Az imént kaptunk egy jó hosszú ügyet Barbarával.. nem is értem hogy hogy bízhatták ránk pont egy sorozatgyilkos ügyét amikor 1 hete vagyunk itt.
Barb már rajta van az ügyön, én még pánikolok.. annyi filmet néztem hogy a rendőröket megölik és a gyilkos életben marad és folytatja a mészárlást.. Na mindegy megyek segítek Barbarának felállítani a nyomokat.Ez a gyilkos már 5 éve öli az embereket. Kisgyerek? Felnőtt? Öreg? Neki aztán teljesen mindegy. Csak öljön. Ezt úgy tudnám leginkább elmagyarázni mint a drogot vagy az alkoholt. Mindegy milyen, csak legyen mert attól jobban érzik magukat.
Állítólag most elkapott egy embert, de most azt kínozza, mint hogy megölje. Lehet hogy így próbálja férkőztetni? Nem is tudom mi a jó szó.. hogy ne gyilkoljon.. Ebben az évben 50 embert ölt meg. Ez nem vár.. ez egyből lecsap áldozatára.- Barb, kiderítetted hogy hol van a pontos címe?
- Nem, még nem.. nem használnak semmilyen elektronikai készüléket amit bemérhetnénk..
- Értem, nos akkor mit csináljunk?
- Talán megnézhetnénk az eltüntek tábláját!
- Jó, talán kikérdezhetnénk a családtagokat..
- Jó, mindig van ott egy telefonszám amit felhívhatnánk..
Itt vagyunk az eltüntek táblájánál ez a városban van a központban. 10 ember tünt el. Felhívjuk a telefonszámokat.
-Jónapot, maga Rebeka rokona? Az eltünt emberek listájáról keressük, mi vagyunk az F.B.I
-Óh igen meglett a kislányunk? Nagyon várjuk haza!
-Sajnos nem. Mi ki szeretnénk hallgatni önöket. Mikot tünt el pontosan, hogyan tünt el, és hol tünt el. Beleegyeznek?
-Igen, persze!
-Jó még ma kimegyünk. Viszhal.
-Viszhal.
Jó, ma kimegyünk Rebeka anyához.
Rebeka rokonai/szüleinél...
Gondolat : Ez a ház nagyon régi, de Rebeka szobája tiszta, rendezett. Szerintem össze esett a család és várják hogy Rebeka hazajöjjon..
- Nos mióta tünt el Rebeka?
- 2 napja. A rendőrség nem csinál semmit. Most csak önökre vagyunk bízva.
- Hogy érti hogy nem csinál semmit?
- Csak egy bolond nőt látnak bennem.
Csak azt hajtogatják hogy le kell telni egy bizonyos időnek hogy keressék. De miért kéne? Most kéne keresni mert most tünt el, amíg van remény!- Értem, elmondaná hogy hogyan néz ki Rebeka, mi a teljes neve, magassága stb?
-Rebeka, Rebeka Baker. Magassága 168 cm. Barna haja van, ártatlan nézése. Senkinek nem ártott nem értem hogy miért vitték el!
- Kérem ne sírjon. Mondanom kell valamit önnek, ami lehet nem fog magának tetszeni. Lehet hogy egy sorozatgyilkos vitte el a lányát. De ez még nem biztos.
-Uram isten! Ez nem lehet! Hogy tudhatta elkapni! Nem is jár szórakozni sehova! Ki sem ment a házból. Hogy?
- Elnézést, de ön dolgozik?
-Igen éjszakás vagyok.
- Nem lehet hogy a barátaival ment el diszkóba? Vagy csak úgy el sétálni?
-Az lehet. De akkor nekem elmondta volna! Nekem mindent elmond! Ő nem olyan mint a többi!
- Értem, most mennünk kell kivizsgálni az ügyet. Hamarosan értesítjük ha valamit találunk a lánya kapcsán! Ennyit megígérek.
- Jó! Adok róla egy képet! Ez az egyetlen képe amit készített, nem szeret fotószkodni.
- Értem.
Az F.B.I bázisán
-Barb, írd fel mind a táblára mind amit az anyuka mondott plusz a képet tűzd fel.
- Oké! Aztán? Mármint nem tudjuk hogy hol van. Mit csináljunk?
- Megkérdezzük a barátait. Lehet velük ment el valahova.. az anyuka nem mondta hogy hol vannak a haverjai?
- Nem, de rákeresünk facebookon. Ott biztos vannak képek ha elmentek valahova. Tudom hogy milyenek a mostani tinik. Ők sosem csinálnak semmit. Persze, fogadom hogy le van tiltva az anya a face-ről!
- Csigavér.. Megkeresem.
Igazad volt. Tényleg le van tiltva. Nimcs az ismerősei között, de tegnap tett ki képeket a barátairól hogy " At the disco bitches come over " el kell mennünk a diszkóba. Kikérdezem a security- t. Vagy a pultosokat, vedd le a képet és gyere!A diszkónál
Itt vagyunk, miért van nyitva ilyenkor a diszkó?
Uram isten! Ez egy holttest?
Beszélek a rendőrökkel!-Jónapot, miért nem hívtak minket? Mi vagyunk az F.B.I
- Igen tudjuk de valaki hagyott egy üzenetet a holttest mellett hogy
"Szeretnének megszabadulni tőlem?
Akkor hadjanak békén had intézzem a hobbimat és megyek! Ebben az évben is meg kell hogy legyen a 100 ember gyilkosság, ne hívják az F.B.I - t, nem szeretném hogyha megint képek legyenek rólam mindenhol, mert akkor 150 emberre teszem a listát! "- Még szerencse hogy nem hívtak
Nevettem fel hangosan amikor az a pultos odahívott- Igen?
- Én tudom kit keresel, Rebekát nem de?
- Maga ezt honnan tudja ?
- Hát onnan hogy én régen a barátja voltam.. de nagy hiba volt,
Senkivel nem foglalkozott, csak a bulizással a barátját akkor használta csak ha volt kedve.
Minek keresitek?- Eltünt.
- Ez nem lehet, hisz tegnap látt-
- Láttad a diszkóban ? Tudom. Azért vagyunk itt...
Nyomokat keresnénk.. nem tudod hogy hova ment buli után?- Valamilyen kávézóhoz ment, kitett facera egy fotót, és emberek elkezdtek gyülekezni, és ráírtak hogy menjen oda, és ott folytassák a bulit.
Valamit akar még tudni?- Megtudhatnám a nevét?
- Justin.
- Köszönöm. Viszlát.
- Viszlát.
- Barb, megtudtam hogy egy kávézóhoz mentek, onnan folytatták volna a parádét. Be kéne mérned hogy melyik kávézóhoz mentek. Csak posztoltak ott is valamit, derítsd ki! Addig még szétnézek a diszkóban, átkutatom a holttestet!
- Értem! Azonnal..
Barbara elég jó társ. Egy szóra megcsinál mindent. Ő inkább a technológiához ért, én ezekhez..
Ketten jó csapat vagyunk.
De koncentráljunk, a holttest zsebében volt egy öngyújtó, beviszem a bázisra, hátha használta más is!
Így könnyebben kideríthetjük hol van Rebeka. De miért pont Rebeka? Mert ő 2 napja tűnt el, és a sorozatgyilkos is most bukkant fel..
A többi már 3-5 hónapja tűnt el. Lehet hogy elrabolták őket, de nem biztos hogy a sorozatgyilkos.
Vagy az is leheg hogy nem bírták a szüleiket és leléptek.
Ahogy mondtam, elmegyek ujjlenyomatokat szerezni a gyújtóról.
Hogyha rajta van Rebeka ujjlenyomata, még egy lépéssel közelebb járunk majd.Ujjlenyomat vizsgálás után
Ahogy gondoltam, Rebeka ujjlenyomata rajta van. Akkor dohányzik is, szóval lehetséges hogy bement a dohányboltba menet közben. Mit csinál ez a lány? Az anyja azt mondta hogy ki sem megy a házból.. lehet hogy az anyjának is köze van az ügyhöz? Lehetséges..
Mindegy, még ma folytatom a kutatást.
Holnap pedig elviszem Barbarát vacsorázni, megérdemli.
Úgy gondoltam hogy elmegyek a holttest szüleihez, kb. egy idős Rebekával. Túl sok nyom van még. Ki kell derítenem hol van Rebeka.
YOU ARE READING
SorozatGyilkos
ActionJimmy és Barbara F.B.I -os dolgozók, kaptak egy ügyet, miszerint egy sorozatgyilkos itt garázdálkodik New York városában. Vajon elkapják a gyilkost? Szépen lassan kiderül!