1 september

46 4 0
                                    

Hier sta ik dan voor de graf van Jacob Breaking mijn geliefde vriend.

Alles begon door hem en alles eindigde met hem. Die eenigste gewilde Vamp van de wereld. Iedereen wou zijn dood en het is ook zijn dood dat we tot de dag van vandaag herdenken ;15 mei.

Laat me van het begin beginnen.

' Sarah, wakker worden; schreeuwt mijn 2 jaar oudere broer, Irsan in mijn oor. ' Het is niet omdat jij niet meer naar school gaat dat je ons lijk honden moet wakker maken; roept mijn zus, Debbie van de andere kant. Ze is 15 en ik ben 16 en onze broer is 18 geworden en denkt dat hij de wereld is. ' Jij moet toch ook naar de universiteit; vraag ik. Mijn broer grijnst naar mij en schudt zijn hoofd: ' Ik begin pas met school op 7 september dus zaterdag vertrek ik naar Engeland. ' Gelukkig maar of anders moest ik tot het einde van mijn schoolcarrière hardhandig wakker gemaakt worden door mijn broer.

Beneden aangekomen zitten Jack en Lau (stiefbroers) aan de ontbijttafel dan komt Joe (stiefvader) met een grote glimlach naar mij toe; ' Eindelijk zit je in het 5 de jaar, het werd tijd dat mijn grote meid naar de eindejaars school ging , toch.' Ik kijk hem nepboos aan. ' Hahaha Joe zo grappig, ik lig dood. ' We lachen lief naar elkaar en gaan aan tafel. Jack ook 16 kijkt me aan en neemt zijn GSM en stuurt een bericht naar mij. WAAROM ZO LIEF ZUSJE VAN ME XX. Ik kijk hem vragend aan. OMDAT IK ZOVEEL VAN JULLIE HOUD XXX. Wanneer hij het bericht ziet schiet hij in de lach. IK OOK VAN JOU XXX. 'Geen GSM ' s aan tafel; zegt mijn moeder (Beatrix). ' Wat gaan we eten mam; vraagt de kleine Cameron onze broertje van 7 jaar. Lau (17 jaar) ; " Pannenkoek met ketchup". Cameron kijkt met grote ogen naar Lau en juicht. We schieten allen in de lach.

Jack, Debbie, Lau en ik gaan ons omkleden. 'Ik breng jullie wel naar school als jullie willen; zegt mijn broer. Aaah ja juist hij heeft net een auto gekregen en dus doet hij alles met zijn auto zelfs joggen. We knikken en snellen ons naar boven. Ik neem een zwarte skaterrok en een blousje zonder mouwen en neem mijn zwarte vans en mijn groene vest en pak nog snel mijn tas. " Is iedereen klaar: Isran komt aan de trap staan en roept heel de huis bij elkaar. " Je hoeft niet zo te schreeuwen man: hoor ik Lau zeggen. ' Sorry: fluistert mijn broer.

We zitten allemaal in de gloed nieuwe auto van mijn broer. Ik zit tussen Jack en Lau en Debbie zit vooraan naast Isran. Op de radio hoor ik plots iemand zeggen "En nu beste mensen 5 second of summer met she look so perfect.' Mijn zus en ik schreeuwen heel het liedje mee tot het eind. ' Waarom houden meisjes toch van boybands; vraagt Jack. " Dit is niet zomaar een boyband, dit is 5 second of summer Jack." Jack haalt zijn schouders op. Ik geef hem een mep op zijn schouders. " Niks tegen Callum, Luke, Ashton en Mike oké: schreeuw ik tegen hem. Snel knikt hij. " Aangekomen dat wordt dus voor Jack €3, Lau €3,50 en Sar 10 omdat je hebt mogen zingen en mijn beste vriend heb mogen slaan." Ik steek mijn middelvinger naar Isran uit. " Ik zie je ook graag zusje maak er een leuke jaar van en zo min mogelijk ruzie stoken oke , hou van jullie allemaal.' "Daag Debbie zie je thuis": zeggen we want Debbie is nog maar 15 en zit in de highschool.

We zwaaien hen na. Samen met Jack en Lau ga ik de schoolpoort binnen.

the world greats secretWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu