Egy szerdai délután volt.. egy normálisnak induló délután. Elmentünk iskolába, szokásosan megebédeltünk és haza felé indultunk. Egyszer ott állt egy 30-40 évesnek kinéző nő, és követett minket.
Mivel tudtuk hogy utánunk jön, ezért bementünk a legközelebbi játszóhoz.
Vártunk egy kicsit, majd miután a hölgy belefáradt a várakozásba és elment, tovább mentünk.
Mikor hazmentünk, minden olyan furcsa volt, anya megsem szólalt, apa dolgozott kint a kertben. Odamentem édasanyámhoz és elmondtam neki hogy követett minket valaki.. Ő erre csak azt mondta : • Hadj már békén a hülyeségeiddel, ki követne pont titeket iskola után, amikor még több száz gyerek jön ki veletek együtt.. •Lehet igaza volt, lehet csak pont arra ment, de akkod miért várt amikor bementünk a játszóra? 🤔🤷♂️ Na mindegy mondtam Lilinek hogy megtanulunk és Lemegyünk a barátainkkal a suliból. 😶🙃
• 15 perccel később •
Írtam a barátaimnak hogy hol lesz a találkozó. Lilla még tanul, úgyhogy majd utánunk jön ha kész lett.
•30 perccel később•
Megjött Lilla. Hozta a lakáskulcsot, mert anyáék elmentek valahova.
Na mindegy én megyek focizni addig Lilla lehívja a barátnőit.•5 perccel később •
Itt vagyunk Lillával, és anyát most láttuk azzal a nővel aki követett minket. Veszekedtek, és csak a mi nevünket hallottuk a témában.
Most megyümk haza, otthon biztos találunk valami magyarázatot erre.• 10 perccel később •
Itthon vagyunk, és most úgymond nyomozunk amíg anya haza nem ér. Apa elment valahova, lehet hozzá..
Nem tudjuk hogy mi folyik itt, anya mondta hogy itt van egy szekrény amit nem szabad kinyitnom és Lillának sem szabad, még le is van lakatolva! De szerencsére láttam hogy anya hova teszi a kulcsot, de úgy gondoltam nem fontos, biztos csak számlák..MI?! ÖRÖKBE FOGADTAK MINKET??
EZ NEM LEHET!!!Hogy tudták ezt ennyi ideig eltitkolni? Lilla bement a szobájaba, mert nem mondtam el neki hogy mi történt.
Az van ideírva hogy apukánk nincs, az anyukánk pedig csak ott hagyott minket. Ez fura, mindenképpen kiderítem holnap hogy mi folyik itt, mivel iskolába kell mennem Lillával ezért belenézek a tanár naplójába, ott biztos hogy le van írva....
YOU ARE READING
A Remény (Befejezett)
AdventureSziasztok! Ez a történet két középiskolás testvérről fog szólni, Lilla és Benedek. Lilla : •Félénk •Hiszékeny •Okos Benedek : •Okos •Bátor •Cseles •A történet igazából arról szól, hogy rájönnek, hogy az hogy a szüleik örökbe fogadták őket, és mos...