Deel 3

1.4K 23 1
                                    

Ik ben naar de balie gegaan om te vragen of ik van kamer kon wisselen. Helaas kon dat niet er zijn veel kamers vol. Dat is ook een van de reden dat ik bij een jongen zit. Ik pak mijn telefoon en besluit Yara te bellen. Ze neemt meteen op. Ik babbel wat met haar. Ik hang op en dan kom ik tegen een jongen aan.

"Eh sorry ik keek niet uit" zeg ik. Ik kijk op en zie best wel een knappe jongen. "Justin" zegt hij. Ik kijk hem raar aan en dan besef ik het. "Ik ben Isabeau" zeg ik met een glimlach. Hij glimlacht terug. Gosh hij is echt knap.

Dit is Justin

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is Justin.
"Ben je nieuw hier?" Vraagt hij. Ik knik. "Vandaag aangekomen" zeg ik. "Leuk" zegt hij. Ik kijk naar de grond. "Ja denk het" zeg ik. Hij tilt mijn kin op, zodat ik hem aankijk. "Wat is er?" Vraagt hij. "Heel leuk is het niet ik deel mijn kamer met een irritant joch" zeg ik. Hij kijkt me diep in mijn ogen aan. "Ah hoe heet die gast" zegt hij. "Sem" zeg ik. Hij kijkt een beetje weg. "Kamer 10?" Zegt hij en kijkt me in mijn ogen. Ik knik fronsend. "Ja best wel een irritant ventje" zegt hij.

"Ja ik ga maar weer eens beetje verkennen" zeg ik en loop al een beetje weg. "Wacht ik leid je wel rond, want ja ik ken het hier en jij nog niet" zegt hij met een zwoele blik. Komop Isa je kan hem toch niet nu al leuk vinden gaat er in mijn hoofd rond. "Leuk leid me maar rond" zeg ik. Hij loopt voor op en begint allemaal dingen te vertellen.
•••
Ik sta voor mijn kamerdeur als ik mijn slot erin doe komt een jongen met blond haar eruit. Hij kijkt me geschrokken aan. "Hoi" zegt hij dan. "Wie is dat?" Vraagt Sem. "Isabeau" antwoord ik. Hij kijkt me aan en blijft neutraal kijken. "Gap ik ga naar Jade" zegt de jongen. "Doei Tim" zegt Sem. Ik sla alle namen op in mijn geheugen. Dat gaat automatisch bij mij.

Dit is Tim

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is Tim

Dit is Sem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is Sem. Ja best wel knap, maar echt irritant.

Ik kijk Sem aan en loop verder naar de kast. Ik pak er een setje uit en een ondergoed en nieuw bh. Ik loop de badkamer in. Tot mijn verbazing zie ik dat het opgeruimd is. Shit stel je voor dat hij alles in de prullenbak heeft gegooid?

Ik loop de badkamer uit. Sem kijkt me aan. Ik wil net iets zeggen. "In de ondersta la" zegt hij. Ik knik en wil de badkamer ingaan als er heel hard word geklopt. "Ja!" Zegt Sem. "Klotenkind waar is mijn lader m'n telefoon is uitgevallen en was net zo leuk in gesprek met een jongen!" Zegt een meisje met bruin krullend haar. "Jezus rustig op tafel! Daar" zegt Sem en wijst naar het tafeltje.

Het meisje ziet met mij en stopt met lopen. Ze kijkt Sem aan. "Nu al?" Vraagt ze. Sem kijkt van zijn tafel af. "Wat?" Zegt hij. Het meisje kijkt me aan. "Hoi ik ben Fenna" zegt ze. Ik glimlach. "Isabeau" zeg ik. Ze glimlacht naar me. "Rustig aan Sem hé" zegt Fenna en ze pakt haar lader en rent de kamer uit. "Ze is een kamergenoot!" Schreeuwt Sem nog naar haar. Maar de deur is al dicht.

Sem kijkt me aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Sem kijkt me aan. Ik rol met mijn ogen en ga de douche in. Ik zet de douche aan. Ik kleed me uit. Ik had bijna vergeten de deur opslot te doen. Ik doe dat snel. Dan spring ik in de warme stralen.
•••

It's my roommate.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu