Wstęp

1.8K 104 40
                                    

1.Co to Kamidere?

typ będący męskim odpowiednikiem typu Himedere, jest przeznaczony dla postaci męskich (Kami oznacza boga, a Megami boginię), jednak w rzadkich przypadkach, typ ten posiada kobieca postać, najczęściej o typowo feministycznej osobowości, najlepszym przykładem takiej postaci jest Mio Isurugi z anime MM!.
Kamidere wobec osoby w której jest zakochany, zachowuje się, jak sama nazwa wskazuje, jak Bóg i oczekuje od niej takiego traktowania. Kamidere ma również wymagania wobec swojej ”Bogini”. Ponieważ Kamidere najczęściej jest postacią w centrum uwagi, jego ukochana też musi zwracać na siebie uwagę. Kamidere najczęściej był wychowywany w szczególnej uwadze, i uczony, że władza jest najważniejsza, przez co stał się arogancki i egoistyczny. Warto wspomnieć, że jeśli Kamidere spotka innego Kamidere, może się między nimi zrodzić wrogość, ponieważ „Bóg jest tylko jeden”.

Doskonały wybór w wyborze książki. Gorzej w wyborze drugiej połówki... Poważnie już yandere lepsze. Choć nie....yandere cie zabije a kamidere wykończy psychicznie. Ale,spokojnie od tego masz tą książke!!! Uzbroje cię,dodam odwagi i w razie co mam yandre do oddania!

NOTATKI:

Ty: ( )

Polska: Ja nie dam rady? Potrzymaj mi piwo

Anglia: Daj mi lepiej patelnie żebym mógł mu przywalić.

Norwegia: Ten człowiek nie jest moją połówką.

Instrukcja Obsługi KamidereOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz