Bana her şeyi öğret

1.1K 124 98
                                    

Marotondu hayatlar. Her gün aynı şeyler yaşamaktan sıkılmıştık çoğumuz. Aksiyon , heyecan yaşamak istiyordu ruhumuz. Fakat hayat şartlarından dolayı yaşayamıyordu ruhumuz.

Şuan okulun yemekhanesinde Jiminle beraber yemek yiyorduk. Daha doğrusu o yiyordu. Bende , karşı masadan gelen kahkahaların sahibine bakıyordum. Jin'e ...

Jin , okulumuzun en egoist insanı ve diğer insanların hayran olduğu kişiydi. Ayrıca müzik grubunun basgitaristi ve vokalistiydi. Çok iyi gitarist ve sesi enfesdi. Yalan yok. Ve yakın arkadaşım olan Jimin'in eski sevgilisiydi.

Ben de Taehyung. Jin kadar popüler değildim. Sadece derslere odaklanan ve harçlığımı çıkarmak için part time çalışan birisiydim. Öyle abartılacak yanım yoktu.

" Yesene yemeğini. Soğuyacak . " demişti Jimin ve Jin'e son kez bakarken göz göze gelmiş , kafasını çevirerek dudakları yukarıya doğru kıvırmıştı. Bu gülüş bana mıydı yoksa ortada dönen muhabbette miydi , bilmiyordum.

Çatalımı alıp yemeğimi yemeye başlamıştım.Bir kaç lokma yedikten sonra yanımızda bir hareketlilik olmuştu. Baktığımda Jin ve Jungkook masaya oturmuştu. Jungkook yanıma oturmuştu.Benim yanıma Jungkook oturmuştu.

Jungkook benim sevdiğim çocuktu. Ama ulaşalımayacak biriydi. Çünkü o hem yakışıklı , hem kibar , hem gitarist , hemde Jin kadar haylazın tekiydi. Bir de Jin'in arkadaşıydı.

Okuldaki herkesle flörtleşir ve sevişirdi. Denilene göre aşkı , sex yaparak bulabileceğini söylüyorladı . Bilin bakalım ben de ne eksik ?

Her şey.

Onu etkileyebilecek hiçbir yanım yoktu. Sex mi ? Sadece el ele tutuşmadan ileriye gidememiş ilişkim oldu. O da çocukken. Ben onun gözünde sadece inek öğrenciydim. Bir de Jin'in eski sevgilisinin arkadaşı.

" Jimin bana şans versen ne olur ki ? Hem benim suçum değil . Biliyorsun ki benim müzik grubum var. Tabii ki bana istek şarkı gelecek ve söyleyeceğim. Abartma . " diyordu affettirmek için. Neden onu istiyordu anlamıyordum. Etrafında bir sürü kız - erkek varken , neden Jiminle tekrar olmak istiyordu anlamıyorum.

" hah İstek şarkı mı ? Ne zamandan beri sex teklifleri istek şarkı olmuş ? " derken elindeki çatalı sertçe bırakmıştı.

" O isteği geri çevirdim . Sevgilimin olduğunu anlaması için göndermeli şarkı söyledim. Tabii senin gözün kıskaçlıktan döndüğü için farkedememiş olabilirsin " demişti gülümseyerek. Kıskanılmak hoşuna gitmişti anlaşılan. Kimin hoşuna gitmezdi ki zaten ?

" Tamam abarttım belki de . Ama yine de seni kıskanıyorum. " demesiyle Jin , Jimin'in ensesinden tutarak kendine çekmiş ve dudaklarını bastırmıştı. Jin'in dudakları karşısında ki dudaklara baskınlık kuruyor ve dudakları savaş halindeydi .O kadar çok şehvetle öpüşüyorlardı ki ...

" Dostum , kesin şunu. Taehyung yoksa bayılacak . " demişti Jungkook kahkaha atarken. Jungkook'un demesiyle Jin ve Jimin birbirinden ayrılmıştı.

" Senin burada olduğunu unuttuk kusura bakma. Senin olduğun aklıma gelseydi , öpücük kondururdum " diyerek bana bakıp gülümsemişti Jin. Bu çocuğa sinir oluyordum. Gülmesi bile sinir bozucuydu .

" Arkadaşımla alay etme . Arkadaşımı gülünç malzemesi yapamazsın. " diyerek elimi tutmuştu Jimin. Belki de bu hayatta Jimin gibi bir insana sahip olduğum için şükür etmeliydim.

" Galiba çattık . Neyse biz kalkalım . " demesiyle ikili masadan kalkmış ve Jungkook bana gülümseyerek arkasını dönüp gitmişti. Galiba kalbim iyi değildi.

SEÑORITAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin