz ile geri dönüş yapacağız sanırım Bts'de geri dönüş yapacak bu arada DU-DDU-DU-DDU sarkimiz 900milyon izlenmeye ulaştı ve 3. Jenerasyon en çok izlenen mv oldu yakında mma var 20 gün kaldı her gittikçe heyecanlanıyorum. Yine bir bildirim sesi kimden diye bakmaya gittim şaşırdım...
JUNGKOOK'UN AĞZINDAN ;
Grupların kaynaşması beni mutlu ediyordu bizimkiler kızlara alışmış onları sevmislerdi. Ve Lalisa beni güzelliği ile büyüleyen kız sonunda Kore'ye dönmüştü sarı ona çok yakismisti. Ama bu aralar geri dönüş yapicaz buna odaklanmaliyiz onlarda geri dönüş yapacaklarını duyurdu. Zaten geri donuslerinden sonra çok yogunlardi. Onlar Coachella'ya gidecekti Amerika'ya ondan sonra Dünya turları başlayacakmış. Bizim de Dünya turumuz geri donusumuz'den sonra başlıyordu birbirimize uzak kalacaktık. Ama konuşurduk değil mi ? Umarım konuşurduk Iki grubunda dünya turu 3 ay süren bir süreçti ve inanmicaksiniz ama BLACKPİNK bize rakip olmuştu en büyük 2. Fandom onlardı onlar en iyi kız grubuydu. Onların yapacağı dünya turu 4 kıta 24 sehir di onların dünya turu bizimkinden büyüktü ve Lalisa çok yoğun olacaktı. Ondan dolayı bunu ben baslatmaliyim ve evet tahmin ettiğiniz şeyi yaptım.
EVET ARKADALAR BIR BOLUM DAHA BITTI BU BOLUM BIRAZ DAHA UZADI VE BOYLE DEVAM EDECEK HER BOLUM DAHA DA UZAYACAK.
OYLAYIP YORUMLAMAYI UNUTMAYIN.SAGLICAKLA KALIN...
❤🌼👽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİZKOOK INSTAGRAM
FanfictionLİSA VE JUNGKOOK 2 İDOL VE 1 HİKAYE SİZCE ONLARIN SONU NE OLACAK ? BAŞLAMA TARİHİ ; 30 TEMMUZ 2019...