MM|2

9 1 0
                                    

Hari ini merupakan hari mereka berkumpul kerana pada hari ini mereka menyambut ulang tahun Tan
Sri Kamal.

Mereka mejemput semua ahli mafia yang bekerja dengannya.

"Okey today is the birthday of our King of Mafia".Kata pengerusi yang sedang bercakap dihadapan.

"Jadi dipersilakan Tan Sri Kamal untuk naik ke atas untuk menyampaikan ucapan".Sambungnya lagi.

"Thank You. Saya just nak cakap thank you sebab bekerja dengan saya selama ini.Sebenarnya saya mahu membuat satu pengumuman".Kata Tan Sri Kamal serius.

"Apa yang daddy nak cakap eih?".Tanya Tasya berbisik disebelah abang nya iaitu Izraf.

"Entah daddy nak cakap yang dia nak kahwin baru la kot".Kata Izraf mendatar.

  "Apa kau merepek ni sial".Celah Izril.

  "Aku rasa bodoh sangat tanya kau".Kata Tasya.

"Sebenarnya nak turunkan pangkat saya kepada anak sulung saya iaitu Kyle Izraf".Kata daddy dengan wajah yang tenang.

"HAH!". Jerit Izraf perlahan.

Izril,Tasya,Naim,Calvin,Qash dan Qarl memandang ke arah Izraf yang jelas kelihatan terkejut.

"Come here,son".Panggil daddy.

  "Pergi la bangang yang kau shock sangat tu pahal?".Sampuk Qarl merupakan kembar seiras kepada Qash.

  "Haa...aku pergi la ni".Kata Izraf pula.

  "Mulai sekarang saya nak kamu tahu yang saya bukan lagi king kepada kamu semua sebaliknya anak saya".Kata daddynya lalu semua menepuk tangan.

  "Haihhh.....Bala-bala".Bisik Calvin merupakan The Great Magician In The World.

  "Hai,aku tak tau nak cakap apa yang pasti aku nak cakap thanks to my daddy".Kata Izraf.

Mereka semua bangun dan menepuk tangan dan meraikan boss baru mereka.

Izraf turun dari pentas dan pergi ke arah kumpulan nya.

"Hai,new king".Usik Calvin.

  "Hai,Kau sapa?aku tak kenal lah".Usik Izraf pula.

  "Apa sial?Mentang ii jadi king terus amnesia eh?".Balas Qarl merupakn Mr Headhunter yang terhebat.

   "Berani kau eah?aku bunuh kau nanti".Balas Izraf.

   "Neraka jahanam tempat kau".Sampuk Tasya stelah lama berdiam diri.

   "Ehemm...Sedar diri sikit".Balas Izraf.

   "Sekarang ni nak enjoy ke tak?".Tanya Calvin.

   "Takyah nak enjoy bagai,haihh bala ii".Celah Naim.

   "Eihh ni party aku suka hati gua la nak enjoy,Jom Vin kita enjoy".Kata Izraf mendatar.

  "Korang tak pergi office siap korang".Sampuk Izril.

______________________________________________________

Keesokan harinya, dua ii ekor bala tu pegi lambat...

"woii,bangun lahanat!".Jerit Izril kepada abangnya.

"Vin bangun pergi office!"Jerit Tasya kepada calvin.

"Bangun!Bangun!Bangun!Calvin!Izraf!Bangun!".Jerit dua ekor kembar seiras itu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Are You Human?Where stories live. Discover now