Helló! Elizabeth a nevem. Apám Atlantisz királya. Anyám meghalt még mikor 4 éves voltam. Azóta apámmal élek. Most 17 éves vagyok. Apámat úgy hívják, hogy Voltron. Én mindig is a felfedezésért éltem, egyszerűen imádok felfedezni, ezért apám picit félt engem, de engem ez nem érdekel. Most azt tervezem hogy megszökök és elmegyek a földre, ami nem lesz nehéz, mert nekünk Atlantiszieknek vannak eléggé gyors és nagy állataink. Nekem van egy csikóhalam, ami a leggyorsabb csikóhal a királyságban. Amikor mindenki alszik akkor fogok indulni, és már össze is pakoltam. Kb hajnali 2 körül lehet, és 3-kor fogok indulni.
~egy órával később~
-Na. Indeje indulni. -mondtam halkan, úgy hogy véletlenül se halják meg.
Amikor kiértem a földre gyönyörű látvány fogadodt. A parton gyönyörű fehér homok volt. Beljebb pedig pálmafák. Igaz még sosem láttam olyat, de meséltek nekem ezekről. Amint beljebb haladtam láttam külön féle állatokat. Pókot, kígyót, békát, és még sok mást.
-Eddig nem gondoltam, hogy ilyen gyönyörű a föld. -mondtam csodálkozva. Sajnos emberek nem voltak ott, de amint megláttam egy hatalmas építményt, egyből odaro-
hantam. Megéreztem a kipufogó gáz szagát, és megláttam a kocsikat ahogy mennek millió számban az autópá-
lyán. Később vissza mentem a partra, hogy elfelejtsem a rossz élményt. Amint kiértem a bozótosból, megláttam egy sérült sárkányt. Hogy honnan tudom, hogy sárkány volt? Hát úgy, hogy Atlantiszban is vannak vízi sárkányok. Na, de mindegy. Tétováztam ott egy ideig, mert nem tűnt szelídnek. Amint erőt vettem magamon odamerészkedtem, és segítettem neki. Egy izzósárkánynak tűnt. Fekete test, piros hártya a szárnyán, vörös kiálló pikkelyek a fejétől a farkáig. A szárnya sérült meg. Tudtam, hogy ha nem gyógyítom meg akkor meghal. Egy sárkány egy betondzsungel mellett ahol még a levegő is "mérgezett" nem élheti túl, mert ha a szárnya sérül meg, akkor nem tud repülni. Ha elkapnák, vagy kísérleteznének rajta, vagy pedig csak megölnék. Össze kevertem neki egy gyógyszert az ott található dolgokból és bekötöttem a szárnyát. Nem nagyon bírta, hogy ezt csinálom vele, de mit tehettem volna? Nem akartam, hogy meghaljon. Elvittem egy olyan helyre ahova még az emberek nem értek el és minden sértetlen volt. Szerencse, hogy Atlantiszban a suliban tanultam térképészetet, amit ti csak földrajznak, föcinek hívtok. Találtam egy biztonságos szigetet. Pár óra múlva a sárkány sebe nem volt látható és szinte egyé váltunk. Éreztem azt amit ő, hallottam a gondolatait, irányítottam pusztán az elmémmel. Amikor teljesen felépült, felkapott a hátára és elvitt a sárkány birodalomba, ahol minden sárkány élt, kivéve a vízi sárkányokat. Kicsiktől az egészen nagyokig. Mikor leszállt ott volt a trónon egy férfi.~költői megjegyzés~
Helló! Remélem tetszett az első rész! Tudom rövid volt, de ez a második könyvem és ez az első, hogy úgy érzem van értelme! Minden esetre ha tetszett nyomj egy Vote-ot! Minél hamarabb lesznek új részek! És legalább 50 rész lesz, szóval készüljetek! Love you!!!!!
YOU ARE READING
Sárkányok királynője
AdventureHelló! Elizabeth vagyok. Az apám Atlantisz királya, anyám meghalt amikor 4 voltam és most a felfedezés érdekel és a sárkányok