Sevgili yoldaşlar. Bu bölümde çok sıkıldığım bir konuya yer vermek ve durumu sonsuza kadar kapatmak istiyorum.
İleriki bölümlerde Tam Bir İfşa Sever diye bir bölüm vardı orada özel olarak BetulOkul un genel olarak BOWTASARIM ın paylaştığı bir kapağa yer vermiştim.
Size olayı en başından anlatıyorum.
Betülle münakaşamız bir grup yüzünden başladı. Ben onu gruba aldım. Sonra çıkardım. Benim için mesele bu kadardı. Ancak Betül bunu bayağı kapris yaptı mesajlarda falan Allah, hak, hukuk, kalp falan yağdırdı. Ben de biraz üstüne düşünce bir sude tartıştık sonra konuyu kapattık.
Bu konudan sonra Betül benim yaptığım yarışmalara katıldı. Hatta birinci de oldu. Kitaplarıma yorumlar yaptı. Fikir alışverişinde bulunduk. Mesajlarda konuştuk. Herkese nasıl davrandıysam Betül e de öyle davrandım. Eğer hayır derse ayıp eder.
Sonra BOWTASARIM da bir premade paylaştı. Kapağı gerçekten tesadüf eseri gördüm. Ben ilk olarak Pinterest'te gördüm ve yorum olarak niye yapmaya uğraştın ki aynısı Pinterest'te de var dedim. Kapağı ben yaptım diye üsteledi. Kendisinin yalanı yetmezmiş gibi arkadaşları da saldırdı üzerime. Ne onurum kaldı ne şerefim kaldı ne de insanlığım. Boydan boya saldırdılar resmen. Üstelik ben kapağın orjinalini galerimde paylaşmamı ister misin diyerek biraz utandırmak istedim ancak ne Betül geri adım attı ne de arkadaşları. İnanılmaz üzerime gelip beni çileden çıkardılar. O yorumlarda PhoenixTheBlack de vardı. Ben bir şey demedim.
Olayı biraz mizaha vurarak Nasıl Kapak Tasarlanır 2 de paylaştım. Hem çalıntı hem de orijinaliyle birlikte. Buna rağmen Betül yorumlarda bile devam etti ben yaptım bunu demeye. Elimde malesef bir kanıt yok çünkü yorumlarını bile silmişti. Silmese bile hesap silindi.
Bana mesaj atıp genel şunları söyledi Betül. "Bu kapağı Hafize yaptı. Onunla artık konuşmuyoruz ve ben çok sinirliyim. Bir nevi intikam almak için onun kapağını aldım. Sonra sen çalıntı olduğunu söyleyince ne yapacağımı bilemedim konu kapanır diye ben yaptım dedim." Falan falan falan ... Sonrasında zaten hafizenin çaldığı başka kapakları da gönderdi.
Neyse ne. Tüm her şeyin başlangıcı bu oldu. Bu bölümü paylaştıktan sonra bow hesabı bana mesajlarda yardırmaya devam etti. Hâlâ kötü biri olduğumu söylediler. Kalpsiz, sevilmeye değmezsin falan dediler. Hatta kalplerindeki yerimi de kirletmişim.
Betül arkadaşları olduğu için hiç sorgulamadan elimde kanıt olduğumu söylememe rağmen saldırdılar bana. Sonra kötü ben oldum. Sağ olsunlar bayağı hakkıma giren oldu. Helal eder miyim hakkımı bilmiyorum.
Soranoldumubeni kapandı ve bazılarının bu kadar mutlu olacağını hiç düşünmezdim. Ben orada tasarımcıların hakkını savundum. Binlerce takipçisi olan, milyonlarca okunan kişilere kafa tuttum bu iş bitsin artık diye. Hâlâ ben kötüyüm ama.
eSeven8 bu konuda bana en başından beri destek oldu. Çok teşekkür ederim. Kendisi ben olmasam bile tasarımcıların hakkını savunmaya devam edeceğini söyledi. Dikkatli olun. aressofficial hesabı bana ait. Emine bundan sonra o hesapta yada kendi hesabında devame decek bu işe. Hesabı başkasıyla paylaşabilirsin Emine. Çünkü ben artık bırakıyorum. Bu kadar bencil, düşüncesiz ve bağnaz insanlar varken boşa kürek çekmek beni yoruyor. Size kolaylıklar ve başarılar diliyorum.
Buralardan bir Nur geçti demeniz yeterli.