Okumaya başladığınız tarihi yazarmısınız;
Kitabımı seversiniz umarım ❤
"Jennie!"
"Abla beş dakika daha uyuyum nolur kalkacağım"
Rüyamda kulağıma gelen kahkaha sesi Tanrım Baekhyun'u öpüyorum ben kahkaha atmıyorum.
"KİM JENNİE! ?"
"Lanet kadın rüyamdan çık derhal zaten okulda görüyorum bari rüyalarımı kabusa çevirme !"
Bayan Lee'nin ne işi var rüyamda ya.
"KİM JENNİE 5 SANİYE ICERISINDE UYANMASAN SÖZLÜDEN 0 ALICAKSIN!!!"
Abla bakın hele bayan Lee'ye özenmişte öğretmenlik taslıyor. Konuşmak için ağzımı açmışken biri eliyle ağzıma baskı uyguladı. Kesinlikle eniştem ablama bir kelime daha söylemem için ağzımı kapattı. Eniştem ablamı ne kadar da seviyor. Kulağıma gelen fısıltı pardon! Yanan bizim evdemi gözlerimi açıtığım an. Yatağımda değilde tahta bir yerde yatıyorum TANRIM KAÇIRILDIM !
"Jennie çılgın köpek bu sefer seni yaşarmayacak."
"Okuldamıyım ben ?!"
"Malesef ki "
Bakışlarımı sinirden köpürmüş çılgın köpeğe çevirdim. Bu beladan kurtulmam gerek sınıfa dönünce hepsi gülmemek için kendini zor tutuyordu. Çalan zil sesi ile Tanrı'ya teşekkürlerimi sunuyordum ki çılgın köpek buna da izin vermedi.
"KİM JENNİE MÜDÜR ODASINA!!"
" hocam sizlede ders işlemek çok güzeldi bir daha gelin size kapımız hep açık."
Çılgın köpek homurdanarak sınıftan çıktı tabii ben de dururmuyum dil çıkardım şansımın yaver gitmemisi sonucu çılgın köpek arkasına döndü beni görünce domatese çevrildi hemen dilimi ağzıma sokup el salladım çılgın köpekte 2 metre topuğunu yere vura vura gitti. Sınıf kahkahalara boğulurken Yanan'nın bakışları ile sınıfta bizim ekip tek kalmıştı. En ön sırala da oturan sevgili inek arkadaşım sınavdan 95 aldı diye ağlayan biz ise 60 aldık diye göbek atanız. Eheheh neyse inek arkadaşımız Nayeon ve modaya takıntılı Fang Yu yanımıza geldiler Fang Yu rujunu sürerken konuştu.
"Kızım bu sefer sıçtın"
"Yu küfür etme. Bayan Lee insaflı kadındır affeder."
" Bu Jennie'nin yaktığı kaçıncı hata bu sefer affetmez"
" Yaa anlamıyorum bunların hepsi neden çılgın köpeğin dersin de oluyor ki !"
Sınıfa gelen nöbetçi öğrenci ile tüm dikkatimizi ona verdik.
" Jennie müdür seni çağırıyor ve oldukça sinirliydi."
"Teşekkürler Hanbin."
Hanbin gittikten sonra bende sıradan kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone Dark✔
Fanfiction"Nereye gidersen git, üç şey seninle gelir: Gölgen, acın ve geçmişin. Kaderin ise zaten seni orda beklemektedir."