"But tonight you bellong to me..."
Taş plaktan yükselen müziğe eşlik etti Jin. Bir yandan oturduğu açık renk derinin süslediği koltuktan kalkıp az ilerisinde bulunan kitaplığa adımladı. Adımları öyle monoton ilerliyordu ki, sanki monotonluk yalnızca rahatlıktı.
Buram buram deri kokan odaya eşlik etti ve eline deri kaplı bir kitap aldı,
'ayrılık ansiklopedisi'.
Kaşlarını çatıp koltuğuna adımladı. Böyle bir kitap satın aldığını hatırlamıyordu. Elleri hunharca sayfalarda gezindi ve bir bir başlıkları okudu.
Sevgiden, ayrılmak.
Ölümden, ayrılmak.
Duygulardan, ayrılmak.
Benliğinden, ayrılmak.
.
.
.Ve en altta tanıdık bir el yazısı gördü.
Taehyung'dan ayrılmak.
Gözleri okuduğu saniyede büyürken alt dudağı titredi Seokjin'in. Kahveleri son hızla yazının yanındaki (yine aynı şekilde yazılmış) harflere tırmandı.
713
Elleri kendinden bağımsız kitabın sonuna ulaştı ve son sayfadaki boş bölüme yazılmış güzel el yazısını okudu.
"Seokjin'e
Eğer bunu okuyorsan, Jin ne yapmak istediğimi çoktan anlamışsındır. Kitabın orjinali deri kaplama değildi fakat senin deriye olan düşkünlüğün ancak bunu fark etmeni sağlayabilirdi, üzgünüm.
Hem kitap hemde bizim için.
Senden ayrılmadım ama son zamanlarda kafama o kadar girdi ki bu düşünce kaç sefer senden ayrılma raddesine geldim, sana yanlışlarını söylemeyeceğim, mükemmel olamazsın zaten. Fakat fark etmen gereken şeyleri fark ettikten sonra gel yanıma.
Annemlerdeyim.
Bu dünyada gidebileceğim iki yer var bir annemler ve iki sen.
Lütfen alanlarımı kısıtlama ve iyi olduğunda son kez tekrar deneyelim.
Hala seni seven sevgilin (ayrıca 3 yıllık kocan) Taehyung."
°°°
Just stop your crying, its a sign of times.
merhaba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
separation encyclopedia, [taejin]
Fanfiction°Ayrılık ansiklopedisi Taehyung için evliliğini kurtarmanın anahtarıydı, çünkü her şey onunla başlamıştı." Başlama tarihi: 24. 08. 2019 ✓ ©sisezra