Tanıtımlar ム Beriths

625 61 117
                                    

Lütfen sadece en beğendiğiniz, yukarıda ve bundan iki önceki bölümde gördüğünüz tasarımlara en uygun olduğunu düşündüğünüz tanıtımın sahibinin adına "Oyum buna

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lütfen sadece en beğendiğiniz, yukarıda ve bundan iki önceki bölümde gördüğünüz tasarımlara en uygun olduğunu düşündüğünüz tanıtımın sahibinin adına "Oyum buna." diye not bırakın. Eğer birden fazla tanıtıma oy verirseniz en üstte yer alan tanıtıma oy vermiş sayılacaksınız. Önce tanıtımın sahibinin ismi altında ise tanıtım yer alıyor buna dikkat ederek oy verirseniz sevinirim. Hepsine bir göz gezdirdim, gerçekten  okunmaya değerler. Üzerlerinde oynama yapmadım sadece gözüme çarpan noktalama işaretlerini, büyük/küçük harf kullanımını düzelttim. Umarım adil bir oylama olur. Büyücünüz herkese başarılar diler!


choichaeanna

İnsanların sadece yakın arkadaşına bir duygu beslemesi normal bana göre. Sonuçta o senin arkadaşın değil mi? İşte burada iki seçenek oluyor.

Ya;

- Evet der

Ya da;

- Hayır.

Hangisi kalbinizi daha çok kırar? Evet mi, hayır mı?

- -

'Ya Lalisa, sen sadece en yakın arkadaşımsın. Seni seveceğimi falan düşünme sakın!'

Bana işaret parmağını sallayarak konuşmuştu ve beni ardında bırakarak gitmişti. İlk defa ciddi olarak kavga etmiştik. Onu...kaybetmiştim.

'Jeon Jeongguk! Umarım, senin onu sevdiğin biriyle ilişki yaşarsın.'

Diyebilmiştim sadece. Kalbim bu kadar kırıkken.

'Lalisa.' Birinin bana seslenmesinin ardından arkamı döndüm. Bang Chan?

'Efendim Chan?' Sormuştum. Onunla diyaloğumuz olmazdı. Soğuk biriydi. Ve birazcık, korkunç ya da garip.

Ellerini cebine koydu ve ardından konuştu;

'Sen, ağlamayı hak etmiyorsun Lalisa. Sen mutlak mükemmelliksin. Gözyaşlarını akıtan insanlardan intikam alman gerekiyor.'

Ona şaşkınca baktım. Ne yani Jeongguk'tan intikam almamı mı söylüyordu?

'Ne diyorsun sen? İntikam falan unut. Ben insanlardan intikam almam.'

Balaccie'nin Büyü Dükkanı | İksir SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin