Medyadaki: Yağmur
Selamm
Başladığınız tarih?
🍂 16/08/19🍃
Selam Ben Yağmur hikayeme başlayalım?
Sabah saat 05:00'da uyandırıldım. Neden ben? Nedennn
Yağmur'un Annesi Zehra Hanım: Z
Yağmur:Y
Z: 'KIZIM UYANMAYI DÜŞÜNÜYORSUNDUR İNŞALLAH'
Y: 'Hımm bi düşüneyum.................HAYIRRR😇'
Normal olarak karadenizli olduğum için ara sıra şiveli konuşayudum da
Z:''E iyi da o zaman ölme vakti annecim'
Y:'Beni kolay kolay öldüremezsiniz Zehra Sultan'
Ve uyumaya devam ettim
Herkesin nefret ettiği o ses
Süpürge sesi!
Y:'Ah tamam tamam Zehra Sultan sen kazandın kalktım kalktım💜'
Z:'Hadi hadi geç kalcan okula'
Yataktan kalktım. Kahvaltı ettim. Ve günlük rutinlerimi yaptım. Ve şu kıyafetimi giydim(Ayakkabı yerine şu)
Saçımı sadece taradım
Y: 'Görüşürüz anne'
Z:'Görüşürüz balım'
Ve kapıdan çıktım. Siyah kulaklığımı taktım. Şu şarkıyı dinlemeye başladım
Daha çok küçükken başladı dertlerim. Üstüme geldi ve kaçmadım. Herkesi iyi birisi sandım aklıma gelmedi, kötü oldukları katlanıp herşeyi. İçime atınca inat yapıp bekledim. Nedeni yoktu tabi sapıtmıştım güvenememeyi bana babam alıştırdı. Bende gidipte anama sarılmıştım.
Şarkıyı söylerken okula gelmiştim. Lise Son. Koridordan giderken hala şarkıyı söylüyordum. Herkes bana bakıyordu sesim güzeldi evet ama bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum. Sınıfıma doğru ilerledim. Dur bi dakika sınıfım nerdeki? Of yine müdüre gidicem. Müdür'ün kapısını çaldım. İçreden 'Gel' Sesi geldi. Ben de kapıyı açtım. Arkamı döndüm. Ve geri kapattım. Önüme döndüğümde o da ne? Oha müdürün Sandalyesinde bir çocuk oturuyordu. Çocuk dediğime bakmayın he en fazla 19 yaşındaydı. Ve sonra sinirlenip atarlanmaya başladım. Başlamaz olaydım.
Y:'Kalkar mısın ordan!?'
??:'Neden? Tapulu malın mı?'
Evet tapulu malım gerizekalıya bak ya.
Y:'Kalkmayı düşünüyor musun?'
??:'Hayır?'
??:'Sen ders çalışmak yerine neden buradasın inek hanım?'
İnek hanım!?
Olum ben neden bölümleri kısa yapıyom ya. Çıldıracammm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Ediyorum!
Romance'Senden Nefret Ediyorum!' 'Bana beni sevdiğini söyle bitsin bu oyun!' 'B-b-be-ben seni sevmiyorum!'