ŞİMDİ OKUDUĞUN Capsler 2 De Todo Capsler kitabının hemen ardından gelen Capsler 2 kitabı size kahkahaya boğacak! Haydi gelin, başlayalım. QueenDesign'a saygılarla... ❤️ #caps #capsler #capsler2 #emirhanozer1 #espri #fotoğraf #görsel #komik #pinterest Capsler 51 ~Wp Mesajları ~ 204 15 20 thanosneith tarafından thanosneith tarafından Takip Et Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Reportar Historia Merhaba Capslere bakıp gülmeye gelen ponçik arkadaşlarım. Beni artık tanıyorsunuzdur. Jacqui. İyi gülmeler. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.