Francja, 2012
TRAGEDIA!
Dnia 15 maja bieżącego roku, zginął detektyw śledczy Paul Jambon. Został zastrzelony podczas interwencji w domu podejrzanego (szczegóły sprawny na stronie 13). Cztery godziny później, do niceańskiego laboratorium kryminalistycznego został wpuszczony trujący gaz. Prawie cały zespół zginął na miejscu (nekrolog na stronie 20). z całego zespołu pozostały tylko dwie osoby. Młodsza śledcza Kateline Anderson i nowo przyjęta patolog Margot Benoit. Sprawca tego okrutnego mordu nie jest znany. Śledztwem zajmie się Inspektor Ignace Sol. Nie udało nam się jeszcze dotrzeć do żywych ofiar tego tragicznego zdarzenia. Podejrzewamy, że rząd uniemożliwia nam dotarcie do Nich. Więcej informacji wkrótce.
==================================
Hej. dawno temu dałem propozycje by rozpocząć, interaktywną z wami, serię kryminalną. No to zacznijmy. Jeżeli ktoś ma ochotę, to zapraszam do tworzenia własnych zbrodni. Nie jest to obowiązkowe, ale mi będzie miło. Teraz pewnie się pytacie "Ale jak mamy to zrobić?" Już śpieszę z wyjaśnieniem.
Co muszę wiedzieć.
- Co główni bohaterowie zostają po przyjeździe. (Stan ofiary, otoczenia itp.)
- Nick osoby dającej pomysł. (Chyba, że nie chce, to wtedy nie trzeba)
Czego nie muszę wiedzieć, ale mogę (jeśli tego nie będzie, wymyślę sam.)
- Dane ofiary (imię, nazwisko, wiek, kolor oczu, kolor włosów, sylwetka, miejsce zamieszkania, pochodzenie, miejsce pracy, rodzina, adres rodziny, stan cywilny, czy ma zezwolenie na broń, czy posiada broń, a jeśli tak to jaką itp.)
- Przyczyna zgonu,
- Narzędzie zbrodni,
- Czy ma dziewczynę/chłopaka (dane),
- Dane mordercy,
- Motywy mordercy,
- "brudy" ofiary,
- Podejrzani,
- i to co wam wpadnie do głowy.
(Jak czegoś nie rozumiecie lub macie dodatkowe pytania to walcie śmiało).
Druga część informacji nie jest mi bardzo potrzebna. Nie musicie tam nic pisać. Jeśli czegoś nie rozumiecie lub macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach.
I teraz przechodzimy do części, na którą tak bardzo czekaliście. Co będziecie z tego mieć. Oprócz sadysfakcji, (bo to wam przecież nie wystarczy) twórca będzie mógł przyczynić się do upieńkszenia Wattpadowej społeczności (chyba, że ja coś zjebie), jego nick będzie wymieniony w rozdziale i może dam followa (jeśli znajdę na końcie coś, co mnie zainteresuje.) Sprawy wysyłajcie na mojego gmaila (grewius.polska@gmail.com) lub na privie (może ogarnę jak to zrobić). W ostateczności w komentarzu. To tyle. A teraz do następnego. Narka. (pamiętajcie, że nikogo do niczego nie zmuszam. Jeśli chcecie wraz ze mną tworzyć tą opowieść, to tylko dobrowolnie).
CZYTASZ
Wydział Kryminalny
Mystery / ThrillerFrancja, rok 2022. Do Niceańskiego laboratorium kryminalistycznego dołącza nowy członek. Konrad Wolve. Przygoda ma się dopiero zacząć. Historia współtworzona z czytelnikami. Zasady są w prologu. Pomóż stworzyć historię. Jest to w sumie odświeżenie (...