Este complicat, foarte complicat să iubesti , eu unul chiar nu stiu cum să îmi arat sentimentele față de cineva și nu ma refer la acel "cineva " de care aș fi indragostit ci și la prietenii și familia mea... Și recunosc că nici măcar nu-mi dau silința pentru că așa sunt eu. Nu inteleg cum de toată lumea are o viață atât de plină de surprize și multe schimbări iar eu n-am parte de absolut nimic!Am greșit cu ceva? Recunosc ca sunt mofturos și dramatizez destul de mult dar totuși!
Din păcate mai mult ca siguri și astăzi va fi o zi plictisitoare și cea mai oribilă deoarece azi este luni și în loc să începem și noi saptamana ușor ce credeți prima oară am matematică și simt ca înebunesc. Ticaitul ceasului începe să se audă din ce în ce mai tare iar alarma telefonului răsuna în toată camera făcându-mă să mă trezesc la realitate. Mă întind spre telefon ca să opresc alarma și vad ca am 35 de mesaje necite și 25 de apeluri pierdute de la Jimin. La dracu este 7:40 și noi trebuia să ne întâlnim! Am fost prea pierdut în propriile gânduri încât am uitat complet. Îl sun repede și astept cu sufletul la gura deoarece stiu ca este foarte furios.
"-Alo? Jimin mă auzi? "
"- Jungkook! În sfârșit am dat de tine! Ce morți morților mei ai facut până acum prostul naibii! Stii câte mesaje ti-am dat și de care ori te-am sunat în gâtul mă-tii ce ai facut?! "
"-Auzi dacă nu ai mai țipa ca un cocoș în călduri și mai lasa să îți explic ar fi mult mai bine! "
"- Ce să-mi explici? Cum ai stat tu ca un prost și m-ai lasat pe mine ca un handicapat ce esti cu ochii în soare?!
"-Gura Park! În primul și primul rând de unde dracu soare ? Afara este toamna suntem în fucking septembrie aproape octombrie și în al doilea rând mă lași odată să îți explic?!
"-Nu îmi spui tu mie gura pentru ca sunt mai mare ca tine cu un an și îl al doilea rând era doar o expresie desteptul pământului! Și scuipă tot până nu ma enervez iar!
"- Aham deci în primul rând m-am culcat foarte târziu pentru că am uitat să îmi fac temele și mi-am pus alarma la 7:25 și da stiu că o să mă înjuri iar deoarece da, m-am trezit numai că știi tu cum fac eu de obicei mă pierd printre ganduri și devin total paralel cu lumea, nu? Haha scuze pentru asta sincer.
"-Deci jur că dacă ai fi în fata mea ți-aș fute două palme și un picior la junior ! Mișcăți curul ala odata din casă ca mai avem foarte puțin timp! "
"-Bine, bine numai tipa ca ma dor urechile! Ma îmbrac în 5 minute! "
"-Pai hai azi ca de astept de o grămadă de timp! "
Stiu ca poate sunt un nesimțit pentru faptul că i-am închis telefonul în nas dar nu moare dacă mă mai așteaptă încă puțin. Mă îndrept către dulap și îmi iau la nimereala niște haine și mă îmbrac cât pot de repede și cobor jos. Îmi iau geaca pe mine, cheile și ies.
În fața mea se afla o piticanie plină de draci care mai avea puțin și sarea la gatul meu.
"-Gata? "
"-Da,hai să ne grabim ca vreau să ajungem la ore și îmi este foame! "
"-Și mai ziceai de mine ca sunt disperat! "
"-Păi ești! "
Brunetul își dă ochii peste cap enervat deja de tupeul băiatului și o ia înainte lăsându-l pe Jungkook în urmă .Timpul trece enorm de greu când ești într-un loc pe care îl urăști din tot sufletul și nu, Jungkook nu era singurul care credea asta, toți o fac.
În momentul asta castaniul se simțea exact ca un prizonier la cea mai rea închisoare din lume deși în adâncul sufletului său știa că nu liceul este cea mai rea închisoare. O palmă puternică pe spate putea aduce pe cineva la realitate? Poate pe alții nu dar pe Jungkook mergea de fiecare dată.
"-Să te fut în gura Jimin! "
"-Unu, nu ai cu ce și doi, numai Yoongi are ascest drept așa că slabe șanse iubire. "
"-Chiar dacă numai Yoongi are dreptul de a face asta amândoi știm că nu o să o facă niciodată pentru că deși sunteți împreună de aproape un an știi cum e Yoongi, de-abia dacă va sărutati așa că gura Park! "
"-Te urăsc pentru asta! Urăsc faptul că ai dreptate. "
Brunetul își lasă ușor privirea deoarece nu vroia ca castaniul să îi vadă ochii care acum aveau lacrimi în ei.
Cel mai mic se ridică de pe scaun și îl îmbrățișează pe brunet șoptind un îmi pare rău .
"-Când ai vorbit ultima oară cu el? "
"-Ieri seară, mi-a zis ca o sa vină să mă ia cu mașina azi de la liceu deoarece părinții lui m-au invitat să iau prânzul cu ei. "
"-Aha, poate ai o nouă șansă de a mai te apropia de el, măcar puțin! "
"-Nu stiu ce să zic Jungkook, la cum este el ma îndoiesc ca o să îmi iasă ceva. "
"-Nu știi până nu încerci. Hai să mergem, chiar numai am chef de ultima oră! "
"-Ce oră aveam? Am si uitat. "
"-Chimie."
"-Eww ! Urasc chimia, hai să mergem cât mai repede posibil deoarece mai sunt 10 minute și se sună! "
"-Ok, hai! "
Cei doi băieți își strâng lucrurile și pleacă degrabă fără să le pese de ce spuneau ceilalți sau de faptul că o să primească absența și poate chiar și un mare patru , tot ce vroiau era doar să plece odată din acel loc infect .
CITEȘTI
Seventeen||Taekook
Fanfiction"Nu aș fi crezut niciodată că viața mea ar fi putut fi atât de frumoasa până ca tu sa apari în viața mea "