Gözlerimi çimenlerin üzerinde açmamla şaşırarak kafamı kaldırdım. Etrafa göz attığımda bir ormanda olduğumu fark ettim.
" Ne işin var burada senin ? "
Korkarak arkamı döndüm.
Üst sınıflardan Yoongi...
" Asıl senin ne işin var benim rüyamda ? "
İkimiz de birbirimize bakıyorduk. Bir anda gözlerim üzerindeki mavi hırkaya takıldı. Bir yerden hatırlıyordum... Garip.
" Benimle aynı rüyada olduğuna inanamıyorum.. Demek ki doğruymuş.. "
" Hey ! Neyden bahsediyorsun sen ? Garip garip konuşmayı kes de söyle bana, neden burada seninle aynı rüyayı görüyorum ? "
Yan bir şekilde güldü.
" Ne bileyim ben ? Umurumda mı sence ? "
Yoongi üst sınıflardan tanınan bir psikopat gayın tekiydi. Yayılan söylentilerde, bir erkeğin onu öperken, onun da karşılık verirken görüldüğü söyleniyordu.. Ve şu anda bu adi herif benim rüyamda !
" Bak Jimin, "
Adımı söylediği an üzerime doğru gelmeye başladı. Planlanmış gibi bir o ileri adım atıyordu, bir de ben geri adım atıyordum.
" Benden neden kaçıyorsun. Bunun sebebini söyle. "
" S-senden kaçmıyorum. Üzerime gelmeyi bırak ! "
" İkinci sınıf okul gezisini hatırlıyor musun ? "
Bana çok şehvetli bakıyordu ve bu beni korkutuyordu.
" Ne yaptığımızı... Hatırlıyor musun ? "
" N-ne yaptık ? Yoksa.. "
" Hatırlamıyor musun ? "
Ben yere düşünce üzerime eğildi. Ve beklemediğim bir anda öpmeye başladı. Rüyaydı fakat gerçek gibi hissettiriyordu.
Tepinerek itmeye çalıştım. Fakat elimden bir şey gelmiyordu. Benimle aynıydı ama sanki çivilemiş gibi tutuyordu bedenimi.
" Bırak ya ! Bırak beni ! "
En sonunda tüm gücümle ittim onu.
" Bırak, seni adi pislik ! "
Yine şu yan gülüşünü attı. Sinirimi bozuyor..!
" Dudaklarının tadı hala aynı. Ama bakıyorum sen benimkini çok çabuk unutmuşsun. "
Değiştirilmiş Yaoi kurgusudur..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE YOUR VOİCE / YoonMin
Teen FictionYaş sınırlaması bulunmaktadır. ' Lütfen kitaba saygı duyunuz.. ' " Görmeye can attığım.. Tek kişisin. Sahip olduğum her şey sensin. "