Lee Jeno

283 13 0
                                    

Tajuk:
Thank you
Character:lee jeno/(y/n)

Sad ending...

100% idea kawan author

~~~~~~~~~~~~~~~~
(Y/n) pov..

Hari ni dh masuk minggu kedua aku menjadi isteri kepada lee jeno.Seorang namja yg dingin dan panas baran.Setiap hari aku didera calar dibadan aku menjadi hiasan padanya hiasan yg sangat cantik baginya tapi bagi aku perkara paling aku benci

"Woi perempuan bagi aku air aku haus" aku hanya mengikut je kalau melawan nnty dia pukul aku"bawak air pun lambat kau dh kenapa?"aku segera melajukan pergerakan"sory"dia pandang aku dengan pandangan yg dingin "heh lembab" dia tunjal kepala aku"awak ni kenapa?"soalku sedikit tegas"ouh dh pandai melawan ee"dia cengkam rambut aku mata aku berair akibat sakit"kau dengar eh takde sape boleh lawan ckp aku kau tu miskin buatlah cara miskin dhlah menumpang"dia hina aku.Itulah sbb dia taknak kawin dengan aku sbb aku miskin"sakit jeno"aku cuba lepaskan rambut aku"ouh kau sakit hati aku ni lagi sakit sbb kau yeojachingu aku tinggalkan aku sbb kau aku tak boleh dengan dia"aku menangis sepuas hatu aku lama sikit baru dia lepas"aku nk keluar kalau kau bagitau sesiapa pasal hal ni siap kau"dia ambik kunci kereta dan bla.

Kepala aku sakit sakit sangat.Aku menghidapi penyakit barah otak stage 3 dan aku tak dapat hidup lama.Aku nk jeno bahagia dengan aku tapi kalau dia teruskan perangai mcm ni sampai bila ii takkan bahagia hidup aku

Aku masuk bilik ambik ubat dan makan reda sikit baru aku turun nk sediakan makan malam

Ding!dong!

Aku berlari bukak pintu muka jeno dengan mata yg berair

Aku be like'dh kenapa mamat ni'

"Awak okey?" soalku lembut dia peluk aku buang tabiat ke husband aku sorang ni"aku nk mintak maaf sbb selalu dera kau aku salah sangka sebenarnya jennie tak pernah cintakan aku dia hanya nk kan harta aku je"aku menepuk belakang dia dan aku usap kepala dia"okey awak duduk kejap saya nk masak"dia tarik tangan aku"aku mintak maaf"aku mengganguk lalu tersenyum

~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 bulan kemudian...

Aku tgk husband aku duduk dekat sebelah aku tunggu aku bangun.Aku dh lama terlantar kt hospital sbb penyakit aku merebak sel kanser aku mengembang.Kepala aku botak,bibir aku kering,muka aku pucat dan takde seri langsung"awak"jeno pandang aku"sory sbb selalu sakitkan hati awak,sory sbb saya tak dapat jadi isteri yg terbaik,sory sbb tak bagi awak anak mcm org lain,sory saya bukan perfect mcm org lain,halalkan makan minum saya thanks sbb selalu ada dengan saya waktu saya sakit thanks sbb hadir dalam hidup saya,saya harap awak boleh jumpa org yg jauh lagi baik dari awak saya akan ingat awak sampai bila ii.Saranghae jeno"pipi jeno dibasahi air mata"aw...awak....ja...jangan...mcm...tu"aku kesat air mata dia"jangan nangis saya taknak awak nangis"dia pegang tangan aku"kalau awak nk tahu waktu awak takde kt rumah saya cium bau baju awak,saya rindukan awak awak tak pernah  perasan pun sbb awak sayangkan jennie tapi takpe  awak dipaksa kawin dengan saya,saya tak boleh nk bantah sbb saya kena bersyukur awak sudi kawin dengan saya.Thanks awak"nafas aku tersekat ii tiba ii pandangan aku gelap,wajah yg terakhir aku tgk ialah lee jeno...

End 543 words..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

H.A.M.B.A.R 😪

nct Dream imagineWhere stories live. Discover now