Danas je tmuran dan , što je zapravo normalno za ovo godišnje doba. Jesen je , septembar , prvi dan nove školske godine . Mnogi verovatno plaču za letnjim raspustom i ponašaju se kao da je kraj sveta , ali ne i ja . Nemojte misliti da volim školu , naravno da ne , ali ja sam osoba koja ne voli kada ne zna šta će sa sobom i kada joj je dan neispunjen , a to je uglavnom ceo letnji raspust. Prosto postane dosadno kada ne znam i nemam šta da radim.
Sklanjam se sa prozora i krećem sa spremanjem.
Oblačimo crne farmerice, moje omiljene i crvenu majicu .Kosu samo raščešljavam , umivam se perem zube , obuvam patike i spremna sam za polazak. Odlazim do kuhinje , uzimam užinu koju mi je mama spremila pre nego što je otišla na posao i krećem u školu ......
Smatram da je srednja škola blagoslov u odnosu na osnovnu . Do gimnazije mi treba 10 min , dok mi je do osnovne trebalo više od pola sata , društvo je mnogo bolje kao i profesori . Nema maženja i pažnja određenih učenika već su svi jednaki . Takođe je higijena mnogo bolja , spremačice umesto što piju kafu (kao u osnovnoj )
brišu i sređuju školu. Što je super , jer ne moram da trpim ceo dan kako ne bi išla u prljav toalet .Još nisam ni ušla u školsko dvorište kad sam čula svoju najbolju prijateljicu ,Zoku , kako me zove .
- Jecooooo , Jelenaaa
-Nemoj da se dereš , ludačoo , cela škola te gleda
-Juu , izviniii .. Pa gde si ti meni Jeloo ?? Nisam te videla čini mi se stopi godina
- Hahhahah , jesi luda , pa videle smo se pre 3 dana
- Pa dobro , ali meni se čini da je prošlo sto godina , maa pusti to . Nego da li si čula šta se desilooo ...
-Zoranaa , Jeco gde ste ??- do nas je dotrčala naša drugarica Tanja .
- Tanja , Tanjice pa gde si mi ti ?? Nismo se videle stoo godina .
- Zoko videle smo se juče - rekla je Tanja , na šta smo nas dve pukle od smeha .
I smejali bi se ceo dan da nas zvono nije prekinulo .
......
Moja razredna je jedna od retkih žena kojima se istinski divim. Predaje biologiju , ima čvrst karakter, visok kriterijum i stav o gotovo svemu. Uvek sasluša tuđe mišljenje i poštuje svačije savete .Ali ono što mi se najviše dopada kod nje je što se ne plaši da pogreši i uvek priznaje svoju grešku . Od prvog dana škole nas obožava i uvek je tu za nas.
Prva dva časa smo imali kod nje . Sve nas je prozvala i ispitala kako nam je bilo na raspustu . Dala nam raspored časova za ovu školsku godinu i onda nas je pustila da se međusobno ispričamo .
U razredu nas je tačno trideset . Važimo za jedan od najboljih razreda u ovoj školi , i što se tiče ocena i što se tiče discipline . Društvo nije podeljeno u manje grupice već se svi međusobno družimo . Sa mnom u razred ide Tanja dok Zoka ide u drugi , tako da se sa njom viđam samo za vreme odmora i posle škole . U našem društvu su takođe i Marijana , Nikola , Damir, Nemanja i Goran. Tanja i Damir su zajedno još od osnovne tako da je njega ona uvela u društvo .
.....
Na času smo fizičkog i pošto je prvi dan i niko nema opremu i još je poslednji čas profesor nas je pustio da igramo fote . Tako da sada svi sedimo poređani u krugu i borimo se ko će prvi da baca flašu . Na kraju dospe u Damijeve ( Damirove ) ruke tako da on prvi vrti flašu.
- Ova fotaa , ovas fotaa nekaaa ....... nemam ideju , nek vrti neko drugi - kad je to rekao Miloš je brzo zgrabio flašu - čekaaj setio sam se - rekao je Damir bebećim glasom na šta smo se svi nasmejali .
- Prekasno druže , ja vrtim . Ova fotka neka me poljubi između palca i kažiprsta na levom stopalu - kad je to rekao svi smo se zgroziliii i neki su već krenuli da ustaju ali onda se flaša zaustavila na jadnog Damira i svi smo krenuli da se smejemo .
Igrali smo sve dok nije zvonilo i tada smo svi krenuli kući.
.....
Pošto bukvalno niko ne ide kući u istom pravcu kao i ja , stavim slušalice u uši i krenem kući . Opet sam upala u fazu slušanja Nirvane , mada kad bolje razmislim nisam ni izašla iz nje .
Trenutno slušam pesmu Where did you sleteo Last night .To mi je možda i omiljena njihova pesma. Kad sam je prvi put čula nisam mogla da prestanem da je slušam.My girl, my girl, don't lie to me
Tell me where did you sleep last nightIn the pines, in the pines
Where the sun don't ever shine
I would shiver the whole night throughMy girl, my girl, where will you go
I'm going where the cold wind blowsIn the pines, in the pines
Where the sun don't ever shine
I would shiver the whole night throughHer husband, was a hard working man
Just about a mile from here
His head was found in a driving wheel
But his body never was foundMy girl, my girl, don't lie to me
Tell me where did you sleep last nightIn the pines, in the pines
Where the sun don't ever shineOdjednom sam osetila da me nešto grebe i da nešto skviči . Trgnula sam se , brzo skinula slušalice i dole ugledala malecno mače .Bilo je tako malo i slatko i izgledalo je kao da je tek progledalo. Bio je to mali mačor prelepih narandžastih šara .Sačekala sam petnaestak minuta da vidim da li će ga neko tražiti i da li će mu doći mama ali to se nije dogodilo pa sam ga nežno uzela i krenula ka kući .
....
Ulazim u kuću i čujem mamu kako me doziva .
- Jelena , gde si do .... Jao je sladak ,pa odkud maca ovde ??? Jaooo kako si malii - odmah se rastopila kad je videla mačora .Moja mama , Ljiljana je najosećajnija , najrazumnija osoba koju znam . Ona je prosto najbolja i nikad je ni za šta ne bih menjala .
- Presladak je , jel da ?? Ne ljutim se što sam ga dovela , bio je sam na ulici .
- Ljutim ??? Nikako , pa pogledaj ga .
- Hahahaha , dobro mama . Čuvaj ti njega a ja idem da se presvučem i da mu napravim neki ležaj .
- Važio dušo .
Tek što sam ušla u sobu zazvonio mi je telefon .Bila je to Zoka .
- Eeeeee krenula sam da ti pričam nešto kad nas je Tanja prekinula , pa radi se po
- Znači strašno . Ni ćao ,ni kako si, ni šta ima novo nego odmah tračevi .
-Dobrooo gospođice . Šta radiš , šta ima novo ?? I požuri sa odgovorom ovo je hitno .
- Ništa presvlačim se i našla sam malog mačka da znaš kako je sladak ...
- Maa pusti mačka , ovo je bitno!
- Dobrooo nemoguća , hajde pričaj .
-Stiže vam novi učenik . Čula sam od Matića iz mog razreda, on zna tog lika ,pošto je u njegovoj prošloj školi, bio u susednom razredu ,ali je iz nekog razloga pauzirao godinu, tako da je sad druga umesto treća godina. Kaže da je jedno vreme bio okej, a onda je odjednom prestao da komunicira sa svima .
- Paa ne znam zašto nam razredna nije rekla ništa o tome danas .
- Ne znam , koliko ja znam treba da dođe sutra . A sad moram da idem . Ćaos
- Ćao
Da , valjda ću saznati sutra .
----------------------------------------------------------------
iiiii evoo ga !!!
Moje prvo poglavlje
Kako vam se dopada ???
YOU ARE READING
Ispod dunje
RomanceProšlo je dugo vremena , previše. Sećam se svega , kao da je juče bilo. Stajala je na kiši ispred kapije školskog dvorišta gledajući pravo prema meni . Stajala je tamo dugo , okružena svojim prijateljima gledajući prema meni. Sećam se da me je gleda...