BRAVADO'ya hoşgeldin!
👤: Uygulamamızı indirerek bize meraklı birisi olduğunu göstermiş oldun. Eğer cesur biri olduğunu da kanıtlamak istiyorsan hemen şimdi uygulamaya kaydol ve birilerine meydan oku!
👤: Ve unutma ki, BRAVADO kelimesi meydan okumak anlamına geldiği gibi kabadayılık anlamına da geliyor; umarız ki doğru şekilde meydan okur ve bir kabadayı değil, cesur bir kahraman olursun!
Şimdi seçeneğini yap:
• Cesur biri gibi uygulamaya kaydolacağım ve Oyuncu Boğa olacağım!
• Macera aramıyorum, sadece İzleyici Boğa olmaya ve videoları bombalamaya geldim!
• Korkak biri gibi uygulamadan çıkış yapacağım!
👤: Tebrikler! Oyuncu Boğa olmayı seçerek cesaretini kanıtlamak için önemli bir adım attın. Şimdi gerekli yerleri doldur.
Kullanıcı adı: jeonjk
Yaş: 20
profil fotoğrafı:
Uygulamanın şartlarını okudum, anladım ve kabul: ediyorum
👤: İlk işlemi tamamladın! Şimdi sırada uygulamayı nasıl kullanacağını öğrenme zamanı:
1) Her meydan okumada, meydan okuyacağın kişinin profiline girerek meydan durumuna bakarsın ve eğer o kişi bir meydan okumada değilse, köşede gördüğün boğa simgesine tıklayarak bir meydan okumada bulunursun.
2) Meydan okumanı yaparken her seferinde, önce kendi kullanıcı adını ve meydan okuyacağın kişinin kullanıcı adını söylediğin, sonra da meydan okumanı söylediğin bir video çekerek bunu BRAVADO'da paylaşırsın.
alt not: bir kullanıcıya aynı anda birden fazla meydan okuma gelebilir. Meydan okunan kullanıcı, kabul etmek istediği meydan okumayı kendisi seçer ve diğerleri otomatik olarak reddedilir.
3) Eğer meydan okuduğun kişi zaten bir meydan okumadaysa, kenarda gördüğün kırmızı bayrak tuşuna basarak o kişi müsait olduğu zaman sana bildirim gelmesini sağlayabilirsin.
4) Ola ki meydan okuma içerisinde olduğun kullanıcı, ilk meydan okuma dışındaki herhangi bir meydan okumanı reddederse, bu uygulamada korkaklara yer olmadığı için o kullanıcının mevcut bullpuan hanesinden elli bullpuan düşürülür. Kabul ederse ve meydan okumasını başarıyla tamamlarsa, o kişinin de sana meydan okuma hakkı doğar ve biriniz pes edene kadar bir savaşın içine girmiş olursunuz.
5) Eğer kullanıcı meydan okumayı kabul eder, ama 24 saat içinde tamamlayamazsa o zaman kullanıcıdan yüz bullpuan düşürülür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bravado,,taekook
Fanfictionjeon jeongguk, homofobik olan kim taehyung'un nefret söylemlerine daha fazla katlanamaz ve onun oldukça meşhur olduğu BRAVADO isimli meydan okuma uygulamasında ona meydan okur. "ben jeonjk ve kimvante isimli kullanıcıya beni öpmesi için meydan okuy...