❤️Rusza przedsprzedaż autorska!
Czas trwania: od dziś do 23. lutego
⭐️Cena książki to 37 zł (książka, zakładka, dodatek, autograf) do tej ceny należy doliczyć kwotę wysyłki
💌Możliwości wysyłki:
Poczta Polska (8,50zl)
Paczkomaty InPost ( 12,99)
🖤Zamówienia można składać w wiadomości prywatnej tutaj na Instagramie (nazwa: aleksandramozejko_autorka) lub tutaj na Facebook'u w wiadomości prywatnej.
🖤W wiadomości proszę napisać dokładny adres, imię i nazwisko, mail i (w przypadku wysyłki paczkomatem) numer telefonu oraz życzenia dodatkowe (w przypadku dedykacji imiennej - dla kogo zadedykować).
Sposób płatności: przelew lub blik
Książki będą wysyłane w okolicach premiery.
Buziaki!Pierwszy tom serii mafijnej „Dzieci mafii"!Elena nigdy nie podejrzewała, że całe jej życie ulegnie zmianie w dniu zaręczyn siostry. To wtedy spotyka nieznajomego, który kiedyś uratował ją przed natarczywym kuzynem. Jakby tego był mało, to właśnie ten mężczyzna ma zostać jej szwagrem. Dla Gabriela DeLuca – capo dei capi chicagowskiej mafii – małżeństwo bez miłości to nic wielkiego. To inwestycja jakich wiele. Jednak, kiedy w dniu zaręczyn widzi zadziorną diablicę, która przed laty uderzyła go w kolano i uciekła, nic nie wydaje się już takie oczywiste. Nagle mafioso ma ochotę zmienić swoje plany. Kiedy ktoś taki jak Gabriel DeLuca czegoś chce, zawsze to dostaje.
Praca zakończona książka oddana do druku Tyle emocji i strachu to ja już dawno nie przeżyłam haha, Ale z całego serca chcę podziękować wszystkim wydawnictwa NieZwykłe. Jesteście wspaniałymi ludźmi i to dzięki wam mogę to wszystko przeżywać
Moje kochane!!
Dostałam dzisiaj maila ;) Znamy już datę wydania Córki Mafii tom 1 trylogia Dzieci Mafii
10. MARCA.2021 !!!!
ZAPISUJEMY W KALENDARZACH 💋
Kochane udało się !!!!
Od tygodnia nadal nie mogę w to uwierzyć ani się otrząsnąć. Oficjalnie "Córka Mafii" zostanie wydana w MARCU 2021!!!! Przez Wydawnictwo Niezwykłe 💋
Z racji tego muszę usunąć wszystkie rozdziały, pozostawiając wam jedynie trzy pierwsze rozdziały. Jest mi ogromnie przykro z tego powodu, ale mam nadzieję, że zrozumiecie, takie są zasady. Każdy, kto będzie miał ochotę, zapraszam do kupienia, przeczytania i postawienia na półce lub wrzucenia do niszczarki ;)
Daliście mi szansę mimo moich błędów, za które oczywiście mocno przepraszam ;) Dzięki waszym komentarzom, gwiazdeczką oraz ciepłym słowom, każdego dnia moja energia i zapał rosły.
To wszystko jest możliwe dzięki WAM!!!
JESTEŚCIE WIELKIE I KOCHANE ;*
ZAPRASZAM DO SIEBIE NA FACEBOOKA :)
W wyszukiwarce proszę, wpiszcie: AleksandraMożejko- Strona Autorska
https://www.facebook.com/AleksandraMożejko-Strona-Autorska-113213323787440/?modal=admin_todo_tour
MAŁY PRZEDSMAK ;)
- Nienawidzę cię.
- Nie skarbie. Mylisz się, kochasz mnie tak samo jak ja ciebie.
- Pieprz się.
Chwytam delikatnie jej podbródek i zbliżam do siebie.
- Mam zamiar pieprzyć. Ale tylko i wyłącznie ciebie!
CZYTASZ
Córka Mafii Tom 1- ZOSTANIE WYDANA !!! 10 Marca 2021 !!!
RomancePierwszy tom serii mafijnej „Dzieci mafii"! Elena nigdy nie podejrzewała, że całe jej życie ulegnie zmianie w dniu zaręczyn siostry. To wtedy spotyka nieznajomego, który kiedyś uratował ją przed natarczywym kuzynem. Jakby tego był mało, to właśnie t...