1-Hope

5 0 0
                                    

S-o luam de la început. Eu și Ema suntem prietene încă din școala generală. Avem o prietenie destul de ciudata, având in vedere ca ne-am apropiat din cauza unei cărți. Însă, pe cât de ciudata pe atât de strânsă. Amândouă am terminat liceul din Wichita, și am vrut sa ne mutam împreuna pentru a învăța la Eastern, o facultate destul de buna care nu e tocmai aproape.
Timpul a zburat destul de repede. Amandoua am terminat primul an de drept și am intrat in vacanța de vara, iar acum ne gândim la zilele noastre de naștere, care, ironic, sunt la distanta de fix o luna și o zi. Ea este născuta pe 4 iunie, iar eu pe 3 iulie, cu toate ca este nedrept având in vedere ca eu par cea mai matura dintre noi doua.
Nu, nu sunt cea mai ordonata persoana din lume, dar ma pricep de minune sa ma comport ca o mama grijulie și un iubit gelos, amandoua in același timp. Ema reușește doar sa se comporte imatur uneori, iar eu sunt singurul motiv pentru care părinții ei i-au permis sa învețe la Eastern. Amandoua învățăm destul de bine, atât de bine încât am reușit sa obținem amandoua burse, singura noastră preocupare fiind doar chiria.
Ne-am decis sa ne petrecem ziua de naștere împreuna, pe 17 iunie, și am decis sa mergem in club in acea seara, fiind prima data pentru noi.
-Haide Hope! Trezește-te odată! O sa mergi in jeanși in club? Eu una nu te iau cu mine!
-Acum vin! strig eu cu toată puterea.
Ma ridic și ma îndrept direct spre baie. Îmi fac cel mai fierbinte duș, cu toate ca afara te topești chiar și la umbră. Îmi trag repede o pereche de jeanși albi cu talie înaltă pe mine și un tricou larg pe care îl bag doar pe jumătate in pantaloni, mă încalț și fug direct spre mașina Emei.
-Neața, cookie! Mergem să luăm micul dejun, ce spui? O cafea dulce cu muuult lapte pentru cel mai dulce fursec?
-Te ador! Calc-o până acolo, mor de foame!
Mergem la o cafenea micuță din mall unde ne comandam amandoua clătite și cafea. Ema se așază la masă, în fața mea, și își îndreaptă capul spre masa de lângă noi. Mă uit și eu și la masă stau doi băieți, par amândoi de aceeași vârstă, pe care mi se pare ca i-am mai văzut în Eastern. Unul dintre ei are părul creț și scurt, cu ochii de un verde minunat, iar corpul este bine făcut, înalt și tatuat, iar celălalt tuns periuță cumva, cu ochii căprui și cățiva pistrui, cu un corp la fel de bine făcut și tatuat ca al celuilalt băiat. Îmi feresc privirea când cel cu ochii verzi se uită spre mine și mă uit spre Ema, care mă trage aproape de ea.
-O Doamne, ai văzut cum se uita băieții de alături la noi? Cel cu ochii căprui arată genial!
-Da, Ema, și după ce plecăm nu-i vom mai vedea niciodată, așa că haide să mâncăm, avem multe de făcut!
Eu și Ema terminăm repede micul dejun și ne îndreptăm spre magazine. Băieții au dispărut de mult, iar eu și Ema i-am dat cumva uitării. Eu îmi aleg o rochie bleu-marin strâmtă, care ajunge până deasupra genunchilor, și o pereche de sandale cu toc pătrat, nude. Hope optează pentru una roșie, de un model asemanator cu al meu, și sandale negre. Ne îndreptăm spre salonul de înfrumusețare, unde ne epilăm, machiez și coafăm. Seara vine repede așa că ne schimbam repede și ne îndreptam spre grupul nostru de prieteni care au o gramada de cadouri pentru mine și Ema. Zed și Travis ne îndeamnă să facem câte o piruetă.
Intrăm in club, aerul fierbinte îmi inundă corpul iar Ema mă ia de mână și mă conduce spre bar. Comanda doua "sex on the beach" pe care ea îl dă imediat pe gât, iar eu iau o înghițitură și îmi place, așa că îl beau pe tot dintr-o sorbitura. Mai comand unul și ma duc spre ringul de dans, unde ii zăresc din nou oe cei doi baieți, de data asta îmbrăcați la cămașă și jeanși. Cel cu ochii verzi și părul creț se apropie de mine, și nu știu din ce motiv simt cum inima vrea sa îmi iasă din piept și sa o ia la goană.
-Bună, eu sunt Christian! Vrei să dansăm?
-Desigur, spun eu pe un glas aproape pițigăiat și îmi aștern mâna mea peste mâna lui, deja întinsă.
-Deci, care este numele tău? mă întreabă el afișându-mi un zâmbet atât de sincer.
-Hope! Mă numesc Hope! strig eu, apropiindu-mă de urechea lui, fiind nevoie să mă ridic puțin pe vârfuri.
-Pe prietena ta cum o cheamă? Prietenul meu, Tristan, ar vrea să o invite la un dans și nu o găsește.
Îl iau de mână și-i spun:
-Vin-o cu mine!
Christian chicotește și mă urmează. Îl conduc spre Ema care se pare că a făcut cunoștință deja cu Tristan, dar pare a fi mai amețită decàt mine. Îl ia pe Tristan de mână și începe să danseze pe ringul de dans, iar el o privește in cea mai frumoasă manieră posibilă. Christian se apropie de mine pe la spate și mă întreabă dacă aș vrea să plecăm de acolo.
-Da, dar cu Ema ce fac? întreb eu îngrijorată. E deja amețită, cine o va duce acasa?
-Îi voi trimite un mesaj cu adresa ta lui Tristan, o sa aibă cea mai mare grijă de ea, nu l am văzut niciodată atât de atras de o fată, spune el zâmbind.
Îl iau de mână și ne îndreptăm spre ieșire, unde, încep să țip din cauza unei mâini care se așază pe fundul meu după ce ies din încăpere, iar apoi aud niște râsete și sticle sparge. Mă opresc iar Christian se întoarce spre mine.
-Ce s-a întâmplat? întreabă el cu un soi de îngrijorare in ochi.
-Cineva... cineva m-a atins!
Întorc capul pentru că aud o voce din spatele meu.
-Ce-i, târfulițo? Te-am speriat? spune un bărbat destul de beat care stătea rezemat de perete. Ce-ai zice să-l lași pe pămpălăul ăsta cu scula mică și să mergi cu mine pentru o partidă bună?
Christian se încordează și mă dă în spatele lui. Îl apuc de șolduri și-mi sprijin capul de spatele lui pentru a-l relaxa. Acesta se îndreaptă spre bețiv și îi dă un pumn din plin. Încep să țip și să tremur. Christian se întoarce spre mine și mă ia în brațe pentru a mă calma. Îi inspir parfumul și închid ochii. Mă simt atât de bine și de in siguranță în brațele acestui om pe care abia l-am cunoscut. Nu-mi stă in fire să vorbesc cu oamenii necunoscuți, însă Christian nu e un necunoscut, e un om in care am încredere pentru că așa simt, pentru ca ma simt bine in brațele lui și pentru că acesta este singurul loc in care mi-aș dori să fiu. Sunt o ciudata, știu, viața mea e ciudată, însă sper ca Christian sa fie un om bun care să țină la mine, am nevoie de o persoana de genul in viața mea, cu toate că n-am căutat-o niciodată. Am atâta nevoie de iubire cu toate că n-o arăt... am nevoie de de Christian. Însă toate aceste gânduri sunt întrerupte de un pumn care l pune pe Christian pe jos.

Stupid loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum