Şuan neymi yapıyorum? Evet Şevval'le buluşmak için hazırlanıyorum.
Az sonra yeni okulumuzu görmeye gidicez. Niye mi yeni? Anlatayım;
Eski okulumuzda bir kavgaya girdik. Genelde de -nereye gidersek gidelim- okula gelirken yanımızda çakı taşırız. Ve kavga olduğunda çakılarımızı kullanırız. Bu sefer yakalandık. Öyle oluncada bizi okuldan attılar. Şevval bide beni yanii.Neyse bu konuyu boşverelimm. Bu arada adım Nira. 17 yaşına giricem. Neyse yaa zamanla tanırsınız zaten beni.
Üstüme yarım olan, ve üstünde Beşiktaş arması olan üstümü giydim. Altımada yüksel bel siyah bi pantalon çektim.
Saçımı rasgele bi topuz yaptım. Bide azcık rimel sürdüm. Bu kadar. Makyaj yapmayı pek sevmemde.
Daha sonra Şevval'i aradım.
-pampam aranıyor...-
çalıyor...
çalıyor...
çalıyor...Ş/Aloo. Efeniim knki.
N/Knk ben hazırım. Az sonra çıkıcam.
Ş/ Tamam knk. Bende hemen saçımı toplayıp çıkıyorum.
N/ Ok. Bb.
Ş/ Bb, diyip teli kapattı. -suratıma-. Gıcık.
Telefonu pantalonun arka cebine koyup aşağıya indim.
Mutfaktan ağzıma annemin dün yolladığı poğaçalardan attım.
Sonra hemen mutfaktan çıkıp, vanslarımı giydim, ve kendimi dışarıya attım.
Bel çantamdan koyu mor renkte olan kulaklığımı çıkardım ve kulağıma takıp Hidra-ölüme inat şarkısını açtım. Seviyorum bu şarkıyı.
Park azcık uzak olduğu için otobüsle gidicem. Yavaş yavaş otobüs durağına doğru yürüdüm. 5dk sonra durağa geldim. Ve bilin bakalım kimm tam zamanında geldii tabikii ben hajqvwxw.
Hemen otobüse bindim ve adını bilmediğim alete adını bilmediğim kartı bastım.
Arkalarda genç bi kızın yanı boştu. Zaten otobüs çok dolu değildi. Koltukların hepsi doluydu-bitek benim oturcağım boş- ama ayakta kimse yoktu.
Hemen o kızın yanına oturdum. Artık bütün koltuklar doluydu.
Yaklaşık 3-4 durak sonra incem.
----15 dk sonra----
Hala otobüsteyim ve 3. durakta otobüse yaşlı bi teyze bindi. Yarım saattir -meceaz anlamda hmn şey etmeyin sgxavaxf- bana 'kızım bi kalkta ben oturuyım' bakışları atıyodu.
Ama ben kalkmadım çünkü en son ayakta yolculuk yaptığımda bi tane dayı üzerime yapışıyodu.🤦🏻♀️
Herr neyse. Teyse hâlâ beni izliyodu. Ve son durağa geldik. Şimdi izleyin yapcaklarımı. Şeyy yanii okuyunn.😂
Yerimden kalkarken teyze vicdan azabı çeksin diye topallıyarak indim. Teyzenin o anki yüz ifadesini görmeniz lazım. Bir utandı bir utandı anlatamam. Kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum. Hemen kendimi otobüsten dışarıya attım.
Park otobüs durağının hemen yanındaydı.
Şevval'i görmem pek zaman almamıştı. Ama yanında birileri daha vardı.
Önce onları tanıyamamıştım ama daha dikkatli bakınca tanıdım.
N/ Napıyosunuz lan burda?
<><><><><><><><><><><><>
Selamuun helööö... Nasılsınızz. İyisinizdir umarım. Bu benim ilk hikayem saçmaladıysam af buyurun. Hemen 2. bölümü yazmayı düşünmüyorum. Okunma, vote ve yorum olursa-fazla olursa- yazıcam. Umarım olur. Neyse fazla uzatmıyım.
Vote vermeyi ve yoruum yapmayı unutmayıınn.
Seviliyorsunuz...🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet Dolu Dostluklar
HumorÇok iyi bir arkadaş grubunun birbirlerine söz verdikleri grup içindeki aşk yasağına uymamalarıyla ayrılan grubun yıllar sonra tekrar bir araya gelmesi...