Lumea este pustie, totul în jurul meu dispăruse . Unde sunt , merg ce merg si realizez că mă învârt în cerc . Încep să alerg, mă simt urmat , dar când mă întorc cu spatele nu este nimeni . Cad intro mare albastra , mă scufund , încerc să înot dar nu reușesc. Rămân fără aer , privesc în gol si ma vad pe mine , încerc să îmi ating mână dar totul în jur luase foc .
Ard,ard,ard ....Mă trezesc cu o migrenă cumplită la cap, mă uit în jur , văd că sunt intr-un spital. Dau să mă ridic , si observ că sunt legat .
Ce naiba , cum am ajuns aici, unde sunt în primul rând, si de ce sunt legat.
Văd o asistenta ca intra pe ușă, mă privește speriată . Fuge din încăpere si il striga pe doctor.
După câteva secunde apare doctorul agitat cu o seringă în mână.
Se apropie de mine si, încearcă să imi bage acul în mână. Tresar si încerc să scap ca nu suport acele în primul rând si, vreau răspunsuri ,ce caut eu aici .
Doctorul strigă la asistenta să mă țină bine , asistență se apropie speriată si ma tine bine.
Simt cum acul îmi strânge pielea si medicamentul îmi explorează tot corpul.
Simt brusc ca ma cuprinde un somn , din ce în ce mai repede. Deodată se taie firul.Deschid ochii sunt intr-un abis. Este întuneric , nu văd nimic în jur . Ce naiba se întâmplă, de la spital în acest abis .
Si brusc văd în fața mea o persoană, cineva care se apropie este învăluită în alb complet . Se apropie din ce în ce mai aproape , si facem contact vizual. Avea ochi goi si albi, parul lung si tot așa alb . Schițează un zâmbet pe buze.- Cine ești ? Si ce vrei...!!!
- Sunt tu...!?!
- Cum adică eu...!!!!
- Exact cum se mai zice ...! Eu sunt conștiința ta , bine o parte din ea!!!
- Si ce vrei de la mine?
- Vreau să îți recuperezi amintirile..!
- Cum adică ....?! Ce amintiri !
- Ți-ai pierdut o parte din amintiri. Nu te întrebi cum oare ai ajuns in acel spital.
- Ba da ! Spune-mi te rog ce mi sa întâmplat . De ce sunt legat si de ce se uită doctorul si asistenta cu frica la mine.
- Nu mai bine o luam cu începutul?
- Ba da ..! Scuze.
- În primul rând tu ești cel mai puternic demon din câți există , de aceea se temeau de tine . Credeau că îi vei ucide, dar tu nu știai cine ești și de aceea nu ai putut să îi omori.
Si acum să îți zic cum ai ajuns acolo. Totul a decurs normal până ai întâlnit o curva ca altfel nu o pot numi. Tea prostit în așa hal încât ai făcut după cum a zis ea. Până în seara când ți-a pus somnifere în băutură, după care te-a vândut unui laborator de cercetare din Alaska .
- Deci spui că o femeie mă vândut . Nu pot să cred că mă fraierit o femeie . Măcar am iubito .
- Da si inca cum , și-a bătut joc de tine si de dragostea ta. Tea sedus după tea aruncat ca pe o cârpă.
- Nu cred ... !!! Nu vreau sa cred .
- Acum o să îți dau toată memoria înapoi.Brusc firul se taie...
Deschid ochii si simt cum sângele îmi clocotește în vene, simt inima cum sângerează . Mă simțeam folosit , voiam răzbunare . Târfă va plăti scump pentru că mă sedus, după și-a bătut joc de sentimentele mele. O voi omorî.
Mă ridic fără să simt mâinile cum sunt legate, ma eliberez destul de rapid si aud o alarmă cum imi zguduie timpanul.
Ușă se de la camera se deschide si il vad pe doctor cum intra rapid pe ușă. Când ma vede fără legăturile la mâini , intra brusc în panică. Mă apropii de el, si il apuc de gat , îl ridic în sus .- Vreau să știu unde este curva de mă adus aici???
- D...o..m!!
Ii eliberez gâtul să poată vorbi .- Te ascult...?!
- Nu stiu nimic ...!!!
-Serios .... !!! Nu zău....!!!Îl apuc de gat si il întorc intro parte , lam omorât foarte repede. Acum urmează cuvra.
CITEȘTI
Priest
RandomUn demon care a fost păcălit de o femeie , si vandut de această unui laborator secret din Alaska . Când acesta se trezește pe un pat , într-o camera Alba plină de aparate. Când încearcă să se ridice acesta vede că este legat...