Povesti de Groaza , de Kenny

887 8 8
                                    

Alergam printr-o padure la miezul noptii.Drumul parca nu se mai termina,parca eram pe o banda rulanta.

Am intrat intr-o casa uriasa.Era asa de intuneric inauntru incat am crezut ca am intrat de la lumina la bezna...Ca si in filmele clasice horror , am vazut o gramada de panze de paianjen , si tot mobilierul era acoperit cu panze albe.Am facut un pas in fata pentru a explora , si dintr-o data se deschis podeaua in dedesuptul meu si am cazut intr-un bazin cu apa.Mi-am scuturat capul de apa si in fata mea am vazut o usa de lemn.Am batut la usa,iar aceasta a cazut din balamale.Am intrat intr-o incapare care la vederea mea era uriasa , si am vazut in fata mea o placuta pe care scria "Labirintul Mortii".Uitandu-ma inca la placuta , peretii din jurul meu incep sa se apropie.Cand mi-am dat seama ca abea mai am loc , sa deschis o cale in niste tufe specifice labirintelor.In timp ce alergam tot auzeam o voce ca de fantoma.

-Moartee....

N-am mai stiut ce sa cred.Inima imi batea asa de tare incat mai ca credeam ca vrea sa imi sparga pieptul si sa o i-a la sanatoasa.In timp ce nu vedeam nici la 1 metru in fata mea din cauza intunericului,am simtit ca cineva m-a atins pe umar.Ma intorc sa vad cine a fost.Si nu am vazut pe nimeni , defapt nu am vazut nimic.Am mers pur si simplu in fata si parca labirintul s-ar fi evaporat.Nimic un jurul meu.Am crezut ca am ajuns la cel de jos.Apoi inchid ochii,si imi dau seama ca sunt din nou in labirint.M-am oprit si am strigat :

-Ce vrei de la mine??De ce imi faci mie asta?

-Pentru ca pot...se auzi din nou vocea aceea.

Apoi apare in fata mea un fel de monstru.Avea taieturi si rani absolut peste tot.

-De ce eu sa arat numai asa?De ce sa nu arati si tu?De ce nu si restul lumii?

-Si cu ce te va ajuta sa iti vezi chipul in fiecare om?Toata lumea o sa te urasca.

-Ghinion!

Copyright (C) Kenny 2010

To be continued...

PS : In partile urmatoare o sa vedeti si de cine "fugeam".

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 24, 2010 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Povesti de Groaza , de KennyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum