O.34🌈

874 111 4
                                    

"Tae." Jimin a spus cu asprime, "Nu ți-am spus să nu îmi spui numele nenorocit, și ăsta e primul lucru pe care îl faci?!" Jimin a țipat în urechea lui Taehyung.

"Păi-tehnic asta nu e primul lucru pe care l-am spus, a fost-" Taehyung a început, dar Jimin i-a acoperit gura înaite de a îl lăsa să mai spună ceva.

"Oh taci smart ass.." Jimin și-a rotit ochii.

El nu putea să nege că era cu adevărat enervat, Taehyung aproape i-a expus identitatea și ar fi putut fi observat de Agust D.

Taehyung bâjbâi în timp ce apuca niște gustări din dulapuri, plescăind zgomotos, "A cui casă este ..." Taehyung a spus cu gura plină de chipsuri.

"Știi tu Tae, uneori mă întreb cum ai devenit model." Jimin suspină cât timp se uita la prietenul său.

"Știi tu Chim, și eu, dar cred că sunt prea frumos " Taehyung chicoti cât timp Jimin râde pe înfundate.

"Cine e frumos? Trebuie să vorbești despre mine atunci." O voce masculină a spus în spatele lor.

"Ah-Seokjin." Jimin chicoti, la cuvintele lui.

"Oricum de ce ești aici?" Taehyung a întrebat fără să sune răutăcios.

"Deci nu mă vrei aici?" Jin a tresărit dramatic și și-aa încleștat inima.

"Nu! - doar răspunde la întrebarea mea." Taehyung roti ochii jucăuș cât timp Jimin a chicotit încet.

"Păi, logodnicul meu este aici deci, -"

"Ai un logodnic?!" Jimin și Taehyung au spus cu șoc pe față, ei au spus un pic cam tare.

Jin a roșit în timp ce vedea oameni care se uită în direcția lor, "D-da.." vorbea în tăcere.

"Niciodată nu ne-ai spus! Cine este totuși?" Jimin a întrebat cu curiozitate în voce.

"Nu pot spune, hai să ieșim zilele astea" Jin tachina în timp ce se îndepărta de bucătărie Dumnezeu știe unde, sau poate chiar către logodnicul său, se gândi Taehyung.

"Hey, Jim-Baby M? E ciudat sa te strig asa," Taehyung se opri când îl auzi pe Jimin chicotind, "Dar trebuie să merg, mă cheamă Jungkook." Taehyung a spus în timp ce a răspuns la câteva texte ale iubitului său.

"Oh..ok, ne vedem mai târziu cred..." Jimin spune ezitant în timp ce-și ținea brațul stâng.

"Hey, vei fi bine, promit" Taehyung îl asigură.

Jimin nu era obișnuit cu mulțimile mari, este adevărat că a fost la un milion de petreceri la vârsta lui fragedă, dar i-a avut mereu pe Taehyung sau Jin alături, uneori avea gărzi de corp.

Încă o face, dar vrea să aibă libertate, acum când se presupune că Jin are un logodnic, Jimin vrea să petreacă timp cu acea persoană, iar acum că iubitul lui Taehyung este suficient de mare pentru a merge la petreceri, își dorește ca prietenii săi să petreacă timp unul cu celălalt și să se distreze.

Nu pot face asta dacă doar urmăresc că Jimin să interacționeze cu ceilalți.

Jimin doar a dat din cap și și-a luat rămas bun de la Taehyung.

El a băut o parte din vinul sau și s-a dus să încerce și să meargă și să discute cu ceilalți.

Jimin a mers cu capul in jos, până când s-a lovit de cineva.

"Hey, uită-te pe unde mergi-" vocea se opri.

"Baby M..?"

Ochii lui Jimin s-au lărgit.

haters [TRADUCERE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum