Vad niste scari mari care duc la parter.

Eu: pe unde?

Voce: iao pe scari cap de sfecla.

Eu: nu imi- lasa...

Cobor scarile si acolo eram mai multi oameni care imi dau fiori. Unul nu avea pleoape si avea cicatrici pe fata in forma de zambet de la colturile guri pana la urechi. Altu avea o masc ciudata din care se scurgea un lichid sinistru. Altu era un clovn alb-negru,o fetita draguta dar nu prea cred ca e asa,o fata imdracat in negru si...ce mai zic ca doar ii stiti voi. Cand ajung jos toti se uita la mine de parca ar vrea sa imi scoata sufletul. Dintro data apare caracatito-omu-stalp.

Slender: Hei! El e noul meu proxy! Zack!

Astia: salut...

Slender: eu sunt stapanul tau. Iar astia sunt ceilalti proxy.

Din spatele lui apar trei baieti mai mari ca mine dar nu cu mult.

Slender: ei sunt Masky,Hoodie si Ticci Toby* aratand spre fiecare*

Eu: salut...*le fac involuntar cu mana*

Astis: hei.

Slender: il instruiti voi ca eu am treaba.

Cei trei: da stapane!

Noul meu "stapan" se...teleporteaza?! nu stiu unde si ma lasa cu astia.

Masky: hai afara.

Eu: b-bine...

Mergem afara si Masky imi intinde o masca bin material neagra.

Masky: asta e masca ta. Trebuie sa o porti mereu doar atunci cand dormi sau mananci o poti da jos. Punetio.

O iau si mio pun.Imi acopera fata de la nas in jos. Locul asta e sinistru.

Masky: nu arati rau dar sa vedem cum te lupti. Hai sa incerci cu mine.

Eu: b-bine...

Toby: da ce? Nu sti sa vorbesti?

Eu: ba normal ca stiu!

Hoodie: inca un bipolar...

Eu: si ce are asta?!

Masky: gata! Hai sa incepem.

Ne punem fata in fata,la distanta de vreo 15 metri unu de altu.

Toby: 1,2...3!

Incearca sa ma atace dar ma feresc si ii dau un picior in spate. Se pare ca orele de auto aparare din copilarie miau folosit la ceva. Incearca iar sa ma loveasca si reuseste. Imi da un pumn in moac de cred ca ma invinetit dar de la picu de adrenalina nu simt tare dar maine o sa doara. Merg prin spate si ii mai dau un picior in carca.

Masky: da ce picior tare ai.

Eu: da pumnu tau tere i.

Toby: g-gata!*tic* luati o pauza.

Ma pun pe iarba rece si ma odihnesc.

Masky: te lupti bine.

Eu: si tu la fel.

Masky: nu o sa ai nevoie mult de antrenament. In vreo doua zile poti merge in misiune.

Eu: si in ce consta " misiunea "?

Toby: stapanul ne da liste cu oameni care trebuie sa moara. Oameni c-care tin umbra pamantului de g-geaba*tic*

Hoodie: macar o sa ne ajute cineva cu morti aia.

Eu: da... Ceilalti din cunac cum sunt?

Masky: sunt killeri. Omoara de capul lor si sunt mai presus ca noi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Viata unui proxy(creepypasta)Where stories live. Discover now