Bevezetés, avagy légyszi légyszi olvasd el, mert fontos!

983 48 13
                                    

Tudjuk, hogy mindig mindenki átugorja a bevezetőket, de ezt légyszi olvassátok el! Ígérjük nem húzzuk hosszúra! Itt van 366 feladat (az idei pont szökőév :)) amikre ha minden este szánsz egy negyed órát és megcsinálod őket, garantáltan fejlődni fogsz. A feladatok többségét mi találtuk ki, és az írói nehézségekre alapoztunk. Vannak köztük jelenetalkotó feladatok, vannak karakter építősek, néhol az elbeszélői szemszöggel is játszunk, és van egy pár, ami csak a kreativitásotokat veszi igénybe. Kifejezetten ajánljuk, hogy párban vágjatok neki a kihívásnak, így tudjátok ösztönözni egymást, van aki véleményt nyilvánít az írásotokról, ráadásul vannak olyan feladataink, amiket párban tudtok megcsinálni. Ha viszont nem találtok partnert magatoknak egy ilyen kihíváshoz, akkor nyugodtan szóljatok nekünk és segítünk (kommentben vagy az email-címünkön: lunafamosy@gmail.com). Ha bármi kérdésetek van itt nyugodtan írjatok és nagyon szívesen látnánk azokat az írásokat amik a kihívás során keletkeztek, és/vagy véleményt szeretnétek róla hallani. Ha esetleg kíváncsiak vagytok a mieinkre (ketten vagyunk) írjatok ránk és nagyon szívesen elküldjük nektek. Ha több szakirodalmi forrást igényelnétek, akkor nagyon ajánljuk Cassy Black Smith írástechnikai Cikkek című művét, amiből mi is használtunk fel elemeket, illetve Aux Eliza írásaiból is inspirálódhattok, ahogy mi is tettük. Gyors megjegyzés még, hogy néhány feladatban (171, 226, 305, 341) a saját zenei ízlésünkből indultunk ki, de nyugodtan kicserélhetitek ezeket a szövegeket olyan dalokra, amiket ti szerettek. Előre is elnézést a vészesen rossz vagy szívatós feladatokért, sok sikert és tartsatok ki, mi is ki fogunk!

A Famosy Luna csapat :)

U.i.: Reméljük, hogy túléltétek a bevezetőnket.

366 napos írói kihívásWhere stories live. Discover now