Te-ai intrebat vreodata cum a inceput totul? Se spune ca povestea Spiralei este adevarata. Asa ca mai bine asculta cu atentie :
La inceput erau doar Soarele si cateva milioane de planete - mai devreme de asta nu ma intreba pentru ca nu am nici o idée. Soarele era centrul universului iar planetele formau o spirala in jurul lui. Printr-e aceste planete era si planeta oamenilor – numele ei este de mult uitat. Oamenii erau o specie tare ciudata. Simteau sentimente dar si le negau cea mai mare parte din viata. Vedeau dar erau in general orbi . Puteau auzii dar doar ceea ce vroiau. Puteau sa vorbeasca dar nu comunicau. Aveau atat de multe dar nu pretuiau nimic .
Acesti oameni condusi de curiozitatea lor au inceput o misiune pentru a explora soarele.Erau priceputi si inteligenti asa ca au reusit sa ajunga la soare cu o mica echipa formata din 12 persoane.Cand erau destul de aproape de soare nava a cedat iar ei erau absortitii catre stea. Bine inteles ca firavele lor corpuri umane nu au rezistat caldurii imense a soarelui asa ca doar spiritele lor au ajuns pana in central soarelu, unde au fost consumate de catre stea. Dar oameni erau finte asa de complexe ca soarele nu le putea asimila toate sentimentele. Ca rezultat a creat o explozie din care s-au nascut 12 zei. Acestia au fost impinsi in diferite directii. Fiecare s-a aseat pe cate o planeta fara viata.
La scurt timp dupa explozie Soarele isi chema inapoi cei 12 zei. Planetele acum locuite doar de ei au inconjurat soarele formand un cerc. Ei erau cei mai aproape de soare din tot universul .Zeii nu si-au parasit planetele nicioata si dupa cativa ani au inceput sa creeze viata pe ele. Fiecare dadea nastere unor creaturi minunate si misterioase dar nici una nu se putea asemana cu oamenii. Dupa ce au trait impreuna cu aceste creaturii bilioane de ani , s-au plictisit si au intrat intr-un somn adanc. Unul din care nici unul nu vroia sa se mai trezeasca vreodata . Inainte sa doarma pe vecie fiecare s-a ascuns intr-un loc de pe planeta sa unde avea sa doarma in liniste si pace.Oamenii nu au avut niciodata curajul sa se duca in apropierea Soarelui de la aceea explozie acum bilioane de anii. Dar acum aveau un motiv sa se intoarca la el.
Pentru ca oamenii erau creature rele si invidioae ei au inceput razboaie interminabile si inainte sa isi dea seama isi distrusesera planeta. In acel moment erau orbiti de furie si au decis ca daca ei nu mai aveau o casa de ce ar trebui ca oricine altcineva sa aiba una? Asa ca toti au inceput sa calatoreasca spre soare . Planul lor era sa cauzeze o explozie asa de mare incat intregul univers v-a fi prins in ea . Dar cand ajunsesera destul de aproape de soare in loc sa fie trasi inspre stea ei erau impinsi catre cele 12 planete din jurul acesteia. Aici oamenii s-au adaptat cu imprejurimile si s-au stabilit pe ele. Dupa sute de ani fiecare planeta avea civilizatii complet diferite chiar daca la inceputt ei fusesera lafel – oameni.
De atunci au trecut nenumarati ani iar acum fostii oamenii aveau un motiv sa se reuneasca- Soarele slabea. Ei se temeau ca la un moment dat soarele- centrul universului lor , va murii .Liderii planetelor s-au intalnit si au discutat problema . Dupa lungii discutii s-a decis. Fiecare planeta avea sa aleaga un erou din randul lor care impreuna cu ceilalti sa incerce sa trezeasca cei 12 zeii in speranta ca ei ar putea ajuta soarele. Au cazut de accord ca acesti eroi se vor intalnii pe Ploivoupra , a 4-a planeta , in capital acesteia Starrywyn . O luna mai tarziu cei 12 eroi erau adunatii in aceeasi camera . Liderul planetei statea in capul mesei rotunde si a inceput sa voreasca pe un ton autoritar:
Bine ati venit pe planeta noastra! Sitii de ce sunteti aici. Trebuie sa faceti tot ce va sta in putere ca sa aduceti cei 12 zeii inapoi : Jolil – zeita poftelor trupesti , Befalore- zeul dragostei adevarate. Zunnt- zeul loialitatii , Frichss – zeul relatilor si a legaturilor , Chix – zeul intelepciunii . Leolya – zeita pacii , Biqin – zeita cuceritoare , Azim – zeul razboiului . Kalasi- zeita raului , Nypydefy – zeita singuratica , Sundirra- zeita necugetata Si Ixin – zeul regretului.
Soarta intregului univers sta in mainile voastre ! Fie ca zeii sa fie cu voi !