Sedel som na lavičke v parku čakajúc na môjho najlepšieho kamaráta Tomasa.
Krátil som si čas pozeraním na neotvorené správy od dievčat z našej školy. Bolo ich viacej, takže pravdupovediac, som sa v tom strácal. Stále dokola písali to isté.
"Ahoj ako sa máš?" A potom už len pokusy o to ma zbaliť.
Opakujem pokusy, pretože ja o vzťah nemám záujem. Príde mi to ako dosť nudná predstava na trávenie času. Milovanie niekoho a dávať mu svoju lásku a čo ešte vlastne ?
Ani neviem.
Otvoril som si správu od Loli s ktorou ako jedinou som mal aspoň ako takú chuť tráviť čas, pretože ona nebola nudná spoločníčka a zároveň som vedel, že neočakáva nič čo sa nazýva romantický vzťah.Loli: Ahoj, Phill počula som že dnes sa chystá u Petry na dome party, ideme?:p
Phill: Čaukooo, tomu ver že ideme! Budem pred tvojim domom aj s Tomasom o ôsmej večer. Buď ready. :p
Loli: budem! Páčko.♡
Zodvihol som hlavu a zbadal Tomasa smerujúceho k lavičke. Postavil som sa a pobral sa mu na proti.
"Čauko." Povedal som a on ma v zápätí odzdravil.
"Ideme tam kde vždy?"
"Že sa vôbec pýtaš." Odpovedal som a vydal sa smerom k nášmu obľúbenému podniku.
"Predpokladám, že si počul o párty u Petry." Skúmavo sa opýtal.
"Že sa vôbec pýtaš." Zasmial som sa a v tom momente som ucítil jeho päsť na mojom ramene.
"Heeeej, čo máš s tou vetou." Rehotal sa.
"No dobre, počul počul a o ôsmej máme čakať Loli, je piatok a ty vieš že párty ako sú tieto si nenechávame ujsť."
"Už si si nejakú vyhliadol?" Podpichovačne sa opýtal.
"Asi sa budem venovať Loli, vyhovuje mi aké to s ňou je."
"Tak prečo s ňou neskúšiš chodiť?"
Zodvihol som obočie. "Žartuješ?"
"Nooo, veď sa k sebe hodíte a myslím si že ona to očakáva."
Zagúľaľ som očami."Tomas, presne to sa mi medzi mnou a ňou páči, že spolu nechodíme. Že na mňa nenalieha a nič neočakáva a ja si pekne môžem robiť to čo doteraz. Nemienim to meniť."
"Okej bro okej." Odpovedal a akurát sme sa ocitli pred barom.
Vošli sme dnu a sadli si za stôl.
Dnes tu robí Linda. Typická blondínka ktorá sama nevie čo hovorí a jediná vec ktorú si na nej všimnete sú jej prsia ktoré na vás pretŕča.
Keď ju Tomas uvidel, ihneď mi povedal uštipačnú poznámku "takže dnes máme zľavu." Zasmial sa.
Pribehla k nám a pištiacim tónom ma privítala.
"Ahoj Phillik vyzeráš úžasne. Dám vám to čo vždy chlapci ?"
Síce povedala chlapci ale na Tomasa sa ani len očkom nepozrela.
"Správne." Prikývol som.
"Hneď to bude zlatko."
Zasmiali sme sa.
Tá žena sa ma nevie nabažiť odkedy som ju raz opitý bozkával a nevedel som sa jej zbaviť. Tak som jej povedal že mám frajerku, bola chvíľu odutá no teraz sa uspokojila s tým že ma oslovuje takýmito prezývkami.
"Ako to robíš človeče." Tomas pokrútil hlavou.
"Som prirodzený fešák." Utrúsil som.
"Isteže, mohol by si aj mne nejakú nájsť "
Linda nám doniesla na stôl rumi s veľkými pivamy.
"Nazdravie chlapci." Povedala a poberala sa pracovať.
Chvalabohu, pomyslel som si.
"Tak nazdravie bratku." Štrngli sme si a vypili rumy na ex.
Ďalej nasledovalo popíjanie piva.Stala sa z toho taká naša rutina , vždy pred párty sa ísť dať do nálady v tomto podniku. Koniec koncov sme najlepší kamaráti, tak prečo nie, každý správny kamaráti majú nejaké zvyky. Zdielali sme spolu pravdepodobne všetko a mať človeka ktorému môžete veriť je v dnešnej dobe vzácnosť.
"Dopime a poďme." Povedal som po nejakom čase rozprávania sa o kadejakých témach, aj keď pravdupovediac rozprával skôr Tomas o tom ako velmi chce ženu a ja som mu ani zaboha nevedel dať žiadnu radu.
Exli sme zvyšok piva a išli zaplatiť. Samozrejme sa Linda snažila ma prinútiť aby som nezaplatil, že to bude na ňu. Nesúhlasil som, položil som jej na bar peniaze s dýškom naviac a poberal sa spolu s Tomasom preč.
Ešteže je Lolin dom tak blízko. Pretože máme len desať minút a presne toľko nam bude trvať cesta."Kamo vieš čo, vieš čo?" Opýtal sa opito Tomas a zavesil sa na mňa.
"Ty si už opitý?" Zarehotal som sa.
"Vieš o tom, vieš?"
"O čom kristepane?" Pozeral som sa so smiechom čo sa snaží povedať.
"Máme na škole nového chalana, vieš toho takého blonďáka."
"Neviem či viem." Podotkol som.
"Aleeee, Phill, to musíš vedieť veď on je čistý ty len v inom prevedený. " Zasmial sa.
"Čo trepeš?"
"Však každého dáva dole, vieš jak." Opäť sa zasmial.
"Ja teba dám dole pesťou ak sa konečne nevymáčkneš." Povedal som s vážnou tvárou.
Zastali sme pred Lolinim domom.
"Loli už sme tu." Zakričal som a čakal.
"Už idem." Ozvalo sa cez okno.
Otočil som sa späť k Tomasovi.
"Takže?"
"Proste je to cassanova ako ty, až na to že on to má rád s chalanmi."
Zamračil som sa a v tom akurát vyšla Loli.
"Bavíte sa o tom novom Christianovi? Škoda ho." Zamrmlala si.
Vypúlil som som oči:
"A čo ja stým?" Nechápavo som pokrútil hlavou.
"Nič, nič len ste povahovo očividne podobný a vraj mu dokonca máloktorý heterak odolá."
"Hahahah to aby si si dával pozor." Srkol som mu do tváre a otočil sa na Loli.
Obzrel som si ju od hlavy po päty. Mala červený rúž, úzke čierne šaty a jej zlatisté vlasy mala jemne za uchom.
"Vyzeráš dobre." Žmurkol som ma ňu.
"Ďakujem." Odpovedala pohotovo a do líc jej stúpla červeň.
"Poďme teda." Podotkla a my sme sa vybrali za ňou.
Za malú chvíľu sme boli pred Petrinim domom.
Chytil som Loli za bok a kráčal spolu s ňou do domu.
"Ľudiaaaa." Ihneď nás s podnapitým tónom privítala Peťa.
"Vyzeráte úchvatne. Vy dvaja ste sa zladili ?" Premerala si nás žiarlivým pohľadom.
Pozrel som sa z vrchu na svoju červeno čiernu košeľu ktorá sa dokonalo hodila k mojim čiernym roztrhaným rifliam a taktiež k Loli.
"Náhoda?" Zaškeril som sa na Loli.
"Fajn fajn, poďte si dať rýchlo niečo na pitie."
"Čítaš mi myšlienky." Žmurkol som na Peťu a na jej tvári sa objavil šibalský úškrn.
Smerovali sme všetci do kuchyne.
Otočil som sa na Loli a usmial sa na ňu, keď v tom namiesto úsmevu som uvidel Loli ako vypleštila oči.
"Kristepane." Zašeptala.
Pozrel som sa jej smerom a uvidel jej ex priateľa ako sa bozkáva s .... s chlapom?!
"To je on." Zavesil sa na mňa Tomas.
"Vidíte je fakt dobrý." Podotkol.
Zagúľaľ som očami a bol by som prisahal, že na malú chvíľu otvoril oči a pozrel sa priamo na mna.
"Si okej?" Vrátil som sa pohľadom k Loli.
"Jasné že som, len to bol šok." Zasmiala sa.
"Nech si každý robí čo chce, len som ho nečakala s ním a doparoma závidím mu, ten Christian je tak zaujímavo príťažlivý."
"Panebože Loli, čo Vám všetkým hrabe?" Zasmial som sa a nalial nám pivo.
"Stop!" Vykríkla Peťa.
"Najskôr toto, každý musel vypiť tento drink ako prvý, je to taký nakopávač. Domáci zázrak a nebudem Vám klamať poriadne silný." Zasmiala sa."Tak teda nazdravie." Štrngli sme si a vypili to na ex. Loli sa kyslo zatvárila a ja som sa snažil si udržať kamennú tvár.
"Myslím si že po zvyšok včera už len pivo." Povedala Loli a ja som prikyvol.
"Poďme tancovať." Schmatla ma a ja som sa nechal utiahnuť do davu.
Chytil som ju za ruky a bláznivo napodobňoval jej šantenie.
Nedalo mi to a opäť som sa pozrel na toho chalana - Christiana.
Už sa nebozkávali. Stál opretí o stenu a hlavu mal pootočenú na mňa. Prepaloval niekoho za mnou pohľadom. Ten pohľad bol tak intenzívny že som mal pocit akoby niekohomu vypaľuje dieru do tela. Musel som sa otočiť a pozrieť kam sa to dofrasa pozerá.
A potom mi to došlo.
Nikto vedľa nás nebol. Ten nový pozerá na mňa.
Vrátil som sa pohľadom na neho a nechápavo sa zamračil.
Čo má doparoma za problém?!
Jeho pohľad vyzeral akoby ma každú chvíľu ním vyzlečie. Ostal som otupený až kým ma Loli nechytila za tvár.
"Phill? Kde si?"
"Tu!" Skríkol som nervózne.
Chytila mi tvár do dlaní.
"Tak buď tu." Šepla a zadívala sa mi na pery.
Okamžite som sa pohotovo k nej naklonil a začal ju bozkávať. Naše jazyky sa preplietali a tancovali do rytmu hudby. Venoval som sa iba našim bozkom a jemne ju uhryzol do spodnej pery. Oddialil som sa a uvidel jej blažený úsmev.
"Konečne." Zaradovala sa.
"Poďme sa napiť." Navrhol som a poberal sa do kuchyne. Letmo som pozrel do rohu kde stál predtým on, no už tam nebol.
Vďakabohu, vydýchol som...
YOU ARE READING
Mňa nedostaneš
RomanceČo sa stane keď sa na tej istej škole ocitnú dvaja chalani ktorí dostanú každého koho si zachcú. Jediný rozdiel medzi nimi je že Christian má záujem o chalanov, so schopnosťou zbaliť aj hetero chlapca, zatiaľ čo Phill je známy tým, že mu žiadna neod...