- Хей момчета- започнах аз
- Да JK- обърна се към мен RМ
- Мислех си, дали да не предложим на момичетата, да живеят тук?И без това съм гадже с Т/И, що да не?
- Ами да, може. Пък и Джимин, всички знаем, че харесваш Емили, така че отивай да й предлагаш да се гаджосате😂 и вие и да се приключва!- каза Jin и всички се засмяхме.
- Къде е бъдещия ми мъж?- от тоалетната излезе Кейт с гръм и трясък, като размаха пръст.
- Как е бъдещата ми жена?- попитах я и я прегърнах.
- Гладна- каза тя и отиде до кухнята.
~ Гледна точка на Емили ~
Някой почука на вратата на банята.
- Влез- казах аз. Беше Jimin
- Здравей Емили, може и да те питам нещо?- попита ме плахо той.
- Да кажи Jimine- отвърнах му аз.
- Виж ъм, харесвам те много. Ще ми станеш ли гадже?
- Разбира се Chimchim- казах и го прегърнах- Хайде да ходим при другите!
~ Гледна точка на Jungkook ~
Jimin и Емили излязоха от тоалетната.
- Е гаджета ли сте?- попитах ги
- Да!- отговориха и двамата.
- Бебе отивам при Кейт!- каза Емили и се запъти към кухнята. След малко и двете се върнаха с всякакви вредни храни и седнаха на дивана.
- Ааа не, няма да позволя на жена ми за си развали красивото тяло!- казах аз, взех цялата храна и им дадох една ябълка в ръката.
- Офффф- казаха те.
- Ъм момичета имаме един въпрос- каза Jimin.
- Кажи- отвърнаха те
- Ами понеже вече ти си ми гадже и Кейт с Jungkook, искате ли да живеете с нас?- попита ги той.
- Ами...може- каза Кейт и ме прегърна.
- Аре на истина или предизвикателство- предложи Шуга.
- Aре- и всички седнахме на тревата в двора.
- Кой започва?- попита Jin
- Аз, аз, аз- закрещя V и посочи Кейт- Истина или предизвикатство?
- Предизвикателство- отговори тя
-Предизвиквам те да ходи на ръце за 2 минути
- КВОО, знаеш ли от колко време не съм го правила- извика Кейт- оффф добре, само че някой да дойде да ве придържа отстрани, че не знам дали въобще ще успея да застана на ръце.
- Jungkook отивай- подкани ме Емили.
Кейт се върза косата и застана на позиция. Аз я хванах с едната ръка за крака, с другата кръста, за да свикне
- Добре, като кажа три пускай и засичай минути.- каза тя- 1...2...3...Пускай
Аз я пуснах, но бях до нея. Момчетата я гледаха с отворена уста. Емили й пляскаше. Не мога да повярвам, че Кейт не ни е казала, че може да прави такива неща. Справя се наистина добре. Но изведнъж си вдигна ръката, залитна, но аз я хванах. Гледахме се няколко секунди и аз я целунах. Тя ми отвърна. Отделихме се, защото ни свърши, пък и Jin се размрънка, че ако искаме да се целуваме, трябвало да сме се качили горе в стаята.
По едно време се позвъня на вратата. Кейт отиде да отвори.
~ Гледна точка на Кейт ~
Отворих вратата и видях няква кифла.
- Хайде мърдай отивам при гаджето ми- каза тя и ме бутна.
Върнах се при момчетата и я видях да се целува с Тае
- Липсваше ми скъпи!- говореше му тя, а аз си седнах на мястото- до Jungkook
- Тае кое е това момиче?- попитахме аз и Емили.
- Гаджето ми, май не ви я споменах момичета. Анелия това са Кейт и Емили. Кейт и Емили това е Анелия.
- Приятно ми Анелия- подадох й ръка
- Да,да както и да е- и отново тя, най- нагло ме избута.- На какво играем?
- Истина или предизвикателство- каза Шуга.
- Добре аз искам да предизвикам Кейт- обърна се към мен Анелия- Истина или предизвикателство?
- Ъм, истина- отвърнах й.
- Добрем, кажи ми девствена ли си?- каза тя и се засмя нагло.
- Да- казах аз тихо и погледнах към земята от срам.
- Хахаха, загубенячка!- обиди ме, а аз продължих да гледам в земята.
- Хей, добре ли си? Не й се връзвай, че ли! Обичам те- прошепна чи Jungkook, прегърна ме и ме целуна по бузата.
- И аз теб!- отвърнах му.
След половин час се прибрахме в къщата да пием нещо. Седнахме на масата и Анелия почна да ми задава въпроси:
- Хей загубенячката, я ми кажи откъде си?
- От Виена, но съм сега съм в Сеул с Леля ми.
- Ау сигурно си много бедна и тъпа като те гледам. Как не те е зарязала гаджето- засмя се на нахално. Момчетата бяха вперили погледи в нас.
- Да, заряза ме днес. Но сега съм с Kook- казах аз с леко насълзени очи
- Хаха, браво на него. Сега курво, Jungkook ли ти е следващата мишена- продължи да се смее тя, а аз от поедвах към земята и започнах да плача.
- АНЕЛИЯ ОСТАВИ Я НАМИРА. КАКВО ТИ Е НАПРАВИЛА КЕЙТ, ЧЕ ДА Я ОБИЖДАШ ТАКА. ЗАТВОРИ СИ ТЪПАТА УСТА И ОСТАВИ ГОДЖЕТО МИ. АКО ОЩЕ ЕДИН ПЪТ Я НАРЕЧЕШ КУРВА ЩЕ ТИ УСКУБЯ ЕКСТЕНШЪНИТЕ- намеси се Jungkook. Явно много се беше ядосал.
Анелия се разрева и си тръгна.
- Хей, добре ли си?- попита ме Jungkook и избърса сълзите ми- Моля те, не й обръщай внимание. Аз знам, че всичко това което каза тя е лъжа- каза той, хвана леко главата ми и ме целуна по челото. Аз го прегърнах
- Момчета, ние ще си лягаме- съобщи им Jungkook, хвана ме за ръка и се качихме в спалнята.......Съжалявам ако има грешки! Тази глава стана малко по-дълго, за което се извинявам!!!
YOU ARE READING
New love-New life
Teen FictionТи се казваш Кейт и си на 20 години. Живееш във Виена, но когато завършиш отиваш да живееш при леля ти в Сеул. Искаш да станеш певица и за един ден ставаш новия член от най- известната кпоп група. Тогава животът ти се променя завинаги🦋💖