-1-

2.9K 231 100
                                    

JimPark_JK: Seoul Music Awards 2019| Yılın En İyi İdolü ödülü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

JimPark_JK: Seoul Music Awards 2019| Yılın En İyi İdolü ödülü

Beğenenler| Muscled_rabbit ve diğer 21.563 kişi

18.905 yorumun tümünü gör

Jk.fanss: Woah! Jeongguk ödül törenlerini pek umursamazdı aslında.
JimPark_JK: jungkook bu sene gerçekten çok çabaladı 🤗
G: Hayır. Taemin ondan daha çok çabaladı. Her zaman ki gibi ona hakkını vermediler.
JimPark_JK: Üzgünüm ama tam bir gerizekalısın.

Boş_Hesap: Tanrım.. Onun adına çok sevindim!

Muscled_rabbit: Hadi ama.. O kadar da başarılı birisi değil. Yakışıklı da değil.
JimPark_JK: Yıllardır müziğe emek veren bir insana bunları söyleyemezsin😡 Ayrıca, yakışılı değil mi? Tanrı aşkına! Hayatımda gördüğüm en yakışıklı adam!

H: O ve onun fanları tam bir gerizekalı.
L: Siktir lan, mal.

Ş: O gerçekten çok tatlı. Ayrıca fiziği mükemmel!

K: Ödülü verseler bile, hala yılın en iyi idolü Yugyeom. Boş yapmayın.
L: Kimin boş yaptığı belli😌

A: @JimPark_JK Dostum, daha güzel uğraşlar bulabilirsin. Hayatın bütün gün bu çocuğun ne yaptığını takip edip, gönderi hazırlamakla mı geçecek?
JimPark_JK: benim hayatım zaten jungkook, çekemiyorsan siktir git.

V: Kazağı çok güzel

J: Ellerine tapıyorum. Gerçekten fazla mükemmel. Ayrıca ödül almış olmasına çok sevindim!

B: FLŞDDMLDLSLDLDKDKD beş yılın sonunda bir ödül alabildi demek FMSŞLLRDLLDLDLDLDLDL
JimPark_JK: beş yıl sonra aldı almadı. Seni ne bağlıyor? Tanrı aşkına, hepinizin kudurmasının sebebi Taemin'in yerine Jungkook'un ödül alması. Değil mi? :D
B: Bir kere ödül aldı diye hemen götün kalkmasın. Hatırlatırım, ondan önce Taemin vardı. Alırım boyunun ölçüsünü.
JimPark_JK: Jungkook'dan önce Taemin varsa şimdi niye yok? :D Ayrıca alsana boyumun ölçüsünü. Belki yanlışlıkla metreyi götüne falan sokarım :)
B: Terbiyesiz..
JimPark_JK: Uza.

C: AMAN TANRIM! AMAN TANRIM! AZDIM.

(Muscled_rabbit sizi takip etmeye başladı)

•••

Selam! Bu yeni bir kurgu, ayhh çok heyecanlıyım. Umarım seversiniz~❤️

Bu arada kitabın kurgusu için, instagram kullanıcı adı ile @ jikookobessed 'e çok çok teşekkür ederim💙

Fanboy | KookminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin