" Aaah ja ik ben jullie vergeten te vertellen dat mijn beste vriend Jake ook naar hier komt: zegt Jack plots. "Wie is dat: vraag ik. Lau antwoord in de plaats van Jack: " De beste vriend van Jack sinds ze 10 jaar zijn. " Aaah is dat die jongen dat je 6 jaar geleden het leven heeft gered met zijn vrienden: zeg ik weer. Jack knikt en begint een beetje sneller te stappen. "Hoelaat zijn we: vraagt Jack. '8:30: antwoord iemand vlak achter mij ik draai mij om en kijk in de meest zacht bruine ogen ooit. De jongen steekt zijn hand uit. " Jacob Breaking." Stelt hij zich voor.
" Sa-r-ah Natel: zeg ik stotterend. Hij lacht en dan zie je dat hij kuiltjes heeft. "Jake, gast je hebt haar laten schrikken:zegt Jack hoofdschuddend.
" Sorry ,bro: zegt Jake tegen Jack. Jack haalt zijn schouders op en vraagt "Waar zijn de rest?' " Sarah: hoor ik plots achter mij roepen ik draai me om en zie mijn 4 beste vriendinnen staan. Thanja, Emily, Julia en Maggie. Ze zitten al sinds de 3 de kleuterklas bij mij in de klas dit jaar weer. Ik ken ze al 11 jaar. Twee jaar minder dan Jack maar ja zij zijn wel mijn beste vriendinnen dus. We vliegen elkaar in de hals en vertellen elkaar onze vakantie.
Wanneer we in de klas zijn merk ik dat we met 23 leerlingen zijn. Mevrouw Claeys roept de namen af : 1 Ramu, een jongen met pik zwart haar die glanst in de zon staat recht en neemt zijn boeken van mevrouw over. 2 Emrim, een jongen met bruin haar en blauwe ogen staat recht en gaat zijn boeken halen. Als hij langs Julia passeert knipoogt die naar haar ze bloost. 3 Julia, Julia staat met een rood hoofd op en neemt snel haar boeken van mevrouw over. Het groepje van Emrim lacht zich kapot. 4 Thanja, Thanja staat op en pakt snel de boek van mevrouw over. Ze komt naast me staan. " Wat is dat met Julia ik heb haar nog nooit zo rood gezien" . Ik begrijp het ook niet het is toch niet omdat die idioot van Emrim naar je knipoogt dat je rood moet worden. Ik ga naast Julia staan. " Eeeh schat wat is er: vraag ik bezorgt. Ze kijkt me met grote ogen aan. " Zie je die jongen die daarnet heeft geknipoogd, .... Ewel ik heb met hem... Ge- eeeeuuuht. Jeweet zelf toch. Maar de probleem is dat we niet samen zijn ofzo : stottert ze. 15 Sarah, ik sta snel op en ga mijn boeken halen. 16 Radja, boem al mijn boeken op de grond Radja mijn ex kijkt me bezorgt aan en als ik rood zou kunnen worden zou ik nu vuurrood zijn. " Niets gebroken , babe: vraagt hij bezorgt. Ik knik gewoon en ga weer naar mijn plaats.
Ik had hem niet herkent hij is zeker 15 centimeter gegroeid sinds dat ik hem de laatste keer had gezien 2 jaar geleden dus. Hij was mijn allereerste liefje ik kende hem al van de 1 ste leerjaar en 4 jaar geleden hebben we besloten om iets aan onze 6 jaar durige vriendschap te veranderen. We zijn 2 jaar samen geweest maar toen is zijn broer gestorven aan kanker en de dokters zijden dat hij ook kanker had. Hij is toen naar Amerika verhuist en na 2 jaar komt hij weer terug alsof er niks is gebeurt. We hebben het nooit echt uitgemaakt. Maar ik heb nog wel een stuk of 3 andere liefjes gehad: Louis, Briam, Dues en Carter. Nu ben ik single , maar ik wel hem niet terug. NOOIT. " Sar, Julia is aan het huilen: komt Maggie tegen mij zeggen. Ik kijk naar Julia en ze heeft mij een briefje. Er staat : HEEY SXAT, IK HEB DIE NACHT BIJNA DE MOOISTE NACHT VAN MIJN LEVEN GEHAD. MAAR NU EERLIJK DENK JE NU ECHT DAT IK MET ZO EEN LELIJKE DROL ALS JIJ OP STRAAT WEL GEZIEN WORDEN. MAAR ALS JE NOG EEN KEER EEN NACHTJE VRIJ HEB KOM IK JE DAN WEL OPZOEKEN. XX ERMIM XX. Ik neem het briefje van de bank en ga voor Emrim staan. " Zo eerst neuk je mijn beste vriendin kapot zonder dat jullie samen zijn, dan maak je haar belachelijk voor heel de klas en nu stuur je een dom briefje naar haar toe om haar nog gekwetser te maken. Ik denk dat je een iets door het hoofd heb gezien schatje. Ze heeft fucking 3 broers + mijn 3 broers + Thanja ' s 2 broers+ Maggie ' s broers en dan hebben ze nog vrienden ook. Jij gast je hebt jezelf zwaar in de problemen gekwakt idioot. Voor dat je aan iets begin denk dan wat het gevolg kan zijn meer dan 15 mensen in het gevangenis en jij onder de grond. ' Emrim wordt heel bleek en er is geen kleur meer op zijn gezicht zijn lippen zijn aan het bibberen. Ramu ziet het: " Kom op wij kennen ook veel mensen en wij hebben dat allemaal al meerdere keren bij chikes gedaan en nog nooit kapot geslagen, dus draai je nu maar rustig om voor dat jij de volgende bent.' Ze beginnen te grinniken. Ik draai me om en ga weer terug naar Julia.
Ik stuur een bericht naar Lau. WANNEER GAAT DE BEL????
NUUUUU!!!! ;)
driiiiiiuungggg.
" Hij gaat ervoor boeten Julia ik beloof het je ."
JE LEEST
the world greats secret
FanfictionDe 26- jarige Sarah Natel gaat voor de graf van haar overleden lief staan die 5 jaar geleden vermoord is geweest door haar vader. Dan denkt ze terug aan de tijd dat ze hem ontmoette de tijden dat er veel ruzie was en problemen. Langzaam vertelt ze...