Centriranje teksta

69 0 0
                                    

Jeste li pokušali centrirati neki tekst? Uređivač teksta ima samo najosnovnije mogućnosti, a centrirati je moguće samo jedan red teksta. Označite ga. Možete to napraviti mišem. Meni je zgodnije da označim tekst držeći shift  tipku i sa strelicama lijevo-desno. Nakon toga se pojavi mali izbornik i u njemu možete odabrati poravnanje.

 Nakon toga se pojavi mali izbornik i u njemu možete odabrati poravnanje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nije moguće označiti cijeli paragraf ili cijeli tekst. Možete vi njega označiti, ali neće vam se pojaviti ovaj mali izbornik i uzalud vam trud svirači.

Centriranje mi je potrebno za moju haiku zbirku. Prvo poglavlje sam centirao red po red, a za drugo poglavlje sam se domislio triku. Centrirao sam prvi red u prvoj pjesmi i ostali su se centrirali sami. Mislio sam da sam mu doskočio. Ali nisam, čim se tekst objavio pjesme su i dalje bile poravnane lijevo. Ne budi lijen, idem opet red po red, centirram, spremim, pogledam i sve je opet lijevo. Još jednom. Lijevo. Hm, možda je pametan zaključilo da se ništa nije promijenilo. Dodam još jedan red. Centriram, spremim, sve je lijevo.

Ako ne ide, uzmi veći čekić. Išao sam guglati da vidim kako su drugi riješili taj problem. Nisu. Došli su do istog zaključka kao i ja, jedino sam još naišao na jedan savjet da ako ne ide onda uzmi drugi preglednik.

Probao ja Chrome. Centrirao, spremio, sve je po sredini. A u tom grmu leži miš?! Izgleda da je najbolje da za Wattpad koristite Chrome preglednik.

Wattpad za zbunjeneWhere stories live. Discover now