"Cum?"
O simpla intrebarea care aproape toti o punem cand auzim de moartea cuiva. E o intrebare stupida deoarece multi, foarte multi nici nu stiu trecutul sau macar numele acelei persoane, doar intreaba cum a murit. In context ca sa facem pe plac la toti..povestea va incepe cu propria moarte si desigur cum s-a intamplat asa ceva.
In data de 3-11-2020, la ora 18:42 au fost descoperite doua cadavre intr-o casa din inima Los Angeles-ului, plasate in aprorierea unului de celalat, de o parte si cealalta a unei usi. Victimele sunt o fata de 16 ani si un baiat in varsta de 19 de ani....bla bla bla..cuvinte cuvinte..vai da lung mai e si raportu asta...
Ook hai sa scurtam putin..eu si sora mea am murit pe data aia si aparent nu era nici 7 seara..amandoi am murit inpuscati si partea trista e ca nu se activase complet sistemul..
Sigur ca va intrebati despre ce sistem vorbesc, pai e simplu sau nu chiar...am plasat doua pistoale de o parte si cealata a usi, iar daca usa era abia abia deschisa, pistoalele ar fi tras si ar fi o pocnit o grenada, dar nu so activat..pacat mare pacat.Aoleu..ma luasem cu vorba si am uitat sa ma prezint. Salut ma numesc Zack..Zack Hellwood si astazi va voi spune despre semnele zodiacale numai la noi pe kanal d opaa....foile gresite..hmmmm reviste cu parfumuri, ziaru de ieri, bonu de la farmacie, alte foi cu desene si cuvinte..
-Raven! Undei povestea? Raven!!
-Nu stiu, e a ta nu a mea.
-Unde poate fi?
-Ai verificat urmatoru capitol? Poate e acolo..
-Aaa acolo e..ce as face fara tine.
-Nu stiu..poate ai cauta si tu o iubita?
-Nu cobi...
Deci de trecut am zis, cunostinta am facut, povestea am gasito..cam atat
A stai..stai nu pleca..am ceva foarte important de spus..multumesc ca iti pierzi timpu si citesti asta si vezi ca so scumpit gramu la cocaina.
CITEȘTI
O vizita in iad
RandomAventura strigati ura..facem o calatorie pana in iad sau viitoarea casa pentru unii din noi Nu e asa urat acolo, trebuie doar sa sti cum sa treci peste obstacole, iar daca nu poti atunci ocoleste