Kapıya baktım hızlıca. Üçtür çalıyordu ve benim izlrmek istediğim porno videosu geç kalıyordu. Kapıyı açıp gelene baktım Melis!
Arkasındaki bavullara kaydı bakışlarım. Daha sonra ise tekrar Melis'e. Konuşmaya başladığında ona döndüm.
"Hayalinizi gerçekleştirmek ister misin?" diye sordu bana Melis. Bense biraz düşündüm ve kabul ettim. Sevinçle ona sarıldım. "Ama bir şartım var."
Melis kaşlarını çatarak bana baktı. "Heyy sakin olun matmazel. İsteğim sizin de hoşunuza gidecek, eminim. Ama onu şimdi değil daha sonra öğreneceksiniz. Emin olun bu şartım sizin çok hoşunuza gidecek matmazel. Kabul mü?"Melis biraz düşünüp kabul etti. İşte şimdi oldu! Tanıştırayım, Yeni Oyuncağım: Melis!
Melis'in odasını hemen benim odamın karşısına hazırladım. O duş alacağı sırada ben de hızlıca makarna hazırladım. O, ıslak saçlarıyla, kısa şortu ve sütyensiz olduğu belli olan göbekten tişörtüyle aşağı inince nefesini tuttum bir süreliğine.
"Hayırdır? Dibin düştü bakıyorum da." diyerek göz kırpan Melis'e baktım. Şuan kendimi zor tutuyorum ve o bunun farkında bile değildi.
Sofrayı işaret ettim ve gülümsedim. Sandalyeme oturdum ve Melis'in göremeyeceği bir şekilde kırmızı saten şortumun üstünden kendimi kontrol ettim. Şişmişti ve sıcaktı! Hızlı bir şekilde yemeğimi yedim.
Yemeğm bitince Melis'i süzdüm. Göğüsleri normalin üstünde büyüktü - sanırım 95 falan- fakat kalçaları normaldi. Benim de göğüslerim normalin birazcık üstündeydi (85 beden) ve kalçalarım normalden fazlaca büyüktü.
Kendimi tutamayıp sordum "göğüslerin kaç beden?" Hafifçe kıkırdadı ve elindeki çatalı bıraktı. İki elini de göğüslerinin üstüne götürdü ve okşadı. Sağ meme ucunu hafifçe sıktı. Tişörtünden belli olan ucuna baktım. Elim tekrar alt tarafıma giderken konuştu
"95 canım. Neden sordun ki?"
Tam tahmin ettiğim gibi!
"Hiiç önceden küçüktü ya ondan sordum." Alt kısmım alev alev yanıyordu. Biraz okşadım kendimi şortumun üstünden.O da yemeğini yediğinde kocaman esnedim, buradan kaçmam lazımdı!
"Ben bugün fazla yorumdum, eh sende uzun yoldan geldin. Biz şimdi dinlenelim. Yarın uzun uzun konuşalım. Olur mu?"
"Çok iyi olur canım yaa. Tırın altında kalmışım sanki." Eğer biraz daha ucu belli olan göğüsleriyle burada durursa tırın değil benim altımda kalacaktı!
Bana sarıldığında göğüslerinin sıcaklığı bütün vücuduma yayıldı. Onu odasına bıraktıktan sonra aşağıdan bilgisayarımı aldım ve bende odama geçtim. Kapıyı kilitleyip, dolabımın karşısına geçtim.
Sosyal medya hesabımda her akşam canlı yayın açıyordum. Ve yüksek bir takipçi sayım vardı. Tabii bu orjinal hesabım değildi. Bu hesapta yüzümü göstermemeye de özen gösteriyordum.
Dolaptan kırmızı renkli olan fantezi takımımı çıkardım.
Hadi başlayalım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun Da Benim Oyuncak Da +18
RomanceKitap aşırı derecede +18 içermektedir. Rahatsız olacaklar okumasın lütfen. Kitabı şikayet etmek yerine okumayın arkadaşlar! Zorla okutmuyorum! °°° 21 yaşındaki Ece hala bakire olan ve eğlenceli oyunlar arayan bir kızdır. Tabii onun eğlencesi kendi...