Sanat neydi ?Gerçek sanat var mıydı ?Varsa da tanımı neydi? Sadece kulağa hoş gelen ya da sadece göze hitap eden ; estetik güzellik uyandıran bir şey miydi ?Yoksa ikisinin harmanlanması mıydı?Sanat herkese göre farklı bir kavramdı.Benim için sanat ; Kim Taehyung demekti. O eşsiz sesin muazzam vücutta bulunması sanatın tanımıydı.Evet... evet benim için sanat tam anlamıyla buydu. Kim Taehyung hayranlığımı tam doz yaşamama sebep olan kişiydi. Kim diyebilirdi ki onun konserine gideceğimi hatta ve hatta en ön sırada onun sesinden şarkılarını dinleyeceğimi...Evet bizim hikayemiz tamda böyle başlıyordu .
4 Nisan akşamı
YOONGI
Jungkook'un yaklaşan doğum günü için günlerdir ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Yaklaşık on yıldır Jungkook'a sürpriz doğum günü yaptığım için bütün sürprizler tükenmişti. Aklıma hiçbir şey gelmiyordu .Yatağıma uzanmış internette takılıyor aynı zamanda da bir şeyler düşünüyordum ki o sırada Taehyung'un 7 Nisan'da Seul'de konser vereceğini gördüm. Biletler bu gece 12:00'da internet üzerinden satılacaktı. Biliyordum ki siteye büyük bir yığılma olacaktı. En iyi hediyenin ona Taehyung olabileceğini düşündüm. Saat 12:00'a geldiğinde sitenin çok kastığını ayrıca son iki tane bilet kaldığını gördüm. O kadar hızlı davrandım ki kalan son iki bileti ben almıştım.
7 Nisan Günü
JUNGKOOK
Sabahın köründe Yoongi geleneksel doğum günü klasiğiyle beni uyandırmıştı. Kafamda bir konfeti patlatmıştı. Bazen kendi doğum günümü unutur yapılan bu gelenekle - ki itiraf etmeliyim bundan pek hoşnut değilim , kim sabahın köründe kafasında konfeti patlatılsın ister ki - o gün doğum günüm olduğunu hatırlardım.Yoongi heyecanlı sesiyle "iyiki doğdun bak bugün 21 oldun" dedi gülerek.Tıpkı geçen her yıl olduğu gibi benim yanıma yattı. "Bugün sana inanılmaz hoşuna gidecek bir sürpriz hazırladım. Şimdiden en güzel kıyafetini seçmeye başlasan iyi olur yoksa keşke daha iyi hazırlansaydım diye bana kızacaksın." dedi gülümser bir tavırla. İçimden acaba bu yıl hangi çılgın şeyi yapacağımızı düşündüm. Çünkü bundan önceki doğum günümde bir maraton yarışına beni katılttırmış bir arkadaşım vardı.Ondan her çılgınlığı beklerdim.Üzerimdeki pijamaya aldırış etmeden mutfağa gittim.Kahvaltı bugüne özel olmalı ki -çünkü asla günlük hayatta Yoongi'nin yapmayacağı bir şey- çoktan hazırdı.Yoongi benim için bugün her şeyi yapıyordu belli ki. Masaya yaklaştığımda masanın üzerinde iki tane bilet gördüm. Biletleri elime alıp baktığımda şoktan 2 dakika konuşamadım. Yok yok bunu yapmış olamazdı, Kim Taehyung'un konser biletini bana almış olamazdı. Delicesine hayranı olduğum KİM TAEHYUNG'UN konserine mi gidecektim yani ben şimdi? En sonunda heyecandan yuttuğum dilimi farkedince Yoongi'nin üzerine atlayıp "Siktir ciddi misin sen ? Yani ben şimdi Taehyung u mu görücem, ben yani BEN ! "dedim heyecanlı bir ses tonuyla. Yoongi " sana bu biletleri aldığıma beni pişman etme ve bir an önce üzerimden kalk gerizekalı" dedi ve beni yere attı.Yerden kalkarken bana bakıp " bir an önce kahvaltını yap ve hazırlanmaya başla" dedi.
Konser için hazırlanmış sonunda yola çıkmayı başarmıştık.Arabayla yaklaşık 35 dakikada gidebileceğimiz bir uzaklıktaydı konser alanı. Baştan aşağı siyah giyinmiştim. Aslında böyle giyinmemin nedeni Taehyung'tu. Taehyung'un en sevdiği renk siyahtı . Bu nedenden dolayı da benimde en sevdiğim renk siyahtı. Başıma siyah şapka takmış ve üzerime düz siyah bir tişört giymiştim.Onun üzerine ise siyah deri ceket giymiştim.Siyah dar pantolonumun paçalarını siyah botlarımın içerisine sıkıştırmıştım.
Konser alanına vardığımızda Taehyung'un sahneye çıkmasına yaklaşık olarak 7 dakika vardı. Ellerimin ve ayaklarımın birazda karnımın kasılması dışındaki pek kayda değer bir şeyim yoktu. Çok heyecanlıydım.Birazdan onu görebilme düşüncesi bile beni deli ediyordu.
Yoongi biletleri vip bölümünden aldığı için sahneye çok yakındık. Bir adım atsam sahneye çıkabilecek derecedeydim . Etraf karanlık ışıklar kapalıydı.Herkes onu bekliyordu .Ne yani birazdan ben bu sahnede Kim Taehyung'u mu görecektim ?
Bir anda ışıklar açıldı ve herkesin beklediği kişi sonunda geldi .
evet sonunda ilk bölümü attım.Uzun zamandır ciddi anlamda yazmaya çalışıyordum umarım seversiniz ve desteklerinizi bana hissettirirsiniz Taekook'la kalın.💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A dream of a night
FanfictionBirine nasıl hayranlık duyulurdu? Onu sürekli takip edip şarkılarını dinleyerek mi yoksa onu her görüşümde heyecandan elimin terleyip karnımın kasılmasıyla mı? Peki ya ben cidden hayran mıydım yoksa daha fazlası mı? Kim Taehyung'a duyduğum 'hayranlı...