A Nyomozás

25 4 1
                                    

Csütörtök, reggel 07:09 óra

Lilla már elment suliba, nekem nincs első órám. Mivel anyáék elmentek dolgozni, ja várjunk, nem is az igazi szüleim. Na mindegy is, kerestem nyomokat az igazi szüleim kapcsán, és találtam valamit. Az igazi anyánk "Donna". Na mindegy, Még Lillának nem beszélek erről az egészről, hisz túl sok lenne neki. Így is most veszett össze a legjobb barátnőjével, óvoda óta ismerték egymást. Na mindegy is, tudjátok, az a nő aki követett minket.. találtam róla egy képet.

Ki ez egyáltalán? Utánna olvastam, és egy gyilkos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ki ez egyáltalán? Utánna olvastam, és egy gyilkos. Gyerekeket öl? Hát ez kész.. csak úgy nevezik hogy : A Csend.
Milyen név ez egyáltalán. Jó,  mondjuk amikor követett minket akkor egy kukkot sem szólalt meg. De valamit nem értek. Miért ment el? Miért nem játszotta el hogy az anyukánk és vigyen el minket? Szerencsére nem történt meg. 😁☠
Na mindegy is, mennem kell az iskolába.

    Lilla szemszöge    •

Most lett vége az első órának. Itt van az az ostoba Angéla, aki egy kis suli kurvát választott a legjobb barátja helyett. De most komolyan 10 éve a legjobb barátom. Még kisbaba korunkban is ismertük egymást. Jó, úgy értem hogy az ő anyukája és az én anyám és az ő anyukája ismerték egymást, és sokszor voltunk ott is ketten. DE MOST? Miért kellett őt választania? Na mindegy, a tanárunk beteg lett, ezért elmarad az egész óránk 😁😎. Rossz lehet Benedeknek 😂 , most elmegyek a boltba mert kell ez az otthonra.

•    Vásárlás után    •

Kijöttem a boltból, de már megint ott van az a fekete ruhás nő és engem bámul...
Miért nem száll le rólunk? Van elég  bajom. Inkább elindulok hazafelé nem érdekel..

Ez a nő követ. Most jól odamegyek és megmondom neki 🤬 !

Lilla : Hé! Miért nem hagysz békén! Nincs szégyenérzeted? MI A BAJOD? 🤬🤬🤬

A Csend : Óh kicsilány nekem semmi! Csak mondta a testvéred hogy nagyon szereted a csokit 😁 ! Gondoltam adok neked. Ez egészséges étcsoki remélem szereted!

Lilla : Hát persze! Így is diétán vagyok pont jó az étcsoki köszönöm!

Lilla megette a csokit •

Lilla : mi-    miez? HÉ, hadjon békén!! TEGYEN LE!!

A Csend : HaHa. Buta leány .. nem a főúton jön.

    Benedek szemszögéből    •

Nos, itt vagyok az iskolában és nyomokat keresek. Persze nem a gyerekektől 😂 ..  Hanem a naplóban benne van minden családi dolog nem?  Persze nem gondolok hogy benne van az hogy mikor fürdött utoljára 😂😂 . De csak benne van hogy örökbe fogadtak..? Mindegy hallottam hogy Lillát haza engedték. Jó neki. Otthom TV-zhet és és megírhatja a házi feladatát is előbb.. Nekem meg itt kell dekkolnom.  De ahhoz képest az iskola egy luxus hely.

Ha haza megyek keresek még nyomokat, utánna pedig az a kérdés merül fel hogy, ki az a Donna? 🤔🤔  

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ha haza megyek keresek még nyomokat, utánna pedig az a kérdés merül fel hogy, ki az a Donna? 🤔🤔
 

•    Suli után    •

Itthon vagyok, de Lilla sehol! Lehet lement. Megkérdezem anyát

Benedek : ANYA! LILLA HOL VAN? 🤔

Anya : NEM TUDOM NEM LÁTTAM MA 🙁🤔.

Na jó ! Mi ez az egész? A táskaja sincs itt!!
MEG KELL TALÁLNOM!!!

A Remény (Befejezett)Where stories live. Discover now