Salut! Eu ma numesc Rachel Evans,atau in Anglia, am 19 ani,par negru tuns bob,ochi caprui si 1.70inaltime,sunt gotica si imi place negrul,nu am foarte multi prieteni dar am un BFF si aceasta e povestea mea. Dorinta de razbunare curge prin venele mele.
Era o zi ca oricare alta. Ma pregateam sa merg la liceu. E ultimul an pentru mine si mam gandit sa dau la arhitectura. Sunt creativa,imi place matematica si sunt buna la desen. Ma trezesc,imi fac rutina si ma imbrac. Merg jos unde ma asteapta parinti mei. Ne intelegem bine. Ii iubesc. Astazi au zi libera si o sa stea acasa. Mananc ceva si fug spre liceu. Cum intru pe poarta o iau din nou la fuga spre clasa. Intru si ma pun in banca sa invat caci in scurt timp venea Bacul. Asta zici ca e Uraganu Catrina si noi Statele Unite*gluma proasta*. Intra profu si incepe ora. Tot asa pana se termina tot si ma indrept cu BFF-ul meu,Ana spre o cafenea.
Parinti mei sunt acasa. Mama e contabila si tata lucra cu fierul,adica face arme,cutite sabii,pentru tot felu de persoane si ma invatat si pe mine.
Inapoi la noi. Eram cu Ana la cafenea. Cand sa incepem sa discutam apare iubitu ei. Darius il cheama si are 25 de ani. Nu sio putut gasi pe cineva mai de varsta ei? Va zic eu. Nu. Asta neo stricat toata distractia sau ma rog,mie mia stricato. Dupa ce beau un suc ma indrept spre casa. Miam bagat muzica in casti ca sa treaca mai repede timpul. Ajung si se insera. Partea ciudata e ca toate becurile erau stinse si usa deschisa larg. Paranoica din fire merg in bucatarie si aiu un cutit. Incep sa strig daca e cineva in casa dar nu raspunde nimeni. Merg tiptil la etaj la camera parintilor. Deschid incet usa care scotea un scartait ingrozitor. Intru si era sa lesin. Parinti mei,macelariti,morti pe pat cu gurle taiate intrun zambet macbru. Tip de frca. Pe pereti era scris cu sange GO TO SLEEP. Cine ar putea face asta? Ma indrept in fuga spre iesire ca sa chem ajutor inca cand cobor scarile,un cutit na strapunge in spate si cad pe jos. Ma sucesc sa vad cine era. Era un baiat? Cu acelasi zambet crestat pe obraji,plin de sange si fara pleoape. Avea niste ochi aproape albi ai parul lung,negru si slinos.
???: GO TO SLEEP!
Imi infige cutitul in piept dar nu mor. Eram lesinata intr-un fel. Simteam si auzeam tot ce se intampla in jur. Simteam cum ma taia pe tot corpul. Mia crestat si mie acelasi zambet,mia facut o taietura pe ochii,taieturi lungi si adanci pe corp si una nu foarte adanca la gat. Simt ca a plecat. Stau asa de 10 minute. Se aud pasi si un strigat de disperare. Era o vecna care ma descoperit. A suna la politie si de aici am lesinat dea binelea.
YOU ARE READING
Razbunare inposibila(Creepypasta)
HorrorIn aceasta carte o sa arat povestea unei fete,a lui Homocidal Liu si a lui Jane Evarlasting care incearca sa se rezbune pe Jeff the Killer.